quote:Dat lijkt me goed als er door die inspectie ook eens gekeken werd naar de bak voor de hond, te vaak zie je dat die gewoon leeg is.Op donderdag 21 oktober 2010 00:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zo'n dienst is juist een uitstekend middel tegen verpaupering en verloedering. Moet je eens nagaan hoeveel eenvoudige zaken bij de mensen thuis niet kloppen. Instellingen van de thermostaat, inderdaad producten in de koelkast, de videorecorder die nog steeds niks kan en ga zo maar door. Alleen de gedachte al dat zo'n inspecteur iedere 6 maanden eens langs kan komen zal mensen aanzetten op hun zaken goed voor elkaar te hebben.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 00:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zo'n dienst is juist een uitstekend middel tegen verpaupering en verloedering. Moet je eens nagaan hoeveel eenvoudige zaken bij de mensen thuis niet kloppen. Instellingen van de thermostaat, inderdaad producten in de koelkast, de videorecorder die nog steeds niks kan en ga zo maar door. Alleen de gedachte al dat zo'n inspecteur iedere 6 maanden eens langs kan komen zal mensen aanzetten op hun zaken goed voor elkaar te hebben.
quote:Dat dus. Er is niks mis met een beetje orde en discipline. Toen mijn ouders in Amsterdam wilden wonen kwam een inspecteur bij hen thuis om te kijken of ze 'netjes genoeg' waren om een huis te mogen huren van die huisbaas. Tegenwoordig bestaan er geen huisbazen meer, alleen maar grote corporaties met overbetaalde directies die alleen maar geïnteresseerd zijn in geld. Het is niet voor niets dat Kassa en Radar vaak op bezoek moeten bij een corporatie om een simpel scheef hangend dakgootje te repareren.Op donderdag 21 oktober 2010 00:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
quote:nee dat mag dus ook nietOp vrijdag 22 oktober 2010 07:54 schreef MisterSqueaky het volgende:
Tsja.. wilde groepseks dan maar... weinig keuze...
quote:Hmm, dat is discriminatie. Als ik vanwege mijn geloof met 2 hoogstaantrekkelijke biseksuele dames als gezinnetje wil samenleven moet dat gewoon kunnenOp vrijdag 22 oktober 2010 09:33 schreef Foksnor het volgende:
[..]
nee dat mag dus ook niet
kennelijk moet je getrouwd zijn en maximaal een kind hebben om een huurwoning te krijgen
quote:krijgen ze er nooit door.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:33 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Hmm, dat is discriminatie. Als ik vanwege mijn geloof met 2 hoogstaantrekkelijke biseksuele dames als gezinnetje wil samenleven moet dat gewoon kunnen
Wie huurt Bram ?
quote:Voor zoiets kun je beter niet bij Bram zijn, geloof me.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:33 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Hmm, dat is discriminatie. Als ik vanwege mijn geloof met 2 hoogstaantrekkelijke biseksuele dames als gezinnetje wil samenleven moet dat gewoon kunnen
Wie huurt Bram ?
quote:Daar zul je wel bewijs bij de woningcorporatie moeten laten zien vrees ikOp vrijdag 22 oktober 2010 17:47 schreef gadescha het volgende:
ik heb met mijn huisgenoten een uitstekende goede band en met een ook liggen sexen
quote:
quote:Zulke opmerkingen lijken grappig, maar er zit meer waarheid in dan je zou denken. Véél meer waarheid.Op donderdag 21 oktober 2010 08:57 schreef bijdehand het volgende:
Lache, Stalin begon ook zo met de huizen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |