Boeit ook niet, ik eet het wel gewoon, maar vraag het me gewoon af.. aangezien de keuringsdienst best streng is op dat alles op de juiste temperatuur te bewaren enzz..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:55 schreef Ethnikos het volgende:
boeiend... snackbars bewaren gehaktballen in jus en eieren in water.
als dat vlees gewoon normaal verhit wordt is er geen probleem.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:56 schreef Miss_Virgo het volgende:
[..]
Boeit ook niet, ik eet het wel gewoon, maar vraag het me gewoon af.. aangezien de keuringsdienst best streng is op alles op de juiste temperatuur te bewaren enzz..
Niet als je naar goeie turk toegaat, eentje waar ook veel turken en mokro's binnen zittenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:54 schreef Crutch het volgende:
Het heet dan wel kebab he? Maar stiekem is het toch gewoon varkensvlees of kip?
woon je in een dorp ofzo? iedere shoarma-handelaar in de grote steden hebben dat soort lui binnen zitten... en het is allang aangetoond dat er bijna nergens lamsvlees wordt verkocht.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:58 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Niet als je naar goeie turk toegaat, eentje waar ook veel turken en mokro's binnen zitten
Ja maar wie maakt de fout? De kebab verkoper die zegt dat ze kalfs doner verkopen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:27 schreef Ethnikos het volgende:
[..]
woon je in een dorp ofzo? iedere shoarma-handelaar in de grote steden hebben dat soort lui binnen zitten... en het is allang aangetoond dat er bijna nergens lamsvlees wordt verkocht.![]()
Of de franchise organisatie welke er achter zit bepaald dat op hoger niveau.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja maar wie maakt de fout? De kebab verkoper die zegt dat ze kalfs doner verkopen?
Bijna nergens puur lamsvlees, omdat dat lastig aan een rol blijft hangen, veel mensen het minder lekker vinden, etc.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:27 schreef Ethnikos het volgende:
[..]
woon je in een dorp ofzo? iedere shoarma-handelaar in de grote steden hebben dat soort lui binnen zitten... en het is allang aangetoond dat er bijna nergens lamsvlees wordt verkocht.![]()
Je moet ook geen lamskebab willen. Alleen wel eventueel lamsshoarma.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bijna nergens puur lamsvlees, omdat dat lastig aan een rol blijft hangen, veel mensen het minder lekker vinden, etc.
Zo'n rol wordt opgebouwd uit een laagje vlees, laagje kalkoenvet, laagje vlees, laagje kalkoenvet. Bij lamsdoner moet je er dus vanuit gaan dat het vlees lams is, met daarbij kalkoenvet![]()
En lamsvlees heeft een vrij sterke, herkenbare smaak.
Kijk, zoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |