Tele2 zegt:Welkom bij de Klantenservice van Tele2. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt:hello do yo speak english?
Tele2 zegt:Ik heb je niet goed begrepen. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt:Do you speak english
Tele2 zegt:I'm sorry, but I only speak Dutch (for now). Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt:parle français?
Tele2 zegt:Pardon, ik kom er niet uit. Waarmee kan ik je helpen?
Jij zegt:Sprechen sie Deutsch?
Tele2 zegt:Ik heb je niet begrepen. Hmmm. Waarmee kan ik je helpen?
Jij zegt:i want to order french fries please
Tele2 zegt:Ik heb je niet begrepen. Wil je daarom contact opnemen met de klantenservice?
Jij zegt:No i want french fries
Tele2 zegt:Sorry, het is me niet duidelijk. Wil je daarom contact opnemen met de klantenservice?
Jij zegt:No you stupid cow i want french fries
Tele2 zegt:Sorry, het is me niet duidelijk. Ik heb er even moeite mee. Wil je daarom contact opnemen met de klantenservice?
Jij zegt:No
Tele2 zegt:Ok, dan ga ik gewoon weer verder. Waarmee kan ik je helpen?
Jij zegt:oke one more time i want french fries
Tele2 zegt:Ik heb je niet begrepen. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt:sigh i want some french fries pretty please
Tele2 zegt:Ik heb je helaas niet begrepen. Ik probeer je te begrijpen. Waarmee kan ik je helpen?
Jij zegt:So no french Fries?

Can i order a hamburger then?
Tele2 zegt:Sorry, dat snapte ik even niet. Wil je daarom contact opnemen met de klantenservice?
Jij zegt:no
Jij zegt:can i order french fries now?
Tele2 zegt:Dat snapte ik niet goed. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt:Maybe i should ask my question in Chinese
Tele2 zegt:Mijn excuses, maar hier kon ik niets van maken. Oef. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt:oef?
Tele2 zegt:Dat snapte ik niet goed. Wil je daarom contact opnemen met de klantenservice?
Jij zegt:you said oef and now you do not know what you mean with oef?
Tele2 zegt:Mijn excuses, maar hier kon ik niets van maken. Wil je daarom contact opnemen met de klantenservice?
Jij zegt:nein
Tele2 zegt:Sorry, het is me niet duidelijk. Oef. Wil je daarom contact opnemen met de klantenservice?
Jij zegt:nein
Tele2 zegt:Mijn excuses, maar hier kon ik niets van maken. Wil je daarom contact opnemen met de klantenservice?
Jij zegt:nope
Jij zegt:goodbye
Tele2 zegt:Ik heb je niet begrepen. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt:i said goodbye
Tele2 zegt:Dat begreep ik even niet. Ik probeer je te begrijpen. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
Jij zegt:bye bye
Tele2 zegt:Ik heb je helaas niet goed begrepen. Wil je daarom contact opnemen met de klantenservice?
Jij zegt:goodbye farwell auf wiedersehn adieu
Tele2 zegt:Dat snapte ik niet goed. Wil je daarom contact opnemen met de klantenservice?
Jij zegt:du bist ein schweinhund
Tele2 zegt:Sorry, nu snap ik even niet goed wat je zegt. Lastig. Wil je daarom contact opnemen met de klantenservice?
Tele2 schrijft een bericht...Jij zegt: Welkom bij de Virtuele Assistent