quote:Aan de waslijn op het balkon?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:06 schreef Ang3l het volgende:
Nog gene 5 min thuis om mijn lange weekend te beginnen (t/m woendag) en de baas hangt al aan de lijn
quote:Of hij is barman in zijn vrije tijd, en wil Ang3l's nummer 3 worden.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:18 schreef Peter het volgende:
[..]
Aan de waslijn op het balkon?
Of wil hij meedoen met homo-maffia? ..
quote:Zo'n parkeerplaatspapa?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:23 schreef Ang3l het volgende:
Nou volgens mij nietTis meer zo'n nuchtere christelijke achterhoekerd
quote:Dan haal je het een andere avond toch in?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:28 schreef Ang3l het volgende:
De onderbuuf kwam me net uitnodigen voor d'r birthdaybash morgen
maar ik kan niet want ik ga naar dat grote 90's feest in het beursgebouw
Hmmz. Jammer. Want de buuv-feestjes zijn wel altijd leuk.
En lekker!(zij en haar man zijn de koks van de Newscafé, New York, Que Pasa, Memories en Ravensdonck)
quote:FijnOp vrijdag 22 oktober 2010 18:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
en als hoogtepunt kiest de prins voor zijn lakei
quote:Nee, zo'n hetero
quote:Ja denk 't welOp vrijdag 22 oktober 2010 17:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Dan haal je het een andere avond toch in?
quote:Whyyyyyyyyyy?
quote:Dat zie je al in de eerste 10 minuten, het gaat ook niet zo om het verhaal
quote:Welke film? Black Sheep?Op vrijdag 22 oktober 2010 18:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wauw!!! Woorden schieten te kort om deze film te beschrijven, ik werd er in ieder geval heel gelukkig van, wilde het liefst zingend over straat gaan.
Het is wel echt een nichtenfilm, vol homohumor (parkeerplaatsen, flirtende jagers en als hoogtepunt kiest de prins voor zijn lakei) maar hij is naast dat ie dus erg taboedoorbrekend is ook gewoon heel geschikt voor kinderen, de zaal lag dubbel.
hilarische parodie op single ladies de zang is vaak niet zuiver maar ik zag lang niet zo'n originele film
GAAT DAT ZIEN!
quote:'90's feestjes..feest van herkenning.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:28 schreef Ang3l het volgende:
De onderbuuf kwam me net uitnodigen voor d'r birthdaybash morgen
maar ik kan niet want ik ga naar dat grote 90's feest in het beursgebouw
Hmmz. Jammer. Want de buuv-feestjes zijn wel altijd leuk.
En lekker!(zij en haar man zijn de koks van de Newscafé, New York, Que Pasa, Memories en Ravensdonck)
quote:Het is toch veel te obvious om dat erbij te zeggen?
quote:ik begrijp je niet. wat is too obvious om dat erbij te zeggen?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is toch veel te obvious om dat erbij te zeggen?
Dan is de hele lol ervan af!
quote:
quote:Da's toch echt kei zielig?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:09 schreef mike_hunt het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)door_alcohol_en_xtc/
In het Ierse Dublin is in het Clarion Hotel een kangoeroe gestorven nadat het beest op een verjaardagsfeest van iemand die 30 jaar is geworden vol is gegoten met alcohol en er ook zelfs XTC pillen zijn gevoerd aan het beestje. De kangoeroe was gehuurd om te figureren in een zogenaamde grap. Deze grap was dat het beest uit een grote doos zou worden gehaald op het deuntje van Skippy the Bush Kangaroo.![]()
Het verhaal lijkt net op die film met Tom Hanks en die ezel (Bachelor Party)
quote:Dit is zo niet grappigOp vrijdag 22 oktober 2010 22:09 schreef mike_hunt het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)door_alcohol_en_xtc/
In het Ierse Dublin is in het Clarion Hotel een kangoeroe gestorven nadat het beest op een verjaardagsfeest van iemand die 30 jaar is geworden vol is gegoten met alcohol en er ook zelfs XTC pillen zijn gevoerd aan het beestje. De kangoeroe was gehuurd om te figureren in een zogenaamde grap. Deze grap was dat het beest uit een grote doos zou worden gehaald op het deuntje van Skippy the Bush Kangaroo.![]()
Het verhaal lijkt net op die film met Tom Hanks en die ezel (Bachelor Party)
quote:Nou wordt een verhaal verteld over een film, zonder erbij te zeggen over welke film het gaat...Op vrijdag 22 oktober 2010 22:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik begrijp je niet. wat is too obvious om dat erbij te zeggen?
Ik heb het over die horrorfilm met moordende schapen.dus zo niet een nichtenfilm..
quote:Verre van id.
quote:Hoe bedenk je het om zo'n beest dronken te voeren uberhaubt?!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verre van id.
Dat soort verhalen kunnen me eeeecht kwaad maken
quote:Ja dat is het ook natuurlijk! Maar het begon met de alcohol...Op vrijdag 22 oktober 2010 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind de XTC pillen erin nog erger
Dieren kunnen wel een beetje tegen alcohol.
Apen doen het soms zelf, erg schattig
Dan hebben ze overrijp fruit wat al is gaan gisten... slinger waggel boink
quote:je begrijpt natuurlijk dat je dat niet zo maar kan zeggen zonder juicy details.
quote:We willen bewijs zien!Op zaterdag 23 oktober 2010 10:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb Elmo op Times Square gefotografeerd
quote:Kom maar naar Brabant
quote:Ben er bijna!Op zaterdag 23 oktober 2010 11:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, vandaag komt Brabant naar mij toe
quote:Dat is toch altijd het geval?Op zaterdag 23 oktober 2010 11:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, vandaag komt Brabant naar mij toe
quote:Er zijn uitzonderingen... maar ja, Brabant is groter dan Zuid-Holland, dus ik vind het niet meer dan logisch..
quote:Dat duurt toch nog een paar posts?Op zaterdag 23 oktober 2010 13:39 schreef Vlarp het volgende:
Is iedereen bang dat ze zo de lapo hebben zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |