Jawel ligt meer aan mij. Nicht heeft 1e chemokuur gehad, tante zit nog in het verzorgingstehuis 's nachts slaap ik nog slechter dan anders. 2 weken vakantie gehad en ik ben nog doodmoe helaas.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat ist?
[..]
OhjeeIst ff niet leuk op je werk?
Ik zou de poes van mijn vriending niet eens willen aaienquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De poes van een vriendin van me ook, die mag ik niet eens aaien en ik kom er echt al van voor dat ze die kat haddenDus niets van aantrekken
Dan is het logisch dat je geen zin in werken hebtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jawel ligt meer aan mij. Nicht heeft 1e chemokuur gehad, tante zit nog in het verzorgingstehuis 's nachts slaap ik nog slechter dan anders. 2 weken vakantie gehad en ik ben nog doodmoe helaas.
Haha ja? Nee, bij mij krijgt ie een rare kop, wantrouwend, en zn ogen gaan anders staan. Ik zie dan al gelijk dat hij mijn armen dan als iets ziet wat niet van mij is en potentieël levensgevaarlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dan gaat het kontje schudden: attack mode engaged![]()
Ja, niet to bloedens toe, maar wel dat je wat tandafdrukjes ziet. Dan is ze gewoon bloed fanatiek
Whehehe, ja bij de DA is alles andersDan is het blinde paniek
Ahwquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik doe niets, maar dan ook niets meer voor FOK!
Ook geen lijstje invoeren
[..]
Nee, hij ziet er altijd reuzeschattig uit. Hij is piepklein voor een kat, ook al is ie alweer vier. Dat en zijn enorme groene ogen maken dat hij er zooooo aaibaar uitziet
[..]
Hahahaha, bij de dierenarts kan ik het me voorstellen
De kat van TJ beet me afgelopen zomer vlakbij mijn elleboog aan de binnenkant van mijn arm zeg maar, waar je huid zo lekker zacht is.
Er liepen gewoon bloeddruppels langs mijn arm
He gatsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jawel ligt meer aan mij. Nicht heeft 1e chemokuur gehad, tante zit nog in het verzorgingstehuis 's nachts slaap ik nog slechter dan anders. 2 weken vakantie gehad en ik ben nog doodmoe helaas.
Ohjee, wat een drama's.quote:
haha, mooi zo'n waarschuwingssysteemquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja? Nee, bij mij krijgt ie een rare kop, wantrouwend, en zn ogen gaan anders staan. Ik zie dan al gelijk dat hij mijn armen dan als iets ziet wat niet van mij is en potentieël levensgevaarlijkDus dan gaat ie maar weg tot ie weer aardig kan doen
Dan zou ik ook bijtenquote:Ja, iddCatheter in je urinebuis terwijl je het niet verwacht is nooit leuk. Zielige Puk.
Maar ook zielige man van mij, die 2 weken later z'n nagel eraf kon laten halen door de infectie
Hupjeequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:26 schreef TJDoornbos het volgende:
oh wouw! Toch wel 44 hele huurwoningen in Rotterdam deze week..............
en heb je gewonnenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:28 schreef cablegunmaster het volgende:
hey hey ^^ ik leef nu ook eens weer op Fok
CGMquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:28 schreef cablegunmaster het volgende:
hey hey ^^ ik leef nu ook eens weer op Fok
Het werk zorgt gelukkig wel voor wat afleiding maar mijn gedachten dwalen steeds maar af. Betrap mijzelf erop dat ik steeds naar buiten staar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan is het logisch dat je geen zin in werken hebt
heb je hem al? dan eis ik hem zaterdag ook te krijgenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:30 schreef Muck het volgende:
Oeh, ik ga me niet vervelen voorlopig
De nieuwe prof. layton voor DS
Het is natuurlijk prettig om afleiding te hebben, maar helemaal niet gek dat je afdwaalt hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het werk zorgt gelukkig wel voor wat afleiding maar mijn gedachten dwalen steeds maar af. Betrap mijzelf erop dat ik steeds naar buiten staar.
45 jaar, dochterje van 8, alleenstaand ouder. Exman is een grote eikel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He gats![]()
hoe oud is je nicht?
Wat vervelend joh.
[..]
Okeujquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
heb je hem al? dan eis ik hem zaterdag ook te krijgen
soooo, ik kan je sokken zienquote:
weet ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is natuurlijk prettig om afleiding te hebben, maar helemaal niet gek dat je afdwaalt hoor
Succesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
Poepbroeken verschonen en dan naar school![]()
Aiquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
45 jaar, dochterje van 8, alleenstaand ouder. Exman is een grote eikel.
dat kan best maar verdomme wat was dat middagdutje fijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Okeuj
[..]
soooo, ik kan je sokken zien
Hell yeahquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat kan best maar verdomme wat was dat middagdutje fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |