abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:43:30 #51
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_87704913
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben zwaar tegen masturbatie. Zoals iedereen wel weet is het probleem daarvan dat je een toekomstig leven geen kans geeft als je je zaad in een handdoekje of tissue dumpt.
Absolute kolder.
Terwijl de hoeveelheid eicellen van een vrouw beperkt is, is de hoeveelheid sperma in principe oneindig.

Als je masturberen ziet als een beperking van spermatozoiden in de kans op het creeeren van toekomstig leven, dan moet je ook afkeuren dat een man, al dan niet met condoom, seks heeft met een vrouw, omdat dan alle spermatozoiden kansloos zijn, op eentje na in het geval van het niet gebruiken van een condoom, en zelfs condoomloze seks leidt niet in alle gevallen tot bevruchting. Een weerzinwekkende verkwisting dus.

De enige fatsoenlijke oplossing is dan dat de man geen seks meer heeft, maar alleen nog maar masturbeert, het kwakje opvangt, en in een laboratorium elke individuele spermatozoide afzonderlijk wordt gebruikt om middels IVF een eicel te bevruchten.

Het probleem is dan dat we in Nederland niet voldoende vrouwen kunnen vinden om gedurende hun leven voldoende eicellen te produceren om bevrucht te kunnen worden door de hoeveelheid spermatozoiden van een enkele man gedurende zijn leven. Hoe wil je dit dan oplossen ?
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_87704915
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:42 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dat maakt toch niets uit? Het oordeel volgt toch wel, of je nou gelooft of niet :)

Ik vind jullie insinuaties net leuk :{w
Er komt geen oordeel want er is geen god. Doei. Kusje.

Ga ik nu weer masturberen :')
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_87704919
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:42 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Dan ben je dus ook niet zwaar tegen masturbatie. Alleen tegen mannen die masturberen.

*O*
:o
pi_87704934
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:42 schreef blessed19 het volgende:

[..]

En op de rest van de post reageer je totaal niet, lekker selectief. :')_!

Oh, maar je weet dat je dus om de 36 uur met je man moet neuken, omdat er dan anders zaad afsterft? Hoe doen jullie dat nu eigenlijk?
Wij zijn nog niet getrouwd :)

En er viel niet zoveel te reageren, omdat ik al commentaar had gegeven op een soortgelijk verhaal.
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:42 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Dan ben je dus ook niet zwaar tegen masturbatie. Alleen tegen mannen die masturberen.

*O*
dat is waar, misschien kan de TT veranderd worden?
compact en kleverig.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:44:36 #55
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_87704950
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Je kan er dus gek van worden. Dat is dan een lichamelijke reden.
Onzin, op zijn hoogst als je drie jaar lang 80 keer per dag zou masturberen, daarnaast ongezond eet dan is er een heeeeel klein kansje dat je een tekort aan zink in je lichaam krijgt. En de kans dat je vervolgens waanzinnig zal worden is verwaarloosbaar klein ofwel gewoon onmogelijk.

quote:
De belangrijkste reden is wat mij betreft dus de verspilling van goed zaad.
Jij weet niet dat zaad na een paar dagen al niet meer zo goed is? Na twee a drie dagen is zaad al niet meer zo vruchtbaar en moet je het dumpen zodat het lichaam nieuw goed (vruchtbaar) zaad aan kan maken.

Of vind jij menstruatie ook verspilling van 'goede' eitjes?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:44:38 #56
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_87704953
Masturberen helpt prostaatkanker te voorkomen.

http://www.goedgevoel.be/(...)te-masturberen.dhtml
Non possumus non loqui
pi_87704975
Kom hier maar praten over je geloof:
Discussiëren met (on)gelovigen

Misschien kom je tot inkeer en stop je met zulke onzin uit te kramen.
zonde van het leven wat je verspilt. Moet niet gekker worden.
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_87705006
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:44 schreef Knip het volgende:

Tja TS ziet haar liefje liever met kanker dan zonder.
pi_87705009
TS krijgt mislukte kinderen omdat het zaad half dood is van haar vriend! HHAHAHA
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_87705022
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:44 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Onzin, op zijn hoogst als je drie jaar lang 80 keer per dag zou masturberen, daarnaast ongezond eet dan is er een heeeeel klein kansje dat je een tekort aan zink in je lichaam krijgt. En de kans dat je vervolgens waanzinnig zal worden is verwaarloosbaar klein ofwel gewoon onmogelijk.
[..]

Jij weet niet dat zaad na een paar dagen al niet meer zo goed is? Na twee a drie dagen is zaad al niet meer zo vruchtbaar en moet je het dumpen zodat het lichaam nieuw goed (vruchtbaar) zaad aan kan maken.

Menstruatie kun je als vrouw niets aan doen, masturbatie als man wel.
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:44 schreef Knip het volgende:

Dat geloof ik niet, dat is gewoon een promotie verhaal van de duivel. :N
compact en kleverig.
pi_87705036
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:46 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Tja TS ziet haar liefje liever met kanker dan zonder.
Of ze hebben gewoon voldoende seks?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:48:02 #62
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_87705051
stop feeding the troll
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_87705059
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:44 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Wij zijn nog niet getrouwd :)

En er viel niet zoveel te reageren, omdat ik al commentaar had gegeven op een soortgelijk verhaal.
[..]

dat is waar, misschien kan de TT veranderd worden?
Nou, jij komt met een artikel en zegt dat je niet mag mastruberen, omdat je anders gek wordt.. In het artikel staat dat je wel mag mastruberen. Het probleem is dat er geen exacte informatie of bronnen wordt gegeven, dus het hele artikel is gebaseerd op een uit de duim gezogen stelling. :)
pi_87705063
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

[..]

Ok dat laatste deed de das om, nu geloof ik je niet meer. We hebben hier nu officieel met een troll te maken. :')
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:48:21 #65
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_87705066
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:44 schreef Dlocks het volgende:

[..]

[..]

2 tot 3 dagen na wat?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  Moderator dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:48:43 #66
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_87705087
quote:
Nu val je door de mand, troll dus.
Slotje graag
F.K.A. SuperwormJim
pi_87705107
1. Ben het eens met JB. Je krijgt zoveel kinderen als God wil dat je krijgt.

2. Ben het niet eens met JB, want zaad dat wordt afgebroken wordt gewoon weer aangevuld. Het mannelijk lichaam stopt pas met productie van zaad wanneer de man in de penopauze raakt. Dus zaadverspilling zal ik het niet per sé noemen.

3. Als het gaat om mentale gesteldheid van je partner kun je hem altijd nog een potje zinkpreparaat cadeau doen.

4. Ik denk dat ik maar eens zinkpreparaten moet gaan slikken, óf moet minderen met iets anders :')
pi_87705115
Ben jij een lid van die Amerikaanse tea party? :D
pi_87705117
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:48 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ok dat laatste deed de das om, nu geloof ik je niet meer. We hebben hier nu officieel met een troll te maken. :')
Er zijn echt van die gekken die dit denken en de schuld aan de duivel geven
pi_87705120
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Of ze hebben gewoon voldoende seks?
Ze zouden nog niet getrouwd zijn, meestal betekend dat bij die achterlijke geloven dat er dan nog niet geneukt wordt.
pi_87705121
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:48 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Nu val je door de mand, troll dus.
Slotje graag
Doe het zelf.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_87705124
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:48 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Mja, wordt er niet expres getrolled met religie omdat ze achteraf zoveel kritiek kreeg op haar opvattingen? Nu ineens strooien met duivel en goed, terwijl het eerst om spermakwaliteit ging.
pi_87705143
Dit moet serieus een grap zijn.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:50:38 #74
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_87705158
quote:

[..]

[..]
Neemt niets weg van het feit dat zaad na een paar dagen niet meer goed is en masturberen dus GEEN verspilling is van goed zaad. Het is op zijn hoogst verspilling van slecht zaad (wat vervangen wordt met goed zaad)

quote:
Dat jij aangetoonde feiten m.b.t. dit onderwerp niet gelooft en niet aangetoonde verzinsels wel gelooft (en dan doel ik niet op God) is jouw probleem...
pi_87705159
TS, mag je wel op internet van je commune?
En ga ajb geen sex hebben ook als jullie getrouwd zijn want iemand met deze opvattingen moet zich niet voortplanten.

Ps, dit moet een Troll zijn, levend of niet.
PPs, hail satan, 666 en Fappen ftw!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')