quote:Ah!Op woensdag 20 oktober 2010 19:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, tegen maximaliseren, met name van dingen die geen fullscreen content hebben. 10.0 had al een soort fullscreen modus
quote:Amazingly incredible!Op woensdag 20 oktober 2010 19:19 schreef KingOfMars het volgende:
Oh die book previews zijn wel prachtig gedaan zeg.
quote:Scherp +1Op woensdag 20 oktober 2010 19:19 schreef De_Hertog het volgende:
Die carousel.. Is dat een voorloper van de nieuwe CoverFlow?
quote:Reeds voorzienOp woensdag 20 oktober 2010 19:21 schreef De_Hertog het volgende:
Eigenlijk heeft die hele fullscreen mode: zorgen dat er iets moois te zien is op al die 27" iMacs en 30" displays, en zorgen dat mensen die dingen ook gaan kopen
quote:'Just incredible'Op woensdag 20 oktober 2010 19:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hebben we 'Incredible' en/of 'Magical' al gehad?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Handig, een boekenkast voor alle tientallen fotoboeken die ik gemaakt heb.
quote:Je kunt onderhand wel een hele badkamer betegelen met alle uitspraken van His Royal Steveness die op een tegeltje kunnenOp woensdag 20 oktober 2010 19:24 schreef De_Hertog het volgende:
Staat 'this is why we do what we do' ook op een van die kaarten, want dat kan onderhand ook wel.
quote:..en het zou me niets verbazen als er ergens een Mac-fan is die dit ook daadwerkelijk gedaan heeft.Op woensdag 20 oktober 2010 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt onderhand wel een hele badkamer betegelen met alle uitspraken van His Royal Steveness die op een tegeltje kunnen>
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Chief architect video products. Meneer verdient meer dan dit hele topic bij elkaar gok ik zo.
quote:Lijkt wel een beetje op Jack de Vries.Op woensdag 20 oktober 2010 19:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Chief architect video products. Meneer verdient meer dan dit hele topic bij elkaar gok ik zo.
quote:Lijkt wel op Find My iPhone.Op woensdag 20 oktober 2010 19:27 schreef jakkop het volgende:
Wat is dat icoontje tussen safari en address book?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op Jack de Vries.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |