Absolute kolder.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben zwaar tegen masturbatie. Zoals iedereen wel weet is het probleem daarvan dat je een toekomstig leven geen kans geeft als je je zaad in een handdoekje of tissue dumpt.
Er komt geen oordeel want er is geen god. Doei. Kusje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat maakt toch niets uit? Het oordeel volgt toch wel, of je nou gelooft of niet
Ik vind jullie insinuaties net leuk
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dan ben je dus ook niet zwaar tegen masturbatie. Alleen tegen mannen die masturberen.
Wij zijn nog niet getrouwdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
En op de rest van de post reageer je totaal niet, lekker selectief._!
Oh, maar je weet dat je dus om de 36 uur met je man moet neuken, omdat er dan anders zaad afsterft? Hoe doen jullie dat nu eigenlijk?
dat is waar, misschien kan de TT veranderd worden?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dan ben je dus ook niet zwaar tegen masturbatie. Alleen tegen mannen die masturberen.
Onzin, op zijn hoogst als je drie jaar lang 80 keer per dag zou masturberen, daarnaast ongezond eet dan is er een heeeeel klein kansje dat je een tekort aan zink in je lichaam krijgt. En de kans dat je vervolgens waanzinnig zal worden is verwaarloosbaar klein ofwel gewoon onmogelijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je kan er dus gek van worden. Dat is dan een lichamelijke reden.
Jij weet niet dat zaad na een paar dagen al niet meer zo goed is? Na twee a drie dagen is zaad al niet meer zo vruchtbaar en moet je het dumpen zodat het lichaam nieuw goed (vruchtbaar) zaad aan kan maken.quote:De belangrijkste reden is wat mij betreft dus de verspilling van goed zaad.
Tja TS ziet haar liefje liever met kanker dan zonder.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:44 schreef Knip het volgende:
Masturberen helpt prostaatkanker te voorkomen.
http://www.goedgevoel.be/(...)te-masturberen.dhtml
Menstruatie kun je als vrouw niets aan doen, masturbatie als man wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:44 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Onzin, op zijn hoogst als je drie jaar lang 80 keer per dag zou masturberen, daarnaast ongezond eet dan is er een heeeeel klein kansje dat je een tekort aan zink in je lichaam krijgt. En de kans dat je vervolgens waanzinnig zal worden is verwaarloosbaar klein ofwel gewoon onmogelijk.
[..]
Jij weet niet dat zaad na een paar dagen al niet meer zo goed is? Na twee a drie dagen is zaad al niet meer zo vruchtbaar en moet je het dumpen zodat het lichaam nieuw goed (vruchtbaar) zaad aan kan maken.
Of vind jij menstruatie ook verspilling van 'goede' eitjes?
Dat geloof ik niet, dat is gewoon een promotie verhaal van de duivel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:44 schreef Knip het volgende:
Masturberen helpt prostaatkanker te voorkomen.
http://www.goedgevoel.be/(...)te-masturberen.dhtml
Of ze hebben gewoon voldoende seks?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Tja TS ziet haar liefje liever met kanker dan zonder.
Nou, jij komt met een artikel en zegt dat je niet mag mastruberen, omdat je anders gek wordt.. In het artikel staat dat je wel mag mastruberen. Het probleem is dat er geen exacte informatie of bronnen wordt gegeven, dus het hele artikel is gebaseerd op een uit de duim gezogen stelling.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij zijn nog niet getrouwd
En er viel niet zoveel te reageren, omdat ik al commentaar had gegeven op een soortgelijk verhaal.
[..]
dat is waar, misschien kan de TT veranderd worden?
Ok dat laatste deed de das om, nu geloof ik je niet meer. We hebben hier nu officieel met een troll te maken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Menstruatie kun je als vrouw niets aan doen, masturbatie als man wel.
[..]
Dat geloof ik niet, dat is gewoon een promotie verhaal van de duivel.
2 tot 3 dagen na wat?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:44 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Onzin, op zijn hoogst als je drie jaar lang 80 keer per dag zou masturberen, daarnaast ongezond eet dan is er een heeeeel klein kansje dat je een tekort aan zink in je lichaam krijgt. En de kans dat je vervolgens waanzinnig zal worden is verwaarloosbaar klein ofwel gewoon onmogelijk.
[..]
Jij weet niet dat zaad na een paar dagen al niet meer zo goed is? Na twee a drie dagen is zaad al niet meer zo vruchtbaar en moet je het dumpen zodat het lichaam nieuw goed (vruchtbaar) zaad aan kan maken.
Of vind jij menstruatie ook verspilling van 'goede' eitjes?
Nu val je door de mand, troll dus.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat geloof ik niet, dat is gewoon een promotie verhaal van de duivel.
Er zijn echt van die gekken die dit denken en de schuld aan de duivel gevenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:48 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ok dat laatste deed de das om, nu geloof ik je niet meer. We hebben hier nu officieel met een troll te maken.
Ze zouden nog niet getrouwd zijn, meestal betekend dat bij die achterlijke geloven dat er dan nog niet geneukt wordt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of ze hebben gewoon voldoende seks?
Doe het zelf.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nu val je door de mand, troll dus.
Slotje graag
Mja, wordt er niet expres getrolled met religie omdat ze achteraf zoveel kritiek kreeg op haar opvattingen? Nu ineens strooien met duivel en goed, terwijl het eerst om spermakwaliteit ging.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:48 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ok dat laatste deed de das om, nu geloof ik je niet meer. We hebben hier nu officieel met een troll te maken.
Neemt niets weg van het feit dat zaad na een paar dagen niet meer goed is en masturberen dus GEEN verspilling is van goed zaad. Het is op zijn hoogst verspilling van slecht zaad (wat vervangen wordt met goed zaad)quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Menstruatie kun je als vrouw niets aan doen, masturbatie als man wel.
[..]
Dat jij aangetoonde feiten m.b.t. dit onderwerp niet gelooft en niet aangetoonde verzinsels wel gelooft (en dan doel ik niet op God) is jouw probleem...quote:Dat geloof ik niet, dat is gewoon een promotie verhaal van de duivel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |