quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:43 schreef Berkery het volgende:
Ik weet dat ik Grobbel hiermee rechts inhaal, maar hij vond het goed dat ik 'm plaats, hij had die van hem nog niet af.
Volgens mij heb ik het redelijk door elkaar staan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:26 schreef Grobbel het volgende:
Ik weet trouwens niet of deze bewust in blokjes is opgebouwd, maar tussen #6 en #26 weet ik er 4 (!), terwijl ik er volgens mij weer wel 11 heb van de laatste 14.
Ja en nee, ik moest natuurlijk zoveel mogelijk informatie uit de tags weglaten, maar kwam er pas later achter dat je bij 'genre' ook niks kon uitkiezen. Dus niet op lettenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:21 schreef ranja het volgende:
Heb je bewust de tags zo hier en daar gevuld?
Dat denk je nu. Maar als n00bie straks zijn 65-punten inzending doet wordt dat beeld meteen weer bijgesteld...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:53 schreef Berkery het volgende:
Belsen: 19
Ik heb 'm geloof ik toch iets moeilijker gemaakt dan ik dacht
Dat denk ik dan weer niet, eigenlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:53 schreef Berkery het volgende:
Belsen: 19
Ik heb 'm geloof ik toch iets moeilijker gemaakt dan ik dacht
De held. Ben er nu ook mee bezig, denk echter niet dat ik 'm instuur. Teveel pdvttjes.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat denk je nu. Maar als n00bie straks zijn 65-punten inzending doet wordt dat beeld meteen weer bijgesteld...
Hey, Nostradamus, laat dat nu precies het aantal zijn waar ik na 1e beluistering op zit. Maar er zijn nog een paar pvdt'etjes, dus ik wacht nog even.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat denk je nu. Maar als n00bie straks zijn 65-punten inzending doet wordt dat beeld meteen weer bijgesteld...
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 04:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hey, Nostradamus, laat dat nu precies het aantal zijn waar ik na 1e beluistering op zit. Maar er zijn nog een paar pvdt'etjes, dus ik wacht nog even.
Ik weet welk nummer dat is, en ik denk dat die opnametechniek me niet eens zou verbazen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:30 schreef Gambolputty het volgende:
Ik heb bij een aantal nummers de indruk dat de opnames zijn gemaakt in een zinken emmer gevuld met water. Meer personen met deze ervaring of heb ik weer een nieuwe feature van Windows 7 ontdekt? Voorbeeld is #39
Ik denk het ook te weten, maar da's op basis van Fgggggggggggffgggggggggggggggg drums.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:43 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik weet welk nummer dat is, en ik denk dat die opnametechniek me niet eens zou verbazen.
quote:Nee hoor, werkt gewoonOp vrijdag 22 oktober 2010 02:17 schreef Mini_rulez het volgende:
Kan het zijn dat de downloadlink niet meer werkt?
Waarschijnlijk kom ik niet ver maar ik wil het toch eens proberen.
Als je een goede verklaring hebt klaarliggen wanneer je 80 punten scoort, OKquote:
Ik weet er inmiddels 1 meer, dat is al 35.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:41 schreef Berkery het volgende:
Ranja 33 punten
Maar die raad ik aan zijn inzending nog eens na te lopen![]()
Je hebt een keer de goede plaat aan het verkeerde nummer geplakt en die heb ik (nog) niet meegeteldquote:Op donderdag 4 november 2010 13:05 schreef ranja het volgende:
Ik weet er inmiddels 1 meer, dat is al 35.
Heb ik ergens met de volgorde geknoeid?
Gister alles beluisterd en ik kan geen vergissing in nummers vinden, dus zal ik wel echt denken dat de een het andere nummer isquote:Op donderdag 4 november 2010 13:47 schreef Berkery het volgende:
Je hebt een keer de goede plaat aan het verkeerde nummer geplakt en die heb ik (nog) niet meegeteld
Of je hebt de nummers in een andere volgorde beluisterd, of je hebt een goede gok bij een verkeerd nummer.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:02 schreef ranja het volgende:
Gister alles beluisterd en ik kan geen vergissing in nummers vinden, dus zal ik wel echt denken dat de een het andere nummer is
70quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:13 schreef Berkery het volgende:
n00biedoobiedoo: 68 punten [ afbeelding ]
Ik heb ook heringeleverd, misschien kom ik ook wel op de 20.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hou van mooie ronde getallen
21 zelfsquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:46 schreef belsen het volgende:
Ik heb ook heringeleverd, misschien kom ik ook wel op de 20.
Oi, die moet ik dan over het hoofd hebben gezien. Want die wist ik wel degelijk...quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:17 schreef Berkery het volgende:
Tokio Hotel, David McWilliams, Immaculate fools en Donald Fagen werden alleen door n00b geraden.
Dit.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
bedankt voor de quiz, Berkery!![]()
Jammer van het aantal deelnemers.
Dankquote:Op woensdag 17 november 2010 14:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
bedankt voor de quiz, Berkery!![]()
Inderdaad, ook al is de zip meer dan 30 keer gedownload. ik denk dat de quiz wel wat laagdrempeliger mag (heb hier voor een volgende editie al een ideetje over), zodat ook niet-triviaspelers meer dan 5 nummers herkennen. Waarschijnlijk gaan dan wat meer mensen ook insturen.quote:Jammer van het aantal deelnemers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |