abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87716498
Sinds Walt Disney de Efteling in de vroege jaren 50 bezocht is het park enkel nog maar bezig alles wat de Efteling heeft na te maken. Nieuw ontwikkelde attracties, ontwerpers.. Alles lijkt Disney te willen overnemen.

Disneyland is een pauperpark vol ijzeren stallen waar dagelijks miljoenen mensen in 'gepropt' worden. Het hangt vol kitscherige plastic namaak troep en probeert alles wat de Efteling doet over te nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Opa.Bakkebaard op 20-10-2010 09:46:54 ]
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:46:21 #2
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_87716537
ik kwam in italie in gardaland..

was vila volta helemaal na gemaakt :') maar dan verkapt..
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_87716538
Anton Pieck. _O_
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:46:52 #4
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_87716557
Efteling. O+
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_87716566
Dat begon bij die kkk-amerikanen al met hun "Declaration of Independance" uit 1776 ... die is gewoon gejat van de "Akte van Verlatinghe" uit 1581 :(
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_87716585
Geef eens een voorbeeld van een attractie die is nagemaakt ?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:03:33 #7
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_87717204
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:46 schreef Stink-ui het volgende:

Er zijn er meer van gebouwd na de Efteling, maar reken maar dat Efteling daar lekker aan verdiend.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Villa_Volta
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:04:54 #8
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_87717257
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:47 schreef Stokstaart het volgende:
Geef eens een voorbeeld van een attractie die is nagemaakt ?
It's a small world. Wordt je net zo misselijk van de muziek als in Carnaval.

Kasteel met doorn roosje. Oke, die is in eurodisney mooier. Maar efteling was eerder
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:12:10 #9
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_87717567
Eensch
pi_87717595
De Efteling :')

De Valkenier! ^O^
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_87717930
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:04 schreef RaymondK het volgende:

[..]

It's a small world. Wordt je net zo misselijk van de muziek als in Carnaval.

Kasteel met doorn roosje. Oke, die is in eurodisney mooier. Maar efteling was eerder
It's a Small world was er eerder dan Carnaval, Kasteel van Doornroosje is gewoon gebaseert op een sprookje. Toevallig heeft Disney daar een film van gemaakt en in het park verwerkt.

Disney zou altijd beter wezen dan de Efteling, dit komt omdat Disney een grote betekenis heeft gehad in onze jeugd. Daardoor herkennen wij zoveel dingen in het park.
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!
pi_87717938
Ze nemen alles over, slopen, Efteling, bulldozer.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:23:04 #13
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_87717991
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:21 schreef Johan1994 het volgende:

[..]

It's a Small world was er eerder dan Carnaval, Kasteel van Doornroosje is gewoon gebaseert op een sprookje. Toevallig heeft Disney daar een film van gemaakt en in het park verwerkt.

Disney zou altijd beter wezen dan de Efteling, dit komt omdat Disney een grote betekenis heeft gehad in onze jeugd. Daardoor herkennen wij zoveel dingen in het park.
De Efteling niet dan?
Efteling > Disney
O)))
pi_87718034
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:21 schreef Panzermaus het volgende:
Ze nemen alles over, slopen, Efteling, bulldozer.
:Y
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:25:55 #15
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_87718094
quote:

[..]

De Efteling is een heel wat mooier park dan dat hele disney bij elkaar.
En kwa oppervlakte nog groter ook volgens mij.
pi_87718096
quote:

[..]

Ik ging anders lekker als kleine knul naar de Efteling met mijn klas! :Y
Efteling heeft voor mij een grotere betekenis dan heel dat Disney gedoe.
Fear is necessary for evolution. The fear that, at any given moment you could perish and vanish from existence.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:26:25 #17
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_87718117
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:25 schreef Kuraudo het volgende:

[..]

Ik ging anders lekker als kleine knul naar de Efteling met mijn klas! :Y
Efteling heeft voor mij een grotere betekenis dan heel dat Disney gedoe.
Hij heeft het meer over de films denk ik.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_87718125
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:23 schreef arucard het volgende:

[..]

De Efteling niet dan?
Efteling > Disney
Nee, de Efteling heeft gewoon het sprookjes thema, wat in ieder land wel te vinden is. Ik ging als kind liever naar Sprookjes Wonderland dan naar de Efteling.

En wie kent Disney niet. De films zijn even populair als het park zelf. En natuurlijk de attracties die in het park staan:Space Mountain, Big thunder Mountain, Rock Rock Rollercoaster en ga maar zo door.
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!
pi_87718189
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:26 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Hij heeft het meer over de films denk ik.
Hm, dan idd jungle book etc. point taken! :Y
Fear is necessary for evolution. The fear that, at any given moment you could perish and vanish from existence.
pi_87718209
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:23 schreef arucard het volgende:

[..]

Efteling > Disney
Nee. :')
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:29:21 #21
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_87718224
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:28 schreef Kuraudo het volgende:

[..]

Hm, dan idd jungle book etc. point taken! :Y
Dan noem je meteen ook de slechtste op. :') Good job.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:29:42 #22
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_87718238
quote:

gardaland :')

dat waterpark is leuker :)
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_87718361
quote:

[..]

Kun jij mij dan vertellen wat Disneyland nou zoveel 'beter' maakt dan de Efteling? Vergelijk bijvoorbeeld eens een gebouw uit de Efteling met een gebouw uit Disneyland. Het gebouw uit Disneyland is dan in werkelijkheid een grote ijzeren stal met een plastic opplakgevel zonder ziel. Het gebouw uit de Efteling is daarbij vergeleken een stuk echter en sprookjesachtiger. Daar plaatsen ze niet een simpele stal maar een gebouw dat opgebouwd is uit hout, steen en dakpannen.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:36:05 #24
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_87718515
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:26 schreef Johan1994 het volgende:

[..]

Nee, de Efteling heeft gewoon het sprookjes thema, wat in ieder land wel te vinden is. Ik ging als kind liever naar Sprookjes Wonderland dan naar de Efteling.

En wie kent Disney niet. De films zijn even populair als het park zelf. En natuurlijk de attracties die in het park staan:Space Mountain, Big thunder Mountain, Rock Rock Rollercoaster en ga maar zo door.
Efteling is redelijk uniek in de wereld, en al meerdere malen door internationale organisaties bekroond daar voor.
http://www.efteling.com/N(...)n-ampamp-awards.html
pi_87718729
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:29 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Baloo is cool. :{w heul dat verhaal was kut, maar wat kon die beer dansen! _O_
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:42:08 #26
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_87718768
quote:

De efteling verkoopt dat gewoon hoor :)
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_87718854
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:32 schreef Kadoe het volgende:

[..]

Kun jij mij dan vertellen wat Disneyland nou zoveel 'beter' maakt dan de Efteling? Vergelijk bijvoorbeeld eens een gebouw uit de Efteling met een gebouw uit Disneyland. Het gebouw uit Disneyland is dan in werkelijkheid een grote ijzeren stal met een plastic opplakgevel zonder ziel. Het gebouw uit de Efteling is daarbij vergeleken een stuk echter en sprookjesachtiger. Daar plaatsen ze niet een simpele stal maar een gebouw dat opgebouwd is uit hout, steen en dakpannen.
http://www.ourfamilyadven(...)ney_main_street.html

Mainstreet Disney Anaheim: Elk gebouw is begaanbaar, geen ijzerloods, gebouwen zijn volledig ingericht.

http://land.allears.net/b(...)rt_1_thunder_me.html Frontierland, echte western sfeer, veel objecten die daar mee te maken hebben. Twee theaters aanwezig, en verschillende restaurants volledig in sfeer gebonden.

http://media.hkdlsource.c(...)morrowland_site1.jpg
Discoveryland, erg futuristisch, s'avonds mooi verlicht met neon. Natuurlijk staat hier Space Mountain.

http://wdwvacationplanning.com/FantasyDLand.jpg Fantasyland, zeer sfeervol met goede kinderattracties.

http://www.tdrfan.com/tdl(...)ventureland_gate.jpg
http://www.tdrfan.com/tdl(...)eland/gallery003.jpg
http://www.tdrfan.com/tdl(...)eland/gallery007.jpg
http://www.family-vacatio(...)enturelandCruise.gif
Adventureland, staan leuke attracties voor jong en oud, er is genoeg plek om te zitten en er zijn watervallen in overvloed.

http://t0.gstatic.com/ima(...)ion_DSC06889.jpg&t=1
http://www.jimhillmedia.c(...)ntown-postscard-.jpg Mickeys Toontown', veel kinderattracties, is in de stijl van de film Who Framed Roger Rabbit

http://img.photobucket.co(...)ORILLLAS/NOS6-63.jpg
http://www.family-vacatio(...)images/8NOSquare.jpg
http://davelandweb.com/ne(...)KTPBKYC_3_68_N22.jpg

[ Bericht 33% gewijzigd door Johan1994 op 19-10-2010 16:51:22 ]
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:48:15 #28
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_87719003
De Efteling is beter qua aankleding. En je wordt er niet zo doodgegooid met merchandise als in EuroDisney.
Maar dat Walt Disney in de Efteling is geweest is maar een gerucht en nooit aangetoond. Ze werken wel samen en voor bijv. Pirates of the Caribbean in EuroDisney heeft men heel goed gekeken naar Fata Morgana in de Efteling.
http://en.wikipedia.org/wiki/Efteling#The_Disney_connection
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:49:08 #29
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_87719049
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:42 schreef kingmob het volgende:

[..]

De efteling verkoopt dat gewoon hoor :)
Het is dan ook niet van de Efteling maar van achtbaanbouwer Vekoma.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_87719428
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:48 schreef Dagonet het volgende:
De Efteling is beter qua aankleding. En je wordt er niet zo doodgegooid met merchandise als in EuroDisney.
Maar dat Walt Disney in de Efteling is geweest is maar een gerucht en nooit aangetoond. Ze werken wel samen en voor bijv. Pirates of the Caribbean in EuroDisney heeft men heel goed gekeken naar Fata Morgana in de Efteling.
http://en.wikipedia.org/wiki/Efteling#The_Disney_connection
Er staat in het stuk dat ze naar de Efteling hebben gekeken omdat ze geen enkel idee van Europeese Architectuur, en in De Efteling is veel Europeese Architectuur. Er staat ook dat Walt Disney de Efteling had bezocht terwijl dit niet waar was. Hij is wel naar Madurodam geweest. Maar een ding zal altijd kloppen, parken leren van elkaar. Disney leert van de Efteling en ook andersom.
Maar Disney is gewoon een Amerikaans park, en dat komt er ook vaak in treug.
pi_87720083
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:29 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Pardon? :{
Nieuw is niet altijd beter.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:38:28 #32
309210 Beardy
Echte mannen hebben een baard.
pi_87721121
quote:

Villa Volta is gebaseerd op een tamelijk standaard kermisattractie, alleen is het in de Efteling erg mooi uitgevoerd.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:45:45 #33
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_87721395
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:49 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Een kenner in ons midden
pi_87721569
Pretparkfanstopic _O_

Ga weg
  Donald Duck held dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:55:53 #35
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_87721799
Natuurlijk doen die parken inspiratie bij elkaar op.
En de Efteling is natuurlijk sowieso keigaaf. Een van de weinige parken waar zowel jong als oud zich kan vermaken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_87721911
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:49 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dat klopt idd maar het hele idee van de attractie komt van Ton van der Ven die jarenlang werkzaam was als ontwerper voor verschillende attracties in de Efteling.

quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 16:57 schreef Johan1994 het volgende:

[..]

Er staat in het stuk dat ze naar de Efteling hebben gekeken omdat ze geen enkel idee van Europeese Architectuur, en in De Efteling is veel Europeese Architectuur. Er staat ook dat Walt Disney de Efteling had bezocht terwijl dit niet waar was. Hij is wel naar Madurodam geweest. Maar een ding zal altijd kloppen, parken leren van elkaar. Disney leert van de Efteling en ook andersom.
Maar Disney is gewoon een Amerikaans park, en dat komt er ook vaak in treug.
Vanaf het begin af aan is Disneyland geinspireerd op de Efteling. Voor 1960 was er nog amper sprake van Europese architectuur in de Efteling. De enige gebouwen die er toen stonden waren afgeleid van tekeningen van Anton Pieck.

Michel Den Dulk, ontwerper van oa Het Meisje met de Zwavelstokjes is op dit moment werkzaam in het ontwerp team van Disneyland. Dat Disney een ontwerper graag bij haar team wil vanwege het ontwerp van een klein sprookje wil toch heel veel zeggen.

Hier is trouwens ook veel tevinden over de Efteling Disney connectie:
http://www.wonderlijkewcw(...)ng/vanalles-walt.htm
pi_87722207
Efteling is een park apart, vind ik.
De sfeer, de ruimte, gelegen in een bos.. zo veel beter dan Euro Disney.
Het heeft nostalgie (o.a. sprookjes bos), en attracties die helemaal van nu zijn.

Die nieuwe attracties zijn om je vingers bij af te likken.
Op het moment dat je in de rij gaat staan wordt je in de sfeer van de attractie getrokken.
Laatst geweest na een lange periode, maar man man.. wat zijn die vooruit gegaan.
Die nieuwe attractie moet helemaal de bom zijn, zo schijnt (duurste attractie tot op heden ofzo?)

Maar daarnaast is Disney gewoon een merk, iedereen keek vroeger wel naar hun tekenfilms etc.
Moeilijk te vergelijken met elkaar, maar ik vind de Efteling beter.. je kan er naast attracties ook mad chillen. ^O^

Wat me op viel was overigens de interesse naar de Indische Waterlelies.
Een grote flits show van fotos, mensen neuriede het deuntje mee en weet ik veel wat..
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:27:47 #38
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_87722971
Efteling *O*

Euro Disney :r :r :r :r :r :r :r :r
pi_87723648
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 18:07 schreef LePoo het volgende:
Wat me op viel was overigens de interesse naar de Indische Waterlelies.
Een grote flits show van fotos, mensen neuriede het deuntje mee en weet ik veel wat..
Dat is echt de kracht van de Efteling, sprookjes die bijna 60 jaar oud zijn trekken nog steeds publiek :)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 07:21:22 #40
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_87741094
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 18:46 schreef Kadoe het volgende:

[..]

Dat is echt de kracht van de Efteling, sprookjes die bijna 60 jaar oud zijn trekken nog steeds publiek :)
Ja maar de boel is wel refurbished gelukkig. Ook achter de schermen.
Ik vond op Youtube een keer een flimpje van de opening van de indische waterlelies in 1966.
Toen werkte de aansturing van alle onderdelen nog met ponsbandmachines :) hehe
pi_87741186
Ik ben nog nooit in de Efteling geweest :o en ook niet in een Disney park :o
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_87742167
Enigste + aan de efteling is It's a small world _O_

Voor de rest moet je in de zomer 3 uur voor wachten, en dat is dan serieus.. (Qua spannende attracties.)

Efteling > Disney. En niet te zuinig ook.

Disney zijn voor elke attractie 7 souvenirwinkels ofzo :')
404 - Not Found
  woensdag 20 oktober 2010 @ 09:18:34 #43
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_87742349
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:09 schreef Zwappel het volgende:
Enigste + aan de efteling is It's a small world _O_

Voor de rest moet je in de zomer 3 uur voor wachten, en dat is dan serieus.. (Qua spannende attracties.)

Efteling > Disney. En niet te zuinig ook.

Disney zijn voor elke attractie 7 souvenirwinkels ofzo :')
Efteling heeft geen small world. Daar heet het Carnaval Festival.
pi_87742675
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:18 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Efteling heeft geen small world. Daar heet het Carnaval Festival.
Waar zeg ik dat dan? :')
Ik zeg alleen dat Small World het enigste is in Disney wat de moeite waard is omdat die rij nog redelijk vlug gaat :')
404 - Not Found
pi_87743044
Drievliet ftw
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  Forum Admin woensdag 20 oktober 2010 @ 09:53:32 #47
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_87743142
Ik zie niet veel overeenkomsten tussen Disneyland en de Efteling. Gelukkig niet zelfs.
Disneyland is voor mij het standaard pretpark. Dus strakke paden, keurig gemodelleerde heggetjes drukke felgekleurde plastic objecten etc etc. Terwijl de Efteling nog een soort dan rust weet te bewaren omdat ze de bomen hebben laten staan, geen strakke paden en veel meer bijzondere attracties die erg mooi zijn aangekleed. Vele malen leuker wat mij betreft.
pi_87743152
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik zie niet veel overeenkomsten tussen Disneyland en de Efteling. Gelukkig niet zelfs.
Disneyland is voor mij het standaard pretpark. Dus strakke paden, keurig gemodelleerde heggetjes drukke felgekleurde plastic objecten etc etc. Terwijl de Efteling nog een soort dan rust weet te bewaren omdat ze de bomen hebben laten staan, geen strakke paden en veel meer bijzondere attracties die erg mooi zijn aangekleed. Vele malen leuker wat mij betreft.
^O^
404 - Not Found
pi_87743410
Villa Volta :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_87744135
Disneyland :r :r
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:42:25 #51
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_87744488
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:32 schreef Zwappel het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat Small World het enigste is in Disney wat de moeite waard is omdat die rij nog redelijk vlug gaat :')
Er staat letterlijk
"Enigste + aan de efteling is It's a small world _O_"

engiste plus aan efteling is
Dat lees ik als dat je small worldeen pre van de efteling vind.

Was sowiezo al een beetje moeilijk te lezen die reply van je >:)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:43:30 #52
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_87744525
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:03 schreef bijdehand het volgende:
Villa Volta :D
Dit. Echt gruwelijk vette attractie is dat, damn.

<-- heeft OST van de efteling soms aanstaan met dat nummer van de bokkerijders jeweet.
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_87744826
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:42 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Er staat letterlijk
"Enigste + aan de efteling is It's a small world _O_"

engiste plus aan efteling is
Dat lees ik als dat je small worldeen pre van de efteling vind.

Was sowiezo al een beetje moeilijk te lezen die reply van je >:)
Disney bedoelde ik, t'is nog vroeg.
404 - Not Found
pi_87745059
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:43 schreef Stekelbees het volgende:

[..]

Dit. Echt gruwelijk vette attractie is dat, damn.

<-- heeft OST van de efteling soms aanstaan met dat nummer van de bokkerijders jeweet.
Ik had dat verhaal een keer gedownload op mp3. Zo'n episch verhaal is dat :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:09:22 #55
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_87745410
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:32 schreef Zwappel het volgende:

[..]

Negerwat :')

Dat is een van mijn grootste angsten, doodgaan terwijl je dat deuntje op de achtergrond hoort als laatste :')
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_87745472
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:09 schreef Salamando het volgende:

[..]

Negerwat :')

Dat is een van mijn grootste angsten, doodgaan terwijl je dat deuntje op de achtergrond hoort als laatste :')
Sample van dat deuntje als bewijs :')
404 - Not Found
pi_87745490
zal de efteling wel geld voor vangen
Het is Patat!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:12:17 #58
78498 classpc
I don't like change
pi_87745534
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:45 schreef Kadoe het volgende:
Disneyland is een pauperpark vol ijzeren stallen waar dagelijks miljoenen mensen in 'gepropt' worden. Het hangt vol kitscherige plastic namaak troep...
Is dat niet ook gewoon wat de Efteling is? :')
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:13:16 #59
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_87745567
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:10 schreef Zwappel het volgende:

[..]

Sample van dat deuntje als bewijs :')
En dan op repeat een keer of 15 ^O^
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_87745666
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:12 schreef classpc het volgende:

[..]

Is dat niet ook gewoon wat de Efteling is? :')
Op kleine schaal ja, maar aan je opmerking te zien ben je lang niet in Disney geweest..
Wat juist goed is eigenlijk ook :')
404 - Not Found
pi_87745783
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:13 schreef Salamando het volgende:

[..]

En dan op repeat een keer of 15 ^O^
Dan krijg ik inderdaad een dikke breintumor waarschijnlijk :')
Tering, toen ik wat jonger was was dat helemaal geweldig ofzo.
404 - Not Found
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:56:48 #62
259510 TheGaffer
Armchair General
pi_87749344
Er is helemaal niks in de Efteling te doen, Moviepark Germany of Bobbiejaan land is veel sjieker.
Iedereen die dit leest is een figuur uit één van de tekeningen van Tom of Finland.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:21:13 #63
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_87750258
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:56 schreef TheGaffer het volgende:
Er is helemaal niks in de Efteling te doen, Moviepark Germany of Bobbiejaan land is veel sjieker.
Dat is dan persoonlijk.
Efteling straalt veel meer uit vind ik.
pi_87750312
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:21 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Dat is dan persoonlijk.
Efteling straalt veel meer uit vind ik.
Klopt, en bij Bobbejaanland ben ik toch wel iets sneller uitgekeken dan bij de Efteling.
404 - Not Found
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:34:15 #65
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_87750778
Efteling heerst qua sfeer.
Walibi qua achtbanen.
Disneyland is overrated.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_87752477
quote:
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_87753934
quote:
Helemaal mee eens.

Hoewel ik Legoland eigenlijk ook wel tof vind. :+ :@
signatuurloos
pi_87826219
Alle mensen die Euro Disney zeggen zijn bij voorbaat gediskwalificeerd in deze discussie.
pi_87826446
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:03 schreef patatmetfriet het volgende:
Alle mensen die Euro Disney zeggen zijn bij voorbaat gediskwalificeerd in deze discussie.
Ik vraag me ook waar die term vandaan komt :')
404 - Not Found
pi_88874479
Waarschijnlijk van t feit dat het de eerste x jaar zo heette ;)

pi_88875762
Disneyland :r

Europapark :9~
pi_88876155
Lineaushof _O_
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')