Nee, ik heet geen Micha of Michel of Mikeyquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een of andere user met een huilende clown.. Micha? Michel? Mikey? Geen idee meer eigenljik.
Suicidale emo clownquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, ik heet geen Micha of Michel of MikeyMicha
Japanse weken op FOK!quote:
Piratenquagmirequote:
Matig getekende indiaan. Doet mij denken aan van die volksbuurtschilderijen met indianen en wolven. Heeft thuis vast ook een Boeddhabeeld en allerhande wereldwinkelmeuk.quote:
Nee sorry, plaatje uit Lucky Lukequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Matig getekende indiaan. Doet mij denken aan van die volksbuurtschilderijen met indianen en wolven. Heeft thuis vast ook een Boeddhabeeld en allerhande wereldwinkelmeuk.
Ik hoop niet dat je het over de mijne hebtquote:
huilende clownsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Walkman
En volgens mij was hij voor jou aight
Schattig clowntjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Walkman
En volgens mij was hij voor jou aight
Nee, je huidige staat mij meer aan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:41 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog deze Jan, is deze beter?
Ned survivalgidsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, je huidige staat mij meer aan.
Tante Sidonia verkleed als indiaan ?quote:
Jokerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Een koffiekopje zonder koffie (anders zou er damp uitkomen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |