quote:
Op dinsdag 28 december 2010 01:19 schreef GewoonFredje het volgende:Het was vroeger altijd leuk op de chat bij Peter maar tegenwoordig is er een vast kliekje wat daar de diens uitmaakt. Treiterpartijen waar je niks tegen kan doen want als je te mondig bent of het voor de gepeste chatters opneemt is het hoppa, ban!
Ik weet er alles van

Ik heb zo'n treitercampagne van heel dichtbij meegemaakt en me er ook tegenaan bemoeid. Gevolg was dat ik binnen een vloek en een zucht een ban had. Er waren er een paar die dag in dag uit bezig waren om iemand het bloed onder de nagels vandaan te sarren en toen de betreffende persoon (begrijpelijkerwijs) in de verdediging ging werd hij gelijk geband. Daarna werd ik een beetje recalcitrant en kon ik ook gaan.
Het trieste is, dat de ene helft van de mods actief meegaat in het trollen en zelfs het vuurtje nog een beetje aanwakkert, en de andere helft behendig de andere kant op kijkt en nooooooooooooit wat gezien heeft.
De crux is dat je op SIO te maken hebt met mods die zelf weer andere mensen mod hebben gemaakt, c.q. hebben aangedragen om mod te worden, waarbij ze een hoop bagger in huis hebben gehaald. Je moet voor de grap eens kijken hoe beestachtig sommige mods of ex-mods van SIO zich op andere chats gedragen. Soms hebben ze onderling ruzie en vechten dat op een nogal platte manier uit op naburige chats. Anderen scheppen er een satanisch genoegen in om chatters die ze weg hebben laten treiteren, of zelf hebben geband, op andere chats op te zoeken en uit te dagen.
Nu schijnt er één te zitten die op eigen houtje gaat bepalen vanaf welke domeinen je wel of niet afkomstig mag zijn om op de chat te mogen.
Het gevolg is dat er een aantal vaste chatters niet meer op SIO kan komen, omdat Ustream (Amerikaanse site) sommige domeinen niet herkent en deze users een gefingeerd ip-adres toekent dat op een proxy lijkt. Deze mensen hebben nu dus ook geen toegang meer.