abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:52:58 #226
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_87744808
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ST even PM-en dan ;)
*O*
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:49 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ja, artsen :') Meestal pummels, soms tref je een aardige, is mijn motto geworden inmiddels _O-

Hoe ist met jou? :*
Ja vertel mij wat :') Jaren geleden een galblaasontsteking gehad, midden in de nacht naar het zh voor de huisartsenpost. Eerst vroegen ze over de telefoon 20 keer of ik echt niet zwanger was _O- Die huisarts ter plaatse was zo chagrijnig, die kijk 10 sec, vond dat het mijn mag was en stuurde me naar huis met maagzuurremmers. Ik werd zieker en zieker, volgende dag weer heen, die vrouw nam wel de tijd en deed de goede diagnose, kreeg pijnmedicatie en binnen 10 minuten voelde ik me weer mens _O- Echt die eerste huisarts was zo'n hork :')

Hier alles okee :*
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_87744827

slechte foto maar je ziet de slagboom vreemd hangen
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:55:06 #228
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_87744894
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:49 schreef MPG het volgende:

[..]

Wtf?
Sorry, kwam een reclame voorbij op tv, en die zag ik gister voor het eerst en blijf me erover verbazen :D Die mascara zou je wimpers tot 110% laten groeien in een maand ofzo :')
pi_87744914
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ST even PM-en dan ;)
en ik dan :+
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:55:51 #230
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87744921
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

*O*
[..]

Ja vertel mij wat :') Jaren geleden een galblaasontsteking gehad, midden in de nacht naar het zh voor de huisartsenpost. Eerst vroegen ze over de telefoon 20 keer of ik echt niet zwanger was _O- Die huisarts ter plaatse was zo chagrijnig, die kijk 10 sec, vond dat het mijn mag was en stuurde me naar huis met maagzuurremmers. Ik werd zieker en zieker, volgende dag weer heen, die vrouw nam wel de tijd en deed de goede diagnose, kreeg pijnmedicatie en binnen 10 minuten voelde ik me weer mens _O- Echt die eerste huisarts was zo'n hork :')

Jeuzes -O- :X Wat een pummel zeg.. verschrikkelijk idd.
Ja, moeilijk hoor, luisteren naar iemand.. :N

Moooii :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:55:54 #231
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_87744922
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zie em gewoon niet :') :D Welke slagboom moet ik naar kijken? :D
pi_87744924
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:53 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]

wat zit jij eng hoog :X
pi_87744947
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:55 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

en ik dan :+
done :P
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:58:19 #234
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_87745006
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

*O*
[..]

Klinkt bekend :')

Mijn moeder, 2 kinderen op de wereld gezet zonder klagen en stond een uurtje later de was weer te doen kon niet meer staan, zitten, liggen of lopen van de pijn in haar rug, dus mijn vader is met haar naar de huisartsenpost gegaan. Dat wil wat zeggen voor de vrouw die over een longembolie zei 'dat dat niet zo prettig was'
Daar aangekomen is er 2 tellen naar haar gekeken en is ze naar huis gestuurd met de boodschap dat ze maar een paracetamolletje moest nemen 8)7

Een paar dagen later heeft haar eigen huisarts haar doorverwezen naar de neuroloog vanwege een dubbele hernia in haar onderrug.

Nu, 3 jaar later, heeft ze weer een beetje controle over haar been en mag ze vanmiddag haar derde paar aangepaste schoenen ophalen :Y)

Huisartsenposten :') !
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:58:20 #235
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_87745008
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:55 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Sorry, kwam een reclame voorbij op tv, en die zag ik gister voor het eerst en blijf me erover verbazen :D Die mascara zou je wimpers tot 110% laten groeien in een maand ofzo :')
omg :') .
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:58:57 #236
112545 Muck
pi_87745036
quote:

[..]

Ik zie em gewoon niet :') :D Welke slagboom moet ik naar kijken? :D
de meest linker lieverd :D
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:59:24 #237
112545 Muck
pi_87745042
quote:

[..]

Whut? Dan stap je er op een gegeven moment op man :')
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:01:02 #238
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87745093
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:58 schreef Muck het volgende:

[..]

Mijn moeder, 2 kinderen op de wereld gezet zonder klagen en stond een uurtje later de was weer te doen kon niet meer staan, zitten, liggen of lopen van de pijn in haar rug, dus mijn vader is met haar naar de huisartsenpost gegaan. Dat wil wat zeggen voor de vrouw die over een longembolie zei 'dat dat niet zo prettig was'
Daar aangekomen is er 2 tellen naar haar gekeken en is ze naar huis gestuurd met de boodschap dat ze maar een paracetamolletje moest nemen 8)7

Een paar dagen later heeft haar eigen huisarts haar doorverwezen naar de neuroloog vanwege een dubbele hernia in haar onderrug.

Nu, 3 jaar later, heeft ze weer een beetje controle over haar been en mag ze vanmiddag haar derde paar aangepaste schoenen ophalen :Y)

Ooohhhmmmgggg :o :o :o :o
Kolere. Daar kan je haast een klacht over indienen over nalatigheid.. My lord. :X
Ja, erg hè. Echt bizar. Ik kwam er begin van het jaar achter dat je gewoon van te voren naar zo'n HAP moet bellen als je wilt komen :') Dan kunnen zij wel even inschatten of je mag komen of niet. Kijk, voor sommige dingen snap ik het, maar gewoon ... ff serieus.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:03:44 #239
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_87745180
quote:

[..]

:X :X Jezus.... Beetje gemiste kans...
Ik had de laatste keer in augustus wel geluk, ik had een hele fijne die echt de tijd nam. Ik ha pijn in m'n linkerbeen en het leek op een ontsteking/trombose been (dat lijkt erg op elkaar). Dus ze heeft me bloed laten prikken en echt alles uitgezocht, het was gelukkig een ontsteking :D
quote:

[..]

de meest linker lieverd :D
:D Ik zie em nu, duidelijk _O- OMG mijn hoofd is zo stuk _O-
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:59 schreef Muck het volgende:

[..]

Whut? Dan stap je er op een gegeven moment op man :')
:D Ja minimaal :D Maar die volumemascara's van tegenwoordig ook, het ziet er gewoon niet uit! :')
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:04:08 #240
112545 Muck
pi_87745193
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:01 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ooohhhmmmgggg :o :o :o :o
Kolere. Daar kan je haast een klacht over indienen over nalatigheid.. My lord. :X
Mja, dat heb ik weleens serieus overwogen.
Ze werkte normaal halve dagen en 's middags was ze dan thuis of bij vrienden ofzo. Na die hernia heeft ze 2 jaar niet kunnen fietsen en ze heeft geen rijbewijs, dus ze zat ineens 24/7 thuis. Dat deed haar geestelijk ook niet veel goeds :N
Maar ze wil het niet. 'gebeurd is gebeurd, wat heb ik eraan?'
quote:
Ja, erg hè. Echt bizar. Ik kwam er begin van het jaar achter dat je gewoon van te voren naar zo'n HAP moet bellen als je wilt komen :') Dan kunnen zij wel even inschatten of je mag komen of niet. Kijk, voor sommige dingen snap ik het, maar gewoon ... ff serieus.
Belachelijk toch?
Ik had een fikse brandwond, die moest ik maar koelen en afdekken van de dienstdoende arts. Twee dagen later schrok mijn huisarts zich kapot :')
pi_87745268
Bizaarre MSN :N
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:06:39 #242
112545 Muck
pi_87745294
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

:X :X Jezus.... Beetje gemiste kans...
Nogal ja :X
quote:
Ik had de laatste keer in augustus wel geluk, ik had een hele fijne die echt de tijd nam. Ik ha pijn in m'n linkerbeen en het leek op een ontsteking/trombose been (dat lijkt erg op elkaar). Dus ze heeft me bloed laten prikken en echt alles uitgezocht, het was gelukkig een ontsteking :D
Dat is wel heel fijn ja! _O_

Ik heb nu een hele fijne cardioloog. Ondanks het feit dat hij zo snel niets kon vinden, toch gelijk een berg onderzoeken aangevraagd en me met spoed overal tussen gewurmd O+
"1986? Hmm, dan zou je hier niet moeten zijn, kom maar tussendoor"
quote:
:D Ik zie em nu, duidelijk _O- OMG mijn hoofd is zo stuk _O-
Dat heb ik nou nooooit O-)

MPG, ken ik er tege schuppe?
quote:
:D Ja minimaal :D Maar die volumemascara's van tegenwoordig ook, het ziet er gewoon niet uit! :')
Nee, spinnepootjes aan je oogleden, hupjee :')
pi_87745331
quote:

[..]

Yeah right en ik ben eigenlijk prinses maxima en ik heb een geldboom in mijn tuin :)
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:09:53 #244
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_87745432
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:04 schreef Muck het volgende:

[..]

Ze werkte normaal halve dagen en 's middags was ze dan thuis of bij vrienden ofzo. Na die hernia heeft ze 2 jaar niet kunnen fietsen en ze heeft geen rijbewijs, dus ze zat ineens 24/7 thuis. Dat deed haar geestelijk ook niet veel goeds :N
[..]

Belachelijk toch?
Ik had een fikse brandwond, die moest ik maar koelen en afdekken van de dienstdoende arts. Twee dagen later schrok mijn huisarts zich kapot :')

was dat toen met die ontploffietaart :X ?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_87745440
quote:

[..]

Eikels zijn het. Hoe vaak hoor je nou niet bij die huisartsenposten neem maar een parcetamolletje. Terwijl er echt iets ernstigs aan de hand is. Wat een laksheid.
:(

woensdag 20 oktober 2010 @ 11:11:18 #246
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87745506
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:04 schreef Muck het volgende:

[..]

[..]

Belachelijk toch?
Nou, als het echt nalatigheid is geweest kun je wel bijv. een schadevergoeding krijgen voor de tijd dat je niet hebt kunnen werken, als die hernia eerder gediagnosticeerd was had ze misschien wel kunnen werken en had ze dus meer inkomsten gehad. Plus de arts kan een waarschuwing krijgen ofzo. Schrale troost, maar toch. Maar snap ook wel dat ze niet alles weer wil oprakelen enzo..
:o Mocht je niet komen met die brandwond?!?! Belachelijk!!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:11:51 #247
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_87745523
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
Bizaarre MSN :N
Wattan? :o
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:06 schreef Muck het volgende:

[..]

Nogal ja :X
Kijk, tuurlijk is het mensenwerk enzo, maar sommige artsen nemen mensen gewoon niet serieus.... Ik ben bijna nooit zo erg ziek dat ik moet overgeven (voedselvergiftiging was de laatste keer voor m'n gal), dus toen ik moest kotsen wist ik dat het mis was.... :X Is jammer dat een arts dat niet geloofd... Net als bij je moeder :X
quote:
Dat is wel heel fijn ja! _O_
Ze had alleen wel een hele interessante kledingkeuze waar mijn vriendin en ik heeeeeel hard om gelachen hebben _O- Ze had een wit shirt aan, wat te strak en je zag d'r ondergoed er doorheen _O-
quote:
Ik heb nu een hele fijne cardioloog. Ondanks het feit dat hij zo snel niets kon vinden, toch gelijk een berg onderzoeken aangevraagd en me met spoed overal tussen gewurmd O+
"1986? Hmm, dan zou je hier niet moeten zijn, kom maar tussendoor"
Dat is super fijn! Met name als het om dit soort dingen gaat vind ik dat je dat niet lichtjes moet opnemen :X Dus fijn dat ie zo z'n best doet ookal is het allemaal super kut! :*

quote:
Dat heb ik nou nooooit O-)

MPG, ken ik er tege schuppe?
:D En ik kan wel tegen een stootje, maar schoppen houd ik niet zo van :@ :D
quote:
Nee, spinnepootjes aan je oogleden, hupjee :')
_O- Ja of dus van die enorme plakkaten _O-
pi_87745525
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Die volumemascara van Lancome is wel goed ik ben er iig zeer tevreden mee
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:12:44 #249
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87745553
Ben weg, ga naar mn ouders :W
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:12:45 #250
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_87745554
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:07 schreef Panda72 het volgende:

[..]

Yeah right en ik ben eigenlijk prinses maxima en ik heb een geldboom in mijn tuin :)
Nice :9 Trouwen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')