Neehé? niet nóg weer zo'n dood chat-shit dingetje erbij....quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:37 schreef Chanel5 het volgende:
Check Stream It Out op:http://www.provox-entertainment.nl/
Piet zou deze link in de OP opgenomen kunnen worden?
Ik dacht het wel hèquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:25 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Neehé? niet nóg weer zo'n dood chat-shit dingetje erbij....![]()
Welnee chat van Peter gewoon ook door gelinkt naar Provox wat is daar zo moeilijk aan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:25 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Neehé? niet nóg weer zo'n dood chat-shit dingetje erbij....![]()
Omdat dat nogal héél spammerig en viendjespolitiek-slijmerig overkomt van Peter...dat ben ik niet gewend van 'm..quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:48 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Welnee chat van Peter gewoon ook door gelinkt naar Provox wat is daar zo moeilijk aan?
Misschien wil hij ook eens wat geld verdienen weet je veel, kan toch?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:01 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Omdat dat nogal héél spammerig en viendjespolitiek-slijmerig overkomt van Peter...dat ben ik niet gewend van 'm..
Ok..quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:46 schreef jacqhassel het volgende:
Ik wacht met smart op de nieuwe rls.
En mooie caps van de honden![]()
Ik ben er blij mee dat Peter nog wel eens komt streamen .En dat hij net als ieder ander geld moet verdienen is natuurlijk alleen maar goed.
Hahaha.. ehh..Sorry..quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:46 schreef jacqhassel het volgende:
Ik wacht met smart op de nieuwe rls.
En mooie caps van de honden![]()
Ik ben er blij mee dat Peter nog wel eens komt streamen .En dat hij net als ieder ander geld moet verdienen is natuurlijk alleen maar goed.
Euhh nee nix.. nieuw kapsel??quote:Op maandag 15 november 2010 21:30 schreef jacqhassel het volgende:
Wat nou Seventhday wat zit je nou stom te lachen
Gos Jacq, waar ben jij sinds je laatste foto geweest?? Hoe heet die botox dokter ook alweer???? Of is je avatar geen foto van jezelf?quote:Op maandag 15 november 2010 21:30 schreef jacqhassel het volgende:
Wat nou Seventhday wat zit je nou stom te lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |