quote:Ja de bas klinkt als kak, niet alleen stemming maar ik heb het gevoel dat het gewoon compleet niet klinkt.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:37 schreef Braddie het volgende:
Ja klopt.
Had die bas gisteravond gebruikt, had hem gestemd weggezet. Pak hem op, neem het nummer op.
Ik heb geen basversterker.
Hij gaat via de microcube de mixer in, en via mijn 2.1 logitech set..
quote:JA WE MENEN HET BRADDIE.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:42 schreef tho_Omas het volgende:
Braddie laat het de volgende keer Petro zijn, anders ben ik je manager niet meer.
quote:Die bas klinkt ook echt verschrikkelijk slecht.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:38 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ja de bas klinkt als kak, niet alleen stemming maar ik heb het gevoel dat het gewoon compleet niet klinkt.
En nu je Zanger Petro cover verdomme
quote:VUISTEN WORDEN GEBALDOp zaterdag 23 oktober 2010 19:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die bas klinkt ook echt verschrikkelijk slecht.
Heel goedkoop Hartke basje, en daarbij komt ook nog eens dat ik niet echt goed kan bassen..
quote:Och, als je je gaat verlagen tot Justin Bieber covertjes, dan kan je ook Petro covers makenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
hè Penis, Er is niets fout gegaan, ik ga me niet verlagen tot dat niveau
quote:Dan doen wij klap klap op zijn gezigjeOp zaterdag 23 oktober 2010 19:56 schreef Penisbaard het volgende:
Als je geen Petro doet laten we je gewoon vallen als een blok hoor.
quote:Wat is je probleem. Denk je dat Freddie Mercury blij zou zijn met jouw covers? Je kunt je hier onsterfelijk maken, maar je kunt ook weer terugvallen in je oude rol. Voor een overzicht, zie het fobo van Rectum.
quote:Okay man.Op zondag 24 oktober 2010 18:13 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
1 Braddie voor dit puike topic!
quote:Geil hoor, zo met je riem open drummen.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 18:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Geil hoor, zo met je riem open drummen.
quote:Normaal reageren!Op zondag 24 oktober 2010 19:31 schreef DragonFodder het volgende:
Het is allemaal nog steeds een beetje lame-ass, maar je gaat qua techniek wel vooruit Bradley! Even vergeleken met de kak die je het synthforum opgooide. Gewoon doorgaan, nergens iets van aantrekken. En negatieve aandacht is ook aandacht, niewaar? Ben overigens wel heel benieuwd naar die gehypte petro cover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |