Ja die bedoelde ik ja..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie?
IS dat deze:
Naaktfoto's Oh Oh Cherso-meisje
Of is dat wéér een andere?
Handig voor als je visite krijgt!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:18 schreef Muck het volgende:
[..]
En een gewoon koffiezetapparaat, een klein koffiezetapparaat voor 2 kopjes en 2 waterkokers
Je bent aan het MPG'enquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:20 schreef TJDoornbos het volgende:
die naaktfoto's zijn van Prinses ofzo. Maar ff hé wat een haagse Sjonnie's en Anita's joh.
Ik vind ze allemaal eigenlijk welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HAHAHAHA![]()
[..]
JA!
Maar die little princess![]()
ik weiger dat soort pulp programmas te kijkenquote:
Copycatquote:
In Wijk?quote:
neuh, nog nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:21 schreef TJDoornbos het volgende:
@Muck heb je voor die ene koffiezetapp al een pot?
eerst Muck, dan je MM-situatiesquote:
quote:
Pulp??? Hoe kom je daar nou bij het is zeer intelligente televisiequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weiger dat soort pulp programmas te kijken
Het zijn ook niet mijn types hoorquote:
Tja..... Iets met goed voorbeeld, he...quote:
Zelfs een aap in artis kan beter fotograveren.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zijn ook niet mijn types hoor![]()
En degene die die foto's heeft gemaakt, jeetje ik maak zelfs nog betere foto's
Dit is leuker:quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weiger dat soort pulp programmas te kijken
Ik vraag het me af. Graveren op foto's is vast niet eenvoudig...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zelfs een aap in artis kan beter fotograveren.
nieuwschierigheidquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:23 schreef Muck het volgende:
[..]
neuh, nog niet
ik moet even kijken naar het serienummer om zeker te weten dat ik de goede bestel
hoezo?
geef je taal en zuipcursus?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja..... Iets met goed voorbeeld, he...
oeps jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Graveren op foto's is vast niet eenvoudig...
wanneer krijg ik de dvdboxen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |