quote:Dankje! Heb het wel nodigOp maandag 25 oktober 2010 09:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan wens ik je bij deze heel veel sterkte met deze nieuwe week
Succes Maitje!
quote:Gelukkig dat je kat weer terug isOp maandag 25 oktober 2010 10:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
Veel succes bffje!
+ de kat is terug jeej
quote:Gelukkig maar! Is die lang op pad geweest? Ik kan die van mij iig nauwelijks van mij schoot afkrijgenOp maandag 25 oktober 2010 10:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
Veel succes bffje!
+ de kat is terug jeej
quote:Is die ook in deeltijd te volgen?Op maandag 25 oktober 2010 10:52 schreef Vortix het volgende:
Dit is van mijn minor conflictstudies aan de Universiteit Utrecht.
quote:Momenteel geen omdat ik eigenlijk in augustus begonnen zou zijn aan de KOO. Maar omdat mijn startdatum een half jaar is uitgesteld ben ik dit gaan doen als tijdopvulling. Ik heb hiervoor een bachelor in sociologie gehaald
quote:Helaas, gaat niet lukken zo te horen/zienOp maandag 25 oktober 2010 12:23 schreef Vortix het volgende:
Okee, succes ermee! 't Is in elk geval wel een aanrader
quote:Tja, maar ze hebben amv er juist voor burgers uitgegooid. Ik had toen der tijd al op die functie gesolliciteerd.Op maandag 25 oktober 2010 20:11 schreef Deathwings het volgende:
Klotenieuws Maitje, AMVers zijn er altijd te weinig dus je hebt goede kans dat je alsnog terecht kan.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:07 schreef Maitje het volgende:![]()
Grote kans dat het geen defensie meer wordt. Gaat geen lichting meer op voor de funtie die ik zou uitoefenen... wordt nog gekeken voor amv, maar de moed zakt me echt heel erg in de schoenen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |