Zozo, van een dekentje naar een dekbedjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, geen bed, gewoon rondwaggelen in een dekbedje
?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zozo, van een dekentje naar een dekbedje
Net zo als ik zeg, of een dekentje niet genoeg is?quote:
Voor sommige welquote:
Nee, ik wil een dekbedje, zei ik al 2 keerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Net zo als ik zeg, of een dekentje niet genoeg is?
[..]
Voor sommige wel
Maar heb jij mijn foto's al gezien?
Van mij mag jequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik wil een dekbedje, zei ik al 2 keer
Ja, ziet er goed uitquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Net zo als ik zeg, of een dekentje niet genoeg is?
[..]
Voor sommige wel
Maar heb jij mijn foto's al gezien?
Kom je weer eens bij me logeren een keertje?quote:
Dacht ik ookquote:
mag ik ook?quote:[..]
Kom je weer eens bij me logeren een keertje?Ik vind dat zo gezellig
![]()
Maar Trev, lieverd, als ST blijft logeren dan is dat wel andersquote:
Dat snap ik maar een andere keer of zoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar Trev, lieverd, als ST blijft logeren dan is dat wel andersDus meisjestijd, dus nee niet tegelijkertijd want vriendinnetjes enzo
![]()
Van die snijmachines van Eillertquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet mee gespeeld
[..]
Laten we zeggen dat ik geen kleine handen heb en daarmee machines schoon maak waar niet veel ruimte is, dus ze vaak ergens tegen aan stoot, merk het ook al niet meer als er een wondje zit
Sowieso de 27equote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik maar een andere keer of zo
Nee andere machinesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Van die snijmachines van Eillert?
Die dingen zijn een crime om schoon te maken...
Nog meer dan een maandjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sowieso de 27eNog maar een maandje
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kom je weer eens bij me logeren een keertje?Ik vind dat zo gezellig
![]()
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
Stomme meneer Taart moet verdorie onder het mes de 22e en dan weten we niet hoe het de 27e gaat...
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
Stomme meneer Taart moet verdorie onder het mes de 22e en dan weten we niet hoe het de 27e gaat...
Dat is wel minder, ik hoop dat het dan goed gaatquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |