quote:Dat onder andere.Op woensdag 20 oktober 2010 12:31 schreef msnk het volgende:
Wat heppie gezegd dan? Dat ie minder moet rondneuken ofzo?
quote:Stop met janken...Op woensdag 20 oktober 2010 19:46 schreef Doublepain het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=124577
WAAROM SIR ALEX?? WAAROM??![]()
quote:Waar heb jij de afgelopen kwart eeuw geleefd ? In een mormonen kerk ofzo ?Op woensdag 20 oktober 2010 19:53 schreef Doublepain het volgende:
Sir Alex verprutst het gewoon weer..
quote:Ik bedoel niet met de prestaties, maar met de spelers die daar weggaan...Op woensdag 20 oktober 2010 20:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waar heb jij de afgelopen kwart eeuw geleefd ? In een mormonen kerk ofzo ?
quote:
quote:Tja, als je er geld aan overhoud en een vervanger klaar hebt staan, why not ?Op woensdag 20 oktober 2010 20:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik bedoel niet met de prestaties, maar met de spelers die daar weggaan...
quote:Wat heb je liever: Fergie die Rooney binnenhoudt en de sfeer op Old Trafford verettert?Op woensdag 20 oktober 2010 20:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Ik kan niet anders dan dit bericht quotenOp woensdag 20 oktober 2010 20:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat heb je liever: Fergie die Rooney binnenhoudt en de sfeer op Old Trafford verettert?
Of heb je Fergie die Rooney uit zijn lijden verlost en zich concentreert op spelers die wel 200% geven voor hun club?
quote:25 jaar coach bij een wereldclub, tig keer kampioen, Diverse europese titelsOp woensdag 20 oktober 2010 19:53 schreef Doublepain het volgende:
Sir Alex verprutst het gewoon weer..
quote:Voor dat bedrag koopt ie de hele selectie van Feyenoord, maar of dat nou een kwaliteitsinjectie is.
quote:El Pistolero is de bijnaam van Alberto Contador. Wees eens wat origineler:POp dinsdag 19 oktober 2010 19:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zo wordt Luis genoemd ja.
Het Pistooltje betekent het.
quote:Hier kan hij niks aan doen, Rooney is imho raar bezig door weg te gaan.Op woensdag 20 oktober 2010 20:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |