Stand deel 2069:quote:
Stand deel 2069:quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:47 schreef Flitspaal het volgende:
Winnen
Kuiper
Zoetemelk
Rooks
Theunisse
Ik luister eigenlijk helemaal geen stubru, enkel radio 1quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:20 schreef Flitspaal het volgende:
banaantje, luister je Stubru via de radio of via internet?
Ik heb geregeld dat als ik het via internete luister, dat mijn hele pc vast loopt en ik moet uitzetten met de knop. Zoals zojuist dus.
Qua kerel:
quote:staat inderdaad achter zijn naamOp woensdag 20 oktober 2010 16:28 schreef Flitspaal het volgende:
Hij heet iets als .......Jr. of III (the third) meen ik me te herinneren. Na je tekst herken ik hem wel, die Nederlands sprekende Amerikaan.
quote:Je moet vaker gaan gokkenOp woensdag 20 oktober 2010 16:37 schreef Flitspaal het volgende:
Gokje op Paul als voornaam (voor wat het waard is).
quote:Met al die hints vind ik dat iemand het gewoon moet wetenOp woensdag 20 oktober 2010 16:44 schreef Flitspaal het volgende:
Verder sta ik droog.Paul borrelde ergens diep in mijn achterhoofd op na bevestiging van III.
Paul xxxxx III.
Je zegt niet in welke taal we moeten denken, De, Nl of En, dus er vallen heel wat steden af.
Paul Bremer III.
quote:12 seconden
quote:Correct
quote:Het woord robot werd voor het eerst gebruikt door de Tsjechische schrijver Karel Čapek in zijn toneelstuk R.U.R. uit 1920 en is afgeleid van het Tsjechische woord robota, dat 'werk of verplichte arbeid'betekent.Op woensdag 20 oktober 2010 16:58 schreef Yankee het volgende:
Tsjechisch geloof ik......zat eens in een pubquiz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |