quote:Dat kan goed zijn ja, ik kan je nog sterker vertellen, wij zongen tijdens het marsen gewoon Duitse marsliederen, Goed, niet het Horst Wessel Lied, maar mer Erika, Westerwald, etc, dat soort liederen....Op maandag 25 oktober 2010 02:09 schreef Cobra4 het volgende:
Duitse mars liederen zijn top.En wat ik regelmatig hoor is dat de huidige Duitse krijgsmacht veel van die liederen nog gebruikt.
quote:Hahaha ja, zoiets, en dan door de straten van Arnhem lopen marcheren.......en dan iedereen die je maar vreemd aankijkt.Op maandag 25 oktober 2010 02:18 schreef Cobra4 het volgende:
Oh du schone Wehehesterwald,* fluiterdefluit*
quote:Dat hebben we aan mogen ervaren ja. LMB was toen in mijn tijd niet geliefd bij het mannelijke deel van Arnhem
quote:Het Spijker kwartier.Op maandag 25 oktober 2010 02:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat hebben we aan mogen ervaren ja. LMB was toen in mijn tijd niet geliefd bij het mannelijke deel van Arnhem
quote:
quote:Dat bestaat niet meer,maar man oh man, daar hebben we vele uren (en geld) aan besteel
quote:Met 1 schot een eind aan de situatie maken is toch vredig?Op maandag 25 oktober 2010 02:51 schreef EllaN het volgende:
Ja, gelukkig.
Nouja zeg.. Ik hoopte dat jullie morgen massal voor de deur zouden staan om vredig lieve katmans uit de boom te halen voor mij.
quote:Oja... OHNEEOp maandag 25 oktober 2010 02:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met 1 schot een eind aan de situatie maken is toch vredig?
quote:Wij, toen nog 11 AfdRa, ook.Op maandag 25 oktober 2010 02:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat bestaat niet meer,maar man oh man, daar hebben we vele uren (en geld) aan besteel
quote:Lijkt mij toch beter dan hem/haar eerst aanschieten en na een lange achtervolging pas het genade schot geven.
quote:Ik ben van de KLu. Ik laat anderen dat soort werk doen.Op maandag 25 oktober 2010 02:59 schreef EllaN het volgende:
Liefdevol met een ladder uit de boom halen! Jullie zijn toch zo goed in klimmen
.
quote:HahaOp maandag 25 oktober 2010 03:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben van de KLu. Ik laat anderen dat soort werk doen.
quote:Weltrusten Ellan.Op maandag 25 oktober 2010 03:04 schreef EllaN het volgende:
[..]
Haha.
Nou ik ga toch maar proberen te slapen denk ik. Van een vermoeide EllaN wordt niemand vrolijk.
Tot morgen en slaap lekker alvast.
quote:Dan wens ik je bij deze heel veel sterkte met deze nieuwe weekOp maandag 25 oktober 2010 09:29 schreef Maitje het volgende:
Goedemorgen!
Nieuwe week nieuwe kansen! En stressvolle week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |