quote:Ik heb puur persoonlijk gezegd waarom ik jou een goede BM vond.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een rotspel is Maffia. Nu ben ik verdacht opeens. En er zijn gewoon hints die naar echte moordenaars leiden.
. Alleen omdat Ang3l zijn grote waffel niet kon houden in zijn campagne voor mij als BM
rrrrr.
quote:O ja, iets met Rudy en zoOp vrijdag 22 oktober 2010 13:21 schreef Vlarp het volgende:
Volgens mij is wonderer in België geland
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom moeten die homo's altijd hun aparte dingen hebben? Ze willen toch gelijk gevonden worden? Dan moeten ze zich ook niet afzonderen bij elke gelegenheid die ze krijgen! Flikker op
!
quote:Maar het is wel leuk juist hele verschillende mensen te hebben in het spelOp vrijdag 22 oktober 2010 13:25 schreef Great.Expectations het volgende:
Een [homo]-maffia is dan toch niet zo'n gek idee? Hier zit iedereen toch al te bitchen.
quote:Dat kunnen we hier toch welOp vrijdag 22 oktober 2010 13:37 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Ja.
Want 48 uur wachten op een BM is vervelend!
Dan gaan mensen zich vervelen en ruzien! *LOL*
quote:Ben je volgende week bij Friso?Op vrijdag 22 oktober 2010 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom moeten die homo's altijd hun aparte dingen hebben? Ze willen toch gelijk gevonden worden? Dan moeten ze zich ook niet afzonderen bij elke gelegenheid die ze krijgen! Flikker op
!
quote:Oh. Ehm. Weet het nog niet. Zit een drukke tijd aan te komen met tentamens en essays enzo. Even denken nog hoor. Ben jij er wel dan?
quote:Ja dat hebben we sowieso allemaal wel een x gedaan, dus dat is al geweest
quote:Je bent er.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. Ehm. Weet het nog niet. Zit een drukke tijd aan te komen met tentamens en essays enzo. Even denken nog hoor. Ben jij er wel dan?
quote:Natuurlijk!!Op vrijdag 22 oktober 2010 13:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. Ehm. Weet het nog niet. Zit een drukke tijd aan te komen met tentamens en essays enzo. Even denken nog hoor. Ben jij er wel dan?
quote:Uh-oh...Op vrijdag 22 oktober 2010 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Barman 1 moet trouwens werken deze Friso.
Barman 2 niet volgens mij.
quote:Dat kun je misschien oplossen door steeds te gaan, ook als mensen niet mee stemmen. En dat je stem steeds de helft minder zwaar mee telt voor iedere ronde die je mist.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Met maffia wordt natuurlijk wel verwacht dat mensen regelmatig online komen en meedoen. Dat lijkt me nog niet zo makkelijk.
quote:Ik hoorde zondag dat ze al een keer gezoend hebben
quote:Steve heeft op FB aangegeven te gaanOp vrijdag 22 oktober 2010 13:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Natuurlijk!!
Kijkt angstig naar Steve
quote:Nou graag danOp vrijdag 22 oktober 2010 14:00 schreef Ang3l het volgende:
He wat leuk Erik
Moet ik je op de gastenlijst zetten?
quote:JA, DUS KON IK GEEN NEE ZEGGENOp vrijdag 22 oktober 2010 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Steve heeft op FB aangegeven te gaan
quote:Ang3l deed een goede poging afgelopen keer
quote:GEEN PROBLEEM ANG3L, DOEN WE!Op vrijdag 22 oktober 2010 14:02 schreef Ang3l het volgende:
HET IS TROUWENS CAPS LOCK DAG.
DAT JULLIE DAT EVEN WETEN HE
quote:Vandaar dat niemand met me wilde zoenen. Ze waren al gebruikt.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ang3l deed een goede poging afgelopen keer.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Je had er godsamme eentje bij jeOp vrijdag 22 oktober 2010 14:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vandaar dat niemand met me wilde zoenen. Ze waren al gebruikt.
quote:Dat bedoel ik, ik moest mijn eigen brood meenemen naar een afhaalrestaurant.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je had er godsamme eentje bij je
Zeik nou niet dat ik de mannen inpikte!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |