Ik wil ook een Maru.. die katers van mij zijn maar sufquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, Maru is super liev!En grappig
Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
Die van TJ bijtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil ook een Maru.. die katers van mij zijn maar suf![]()
quote:
Wat ist?quote:
Ohjeequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:05 schreef Panda72 het volgende:
ik werk pas 2 dagen weer en ben het nu alweer zat
Jaa, zo bijten. Gewoon happen en dan niet doorbijtenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn poezen bijten ook, maar dat is gewoon spelenDat doen wel meer poessies
![]()
quote:
Ik vraag me bij deze echt af of het spelen is...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn poezen bijten ook, maar dat is gewoon spelenDat doen wel meer poessies
![]()
Jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaa, zo bijten. Gewoon happen en dan niet doorbijtenDas leuk
Ja, dat is echt spelenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:12 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me bij deze echt af of het spelen is...
Het ene moment issie heel lief en ligt ie op schoot, een halve dag later jaagt ie op je blote voeten als je langs loopt, en weer later plant ie zijn tanden in mijn handen en onderarmen
Misschien issie schizofreen
Zie je het niet aan z'n ogen of houding als ie gemeen gaat doen? Ik zie dat echt precies bij mijn kat.. Dan mag ie opzoutenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:12 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me bij deze echt af of het spelen is...
Het ene moment issie heel lief en ligt ie op schoot, een halve dag later jaagt ie op je blote voeten als je langs loopt, en weer later plant ie zijn tanden in mijn handen en onderarmen
Misschien issie schizofreen
Echtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaDat doen ze allebei
al kan Sofie wel heel hard bijten
Maar kunnen katten wel doorbijten eigenlijk?
Hell yeah, tot bloedens toequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaDat doen ze allebei
al kan Sofie wel heel hard bijten
Maar kunnen katten wel doorbijten eigenlijk?
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is echt spelenZo zijn poezels
![]()
Ja, dan gaat het kontje schudden: attack mode engagedquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zie je het niet aan z'n ogen of houding als ie gemeen gaat doen? Ik zie dat echt precies bij mijn kat.. Dan mag ie opzouten
[..]
Echt
Nouja, doorbijten bij onze kat noem ik dat ie ruimschoots in de duim van mn man hingBij de dierenarts. Lang verhaal. xD Maar iig, hij kan het wel
Alhoewel hij dat thuis bij ons nooit gedaan heeft, en nu al helemaal niet meer.
Wat onhandig, hij had ook gewoon over je heen kunnen stappenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Hell yeah, tot bloedens toe
[..]
Gelukkig maar!
Deze wilde eerste maanden niets van me weten overigens.Hij bleef achter het gordijn of bovenop zijn krabpaal zitten en als ie langs me moest, ging ie met een grote boog om me heen
Helemaal platgedrukt tegen de kast langs me proberen te komen
Katten zijn vreemde wezensquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Hell yeah, tot bloedens toe
[..]
Gelukkig maar!
Deze wilde eerste maanden niets van me weten overigens.Hij bleef achter het gordijn of bovenop zijn krabpaal zitten en als ie langs me moest, ging ie met een grote boog om me heen
Helemaal platgedrukt tegen de kast langs me proberen te komen
Ik doe niets, maar dan ook niets meer voor FOK!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeer die arme jongen te helpen... maar goed TJD... dat wordt zelf typen dus.
Nee, hij ziet er altijd reuzeschattig uit. Hij is piepklein voor een kat, ook al is ie alweer vier. Dat en zijn enorme groene ogen maken dat hij er zooooo aaibaar uitzietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zie je het niet aan z'n ogen of houding als ie gemeen gaat doen? Ik zie dat echt precies bij mijn kat.. Dan mag ie opzouten
Hahahaha, bij de dierenarts kan ik het me voorstellenquote:[..]
Echt
Nouja, doorbijten bij onze kat noem ik dat ie ruimschoots in de duim van mn man hingBij de dierenarts. Lang verhaal. xD Maar iig, hij kan het wel
Alhoewel hij dat thuis bij ons nooit gedaan heeft, en nu al helemaal niet meer.
Precies!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat onhandig, hij had ook gewoon over je heen kunnen stappen.
Snap ik, maar ik kon het proberen natuurlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik doe niets, maar dan ook niets meer voor FOK!
Ook geen lijstje invoeren
Dat zijn het zeker!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Katten zijn vreemde wezensDe poes van een vriendin van me ook, die mag ik niet eens aaien en ik kom er echt al van voor dat ze die kat hadden
Dus niets van aantrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |