Ik wil ook een Maru.. die katers van mij zijn maar sufquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, Maru is super liev!En grappig
Iemand nog leuke plannen voor vandaag?

Die van TJ bijtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil ook een Maru.. die katers van mij zijn maar suf

quote:

Nu is het een lieverd en we mogen steeds meer doen bij 'm
 Nu is het een lieverd en we mogen steeds meer doen bij 'm  (aan zn buik zitten enzo xD) en als ie het niet leuk vindt loopt ie gewoon weg
 (aan zn buik zitten enzo xD) en als ie het niet leuk vindt loopt ie gewoon weg  

Wat ist?quote:

Ohjeequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:05 schreef Panda72 het volgende:
ik werk pas 2 dagen weer en ben het nu alweer zat
 Ist ff niet leuk op je werk?
 Ist ff niet leuk op je werk?

Dat doen wel meer poessies
 Dat doen wel meer poessies  

Jaa, zo bijten. Gewoon happen en dan niet doorbijtenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn poezen bijten ook, maar dat is gewoon spelenDat doen wel meer poessies

Das leuk
 Das leuk  

quote:

Ik vraag me bij deze echt af of het spelen is...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn poezen bijten ook, maar dat is gewoon spelenDat doen wel meer poessies

Jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaa, zo bijten. Gewoon happen en dan niet doorbijtenDas leuk
 Dat doen ze allebei
 Dat doen ze allebei  al kan Sofie wel heel hard bijten
 al kan Sofie wel heel hard bijten 

Ja, dat is echt spelenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:12 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me bij deze echt af of het spelen is...
Het ene moment issie heel lief en ligt ie op schoot, een halve dag later jaagt ie op je blote voeten als je langs loopt, en weer later plant ie zijn tanden in mijn handen en onderarmen
Misschien issie schizofreen
 Zo zijn poezels
 Zo zijn poezels  

Zie je het niet aan z'n ogen of houding als ie gemeen gaat doen? Ik zie dat echt precies bij mijn kat.. Dan mag ie opzoutenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:12 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me bij deze echt af of het spelen is...
Het ene moment issie heel lief en ligt ie op schoot, een halve dag later jaagt ie op je blote voeten als je langs loopt, en weer later plant ie zijn tanden in mijn handen en onderarmen
Misschien issie schizofreen

Echtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaDat doen ze allebei
Maar kunnen katten wel doorbijten eigenlijk?

Bij de dierenarts. Lang verhaal. xD Maar iig, hij kan het wel
 Bij de dierenarts. Lang verhaal. xD Maar iig, hij kan het wel  Alhoewel hij dat thuis bij ons nooit gedaan heeft, en nu al helemaal niet meer.
 Alhoewel hij dat thuis bij ons nooit gedaan heeft, en nu al helemaal niet meer.

Hell yeah, tot bloedens toequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaDat doen ze allebei
Maar kunnen katten wel doorbijten eigenlijk?

Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is echt spelenZo zijn poezels

Ja, dan gaat het kontje schudden: attack mode engagedquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zie je het niet aan z'n ogen of houding als ie gemeen gaat doen? Ik zie dat echt precies bij mijn kat.. Dan mag ie opzouten
[..]
Echt
Nouja, doorbijten bij onze kat noem ik dat ie ruimschoots in de duim van mn man hingBij de dierenarts. Lang verhaal. xD Maar iig, hij kan het wel

Dan is het blinde paniek
 Dan is het blinde paniek  

Wat onhandig, hij had ook gewoon over je heen kunnen stappenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Hell yeah, tot bloedens toe
[..]
Gelukkig maar!
Deze wilde eerste maanden niets van me weten overigens.Hij bleef achter het gordijn of bovenop zijn krabpaal zitten en als ie langs me moest, ging ie met een grote boog om me heen
Helemaal platgedrukt tegen de kast langs me proberen te komen
 .
.

Katten zijn vreemde wezensquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Hell yeah, tot bloedens toe
[..]
Gelukkig maar!
Deze wilde eerste maanden niets van me weten overigens.Hij bleef achter het gordijn of bovenop zijn krabpaal zitten en als ie langs me moest, ging ie met een grote boog om me heen
Helemaal platgedrukt tegen de kast langs me proberen te komen
 De poes van een vriendin van me ook, die mag ik niet eens aaien en ik kom er echt al van voor dat ze die kat hadden
 De poes van een vriendin van me ook, die mag ik niet eens aaien en ik kom er echt al van voor dat ze die kat hadden  Dus niets van aantrekken
 Dus niets van aantrekken  

Ik doe niets, maar dan ook niets meer voor FOK!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeer die arme jongen te helpen... maar goed TJD... dat wordt zelf typen dus.

Nee, hij ziet er altijd reuzeschattig uit. Hij is piepklein voor een kat, ook al is ie alweer vier. Dat en zijn enorme groene ogen maken dat hij er zooooo aaibaar uitzietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zie je het niet aan z'n ogen of houding als ie gemeen gaat doen? Ik zie dat echt precies bij mijn kat.. Dan mag ie opzouten

Hahahaha, bij de dierenarts kan ik het me voorstellenquote:[..]
Echt
Nouja, doorbijten bij onze kat noem ik dat ie ruimschoots in de duim van mn man hingBij de dierenarts. Lang verhaal. xD Maar iig, hij kan het wel

Precies!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat onhandig, hij had ook gewoon over je heen kunnen stappen.

Snap ik, maar ik kon het proberen natuurlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik doe niets, maar dan ook niets meer voor FOK!
Ook geen lijstje invoeren
 .
.

Dat zijn het zeker!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Katten zijn vreemde wezensDe poes van een vriendin van me ook, die mag ik niet eens aaien en ik kom er echt al van voor dat ze die kat hadden
Dus niets van aantrekken

Jawel ligt meer aan mij. Nicht heeft 1e chemokuur gehad, tante zit nog in het verzorgingstehuis 's nachts slaap ik nog slechter dan anders. 2 weken vakantie gehad en ik ben nog doodmoe helaas.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat ist?
[..]
OhjeeIst ff niet leuk op je werk?

Ik zou de poes van mijn vriending niet eens willen aaienquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De poes van een vriendin van me ook, die mag ik niet eens aaien en ik kom er echt al van voor dat ze die kat haddenDus niets van aantrekken

Dan is het logisch dat je geen zin in werken hebtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jawel ligt meer aan mij. Nicht heeft 1e chemokuur gehad, tante zit nog in het verzorgingstehuis 's nachts slaap ik nog slechter dan anders. 2 weken vakantie gehad en ik ben nog doodmoe helaas.

Haha ja? Nee, bij mij krijgt ie een rare kop, wantrouwend, en zn ogen gaan anders staan. Ik zie dan al gelijk dat hij mijn armen dan als iets ziet wat niet van mij is en potentieël levensgevaarlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dan gaat het kontje schudden: attack mode engaged
Ja, niet to bloedens toe, maar wel dat je wat tandafdrukjes ziet. Dan is ze gewoon bloed fanatiek
Whehehe, ja bij de DA is alles andersDan is het blinde paniek
 Dus dan gaat ie maar weg tot ie weer aardig kan doen
 Dus dan gaat ie maar weg tot ie weer aardig kan doen 
 Catheter in je urinebuis terwijl je het niet verwacht is nooit leuk. Zielige Puk.
 Catheter in je urinebuis terwijl je het niet verwacht is nooit leuk. Zielige Puk.  Maar ook zielige man van mij, die 2 weken later z'n nagel eraf kon laten halen door de infectie
 Maar ook zielige man van mij, die 2 weken later z'n nagel eraf kon laten halen door de infectie 
Ahwquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik doe niets, maar dan ook niets meer voor FOK!
Ook geen lijstje invoeren
[..]
Nee, hij ziet er altijd reuzeschattig uit. Hij is piepklein voor een kat, ook al is ie alweer vier. Dat en zijn enorme groene ogen maken dat hij er zooooo aaibaar uitziet
[..]
Hahahaha, bij de dierenarts kan ik het me voorstellen
De kat van TJ beet me afgelopen zomer vlakbij mijn elleboog aan de binnenkant van mijn arm zeg maar, waar je huid zo lekker zacht is.
Er liepen gewoon bloeddruppels langs mijn arm

He gatsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jawel ligt meer aan mij. Nicht heeft 1e chemokuur gehad, tante zit nog in het verzorgingstehuis 's nachts slaap ik nog slechter dan anders. 2 weken vakantie gehad en ik ben nog doodmoe helaas.

hoe oud is je nicht?
 hoe oud is je nicht?
Ohjee, wat een drama's.quote:

haha, mooi zo'n waarschuwingssysteemquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja? Nee, bij mij krijgt ie een rare kop, wantrouwend, en zn ogen gaan anders staan. Ik zie dan al gelijk dat hij mijn armen dan als iets ziet wat niet van mij is en potentieël levensgevaarlijkDus dan gaat ie maar weg tot ie weer aardig kan doen

Dan zou ik ook bijtenquote:Ja, iddCatheter in je urinebuis terwijl je het niet verwacht is nooit leuk. Zielige Puk.
Maar ook zielige man van mij, die 2 weken later z'n nagel eraf kon laten halen door de infectie

Hupjeequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:26 schreef TJDoornbos het volgende:
oh wouw! Toch wel 44 hele huurwoningen in Rotterdam deze week..............

en heb je gewonnenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:28 schreef cablegunmaster het volgende:
hey hey ^^ ik leef nu ook eens weer op Fok

CGMquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:28 schreef cablegunmaster het volgende:
hey hey ^^ ik leef nu ook eens weer op Fok

Het werk zorgt gelukkig wel voor wat afleiding maar mijn gedachten dwalen steeds maar af. Betrap mijzelf erop dat ik steeds naar buiten staar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan is het logisch dat je geen zin in werken hebt

heb je hem al? dan eis ik hem zaterdag ook te krijgenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:30 schreef Muck het volgende:
Oeh, ik ga me niet vervelen voorlopig
De nieuwe prof. layton voor DS

Het is natuurlijk prettig om afleiding te hebben, maar helemaal niet gek dat je afdwaalt hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het werk zorgt gelukkig wel voor wat afleiding maar mijn gedachten dwalen steeds maar af. Betrap mijzelf erop dat ik steeds naar buiten staar.

45 jaar, dochterje van 8, alleenstaand ouder. Exman is een grote eikel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He gats
hoe oud is je nicht?
Wat vervelend joh.
[..]

Okeujquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
heb je hem al? dan eis ik hem zaterdag ook te krijgen

soooo, ik kan je sokken zienquote:

weet ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is natuurlijk prettig om afleiding te hebben, maar helemaal niet gek dat je afdwaalt hoor

Succesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
Poepbroeken verschonen en dan naar school

Aiquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
45 jaar, dochterje van 8, alleenstaand ouder. Exman is een grote eikel.

dat kan best maar verdomme wat was dat middagdutje fijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Okeuj
[..]
soooo, ik kan je sokken zien

Hell yeahquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat kan best maar verdomme wat was dat middagdutje fijn

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |