Lllllllllllllllllllekkere tomatensoepje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Llllllllllllllllllllllekkere rooibosthee.
Nou nee, dan zou ik gaan lopen...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh mag een fiets lenen van huisgenoot maar UITERAARD regent het net keihard.Pfffff
waarom in zn 2quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:01 schreef -SG- het volgende:
Ons mam zet zijn auto als ze hem parkeert altijd in zijn 2. Wordt nog wat als ik instap en verwacht dat ie in zijn vrij staat
Als het vriest ofzoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
waarom in zn 2?
En je moet sowieso altijd met koppeling starten
Waarom dan 2? Dan kom je toch niet meer weg als je moter enzo nog koud is?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als het vriest ofzo. Kan ie niet vastvriezen
Maar dat klopt ook wel wat je zegt, maar ik ben gewend met rijlessen dat ie altijd in zijn vrij staat en dat je als je uitstapt hem ook altijd in zijn vrij moet zetten.
Kon ze me ook niet uitleggen. Heeft ze in een grijs ver verleden een keer geleerd. Maar ze weet niet meer waarom.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom dan 2? Dan kom je toch niet meer weg als je moter enzo nog koud is?
Flink gassen johquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom dan 2? Dan kom je toch niet meer weg als je moter enzo nog koud is?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |