quote:
Ja vertel mij watquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, artsenMeestal pummels, soms tref je een aardige, is mijn motto geworden inmiddels
Hoe ist met jou?
Sorry, kwam een reclame voorbij op tv, en die zag ik gister voor het eerst en blijf me erover verbazenquote:
Jeuzesquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja vertel mij watJaren geleden een galblaasontsteking gehad, midden in de nacht naar het zh voor de huisartsenpost. Eerst vroegen ze over de telefoon 20 keer of ik echt niet zwanger was
Die huisarts ter plaatse was zo chagrijnig, die kijk 10 sec, vond dat het mijn mag was en stuurde me naar huis met maagzuurremmers. Ik werd zieker en zieker, volgende dag weer heen, die vrouw nam wel de tijd en deed de goede diagnose, kreeg pijnmedicatie en binnen 10 minuten voelde ik me weer mens
Echt die eerste huisarts was zo'n hork
Hier alles okee
Ik zie em gewoon nietquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
slechte foto maar je ziet de slagboom vreemd hangen
wat zit jij eng hoogquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
slechte foto maar je ziet de slagboom vreemd hangen
Klinkt bekendquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja vertel mij watJaren geleden een galblaasontsteking gehad, midden in de nacht naar het zh voor de huisartsenpost. Eerst vroegen ze over de telefoon 20 keer of ik echt niet zwanger was
Die huisarts ter plaatse was zo chagrijnig, die kijk 10 sec, vond dat het mijn mag was en stuurde me naar huis met maagzuurremmers. Ik werd zieker en zieker, volgende dag weer heen, die vrouw nam wel de tijd en deed de goede diagnose, kreeg pijnmedicatie en binnen 10 minuten voelde ik me weer mens
Echt die eerste huisarts was zo'n hork
Hier alles okee
omgquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, kwam een reclame voorbij op tv, en die zag ik gister voor het eerst en blijf me erover verbazenDie mascara zou je wimpers tot 110% laten groeien in een maand ofzo
de meest linker lieverdquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zie em gewoon niet![]()
Welke slagboom moet ik naar kijken?
Whut? Dan stap je er op een gegeven moment op manquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, kwam een reclame voorbij op tv, en die zag ik gister voor het eerst en blijf me erover verbazenDie mascara zou je wimpers tot 110% laten groeien in een maand ofzo
Ooohhhmmmggggquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Klinkt bekend
Mijn moeder, 2 kinderen op de wereld gezet zonder klagen en stond een uurtje later de was weer te doen kon niet meer staan, zitten, liggen of lopen van de pijn in haar rug, dus mijn vader is met haar naar de huisartsenpost gegaan. Dat wil wat zeggen voor de vrouw die over een longembolie zei 'dat dat niet zo prettig was'
Daar aangekomen is er 2 tellen naar haar gekeken en is ze naar huis gestuurd met de boodschap dat ze maar een paracetamolletje moest nemen![]()
Een paar dagen later heeft haar eigen huisarts haar doorverwezen naar de neuroloog vanwege een dubbele hernia in haar onderrug.
Nu, 3 jaar later, heeft ze weer een beetje controle over haar been en mag ze vanmiddag haar derde paar aangepaste schoenen ophalen![]()
Huisartsenposten!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Klinkt bekend
Mijn moeder, 2 kinderen op de wereld gezet zonder klagen en stond een uurtje later de was weer te doen kon niet meer staan, zitten, liggen of lopen van de pijn in haar rug, dus mijn vader is met haar naar de huisartsenpost gegaan. Dat wil wat zeggen voor de vrouw die over een longembolie zei 'dat dat niet zo prettig was'
Daar aangekomen is er 2 tellen naar haar gekeken en is ze naar huis gestuurd met de boodschap dat ze maar een paracetamolletje moest nemen![]()
Een paar dagen later heeft haar eigen huisarts haar doorverwezen naar de neuroloog vanwege een dubbele hernia in haar onderrug.
Nu, 3 jaar later, heeft ze weer een beetje controle over haar been en mag ze vanmiddag haar derde paar aangepaste schoenen ophalen![]()
Huisartsenposten!
quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Whut? Dan stap je er op een gegeven moment op man
Mja, dat heb ik weleens serieus overwogen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ooohhhmmmgggg![]()
![]()
![]()
![]()
Kolere. Daar kan je haast een klacht over indienen over nalatigheid.. My lord.![]()
Belachelijk toch?quote:Ja, erg hè. Echt bizar. Ik kwam er begin van het jaar achter dat je gewoon van te voren naar zo'n HAP moet bellen als je wilt komenDan kunnen zij wel even inschatten of je mag komen of niet. Kijk, voor sommige dingen snap ik het, maar gewoon ... ff serieus.
Nogal jaquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Jezus.... Beetje gemiste kans...
Dat is wel heel fijn ja!quote:Ik had de laatste keer in augustus wel geluk, ik had een hele fijne die echt de tijd nam. Ik ha pijn in m'n linkerbeen en het leek op een ontsteking/trombose been (dat lijkt erg op elkaar). Dus ze heeft me bloed laten prikken en echt alles uitgezocht, het was gelukkig een ontsteking![]()
Dat heb ik nou nooooitquote:Ik zie em nu, duidelijk
OMG mijn hoofd is zo stuk
Nee, spinnepootjes aan je oogleden, hupjeequote:Ja minimaal
Maar die volumemascara's van tegenwoordig ook, het ziet er gewoon niet uit!
Yeah right en ik ben eigenlijk prinses maxima en ik heb een geldboom in mijn tuinquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
was dat toen met die ontploffietaartquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik weleens serieus overwogen.
Ze werkte normaal halve dagen en 's middags was ze dan thuis of bij vrienden ofzo. Na die hernia heeft ze 2 jaar niet kunnen fietsen en ze heeft geen rijbewijs, dus ze zat ineens 24/7 thuis. Dat deed haar geestelijk ook niet veel goeds
Maar ze wil het niet. 'gebeurd is gebeurd, wat heb ik eraan?'
[..]
Belachelijk toch?
Ik had een fikse brandwond, die moest ik maar koelen en afdekken van de dienstdoende arts. Twee dagen later schrok mijn huisarts zich kapot
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Klinkt bekend
Huisartsenposten!
Eikels zijn het. Hoe vaak hoor je nou niet bij die huisartsenposten neem maar een parcetamolletje. Terwijl er echt iets ernstigs aan de hand is. Wat een laksheid.
![]()
Nou, als het echt nalatigheid is geweest kun je wel bijv. een schadevergoeding krijgen voor de tijd dat je niet hebt kunnen werken, als die hernia eerder gediagnosticeerd was had ze misschien wel kunnen werken en had ze dus meer inkomsten gehad. Plus de arts kan een waarschuwing krijgen ofzo. Schrale troost, maar toch. Maar snap ook wel dat ze niet alles weer wil oprakelen enzo..quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik weleens serieus overwogen.
Ze werkte normaal halve dagen en 's middags was ze dan thuis of bij vrienden ofzo. Na die hernia heeft ze 2 jaar niet kunnen fietsen en ze heeft geen rijbewijs, dus ze zat ineens 24/7 thuis. Dat deed haar geestelijk ook niet veel goeds
Maar ze wil het niet. 'gebeurd is gebeurd, wat heb ik eraan?'
[..]
Belachelijk toch?
Ik had een fikse brandwond, die moest ik maar koelen en afdekken van de dienstdoende arts. Twee dagen later schrok mijn huisarts zich kapot
Wattan?quote:
Kijk, tuurlijk is het mensenwerk enzo, maar sommige artsen nemen mensen gewoon niet serieus.... Ik ben bijna nooit zo erg ziek dat ik moet overgeven (voedselvergiftiging was de laatste keer voor m'n gal), dus toen ik moest kotsen wist ik dat het mis was....quote:
Ze had alleen wel een hele interessante kledingkeuze waar mijn vriendin en ik heeeeeel hard om gelachen hebbenquote:Dat is wel heel fijn ja!
Dat is super fijn! Met name als het om dit soort dingen gaat vind ik dat je dat niet lichtjes moet opnemenquote:Ik heb nu een hele fijne cardioloog. Ondanks het feit dat hij zo snel niets kon vinden, toch gelijk een berg onderzoeken aangevraagd en me met spoed overal tussen gewurmd
"1986? Hmm, dan zou je hier niet moeten zijn, kom maar tussendoor"
quote:Dat heb ik nou nooooit
MPG, ken ik er tege schuppe?
quote:Nee, spinnepootjes aan je oogleden, hupjee
Die volumemascara van Lancome is wel goed ik ben er iig zeer tevreden meequote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja minimaal
Maar die volumemascara's van tegenwoordig ook, het ziet er gewoon niet uit!
Nicequote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Yeah right en ik ben eigenlijk prinses maxima en ik heb een geldboom in mijn tuin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |