abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87779051
Doet me denken aan Spaced _O-
pi_87782394
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 00:34 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zo'n dienst is juist een uitstekend middel tegen verpaupering en verloedering. Moet je eens nagaan hoeveel eenvoudige zaken bij de mensen thuis niet kloppen. Instellingen van de thermostaat, inderdaad producten in de koelkast, de videorecorder die nog steeds niks kan en ga zo maar door. Alleen de gedachte al dat zo'n inspecteur iedere 6 maanden eens langs kan komen zal mensen aanzetten op hun zaken goed voor elkaar te hebben.
Dat lijkt me goed als er door die inspectie ook eens gekeken werd naar de bak voor de hond, te vaak zie je dat die gewoon leeg is.

Ik bedoel als er nu toch een controle komt op het al dan niet sex hebben met de medebewoner, dan moet dit ook kunnen
:7
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
pi_87782677
Lache, Stalin begon ook zo met de huizen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_87798960
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 00:34 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zo'n dienst is juist een uitstekend middel tegen verpaupering en verloedering. Moet je eens nagaan hoeveel eenvoudige zaken bij de mensen thuis niet kloppen. Instellingen van de thermostaat, inderdaad producten in de koelkast, de videorecorder die nog steeds niks kan en ga zo maar door. Alleen de gedachte al dat zo'n inspecteur iedere 6 maanden eens langs kan komen zal mensen aanzetten op hun zaken goed voor elkaar te hebben.
:|W gaat t voor de rest wel goed met je?
Gaat lekker naar noord korea zou ik zeggen als je dit echt meent. Ieder heeft recht tot het ontzeggen van iedereen in haar/zijn huis. Dit soort praktijken zijn niet thuis in NL.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 21 oktober 2010 @ 17:50:13 #105
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_87800922
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 00:34 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat dus. Er is niks mis met een beetje orde en discipline. Toen mijn ouders in Amsterdam wilden wonen kwam een inspecteur bij hen thuis om te kijken of ze 'netjes genoeg' waren om een huis te mogen huren van die huisbaas. Tegenwoordig bestaan er geen huisbazen meer, alleen maar grote corporaties met overbetaalde directies die alleen maar geïnteresseerd zijn in geld. Het is niet voor niets dat Kassa en Radar vaak op bezoek moeten bij een corporatie om een simpel scheef hangend dakgootje te repareren.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_87802437
Ordnung muss sein.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 07:48:25 #107
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_87820148
Vertrauen ist gut, aber Kontrolle ist besser!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_87820180
Tsja.. wilde groepseks dan maar... weinig keuze...
pi_87821631
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 07:54 schreef MisterSqueaky het volgende:
Tsja.. wilde groepseks dan maar... weinig keuze...
nee dat mag dus ook niet

kennelijk moet je getrouwd zijn en maximaal een kind hebben om een huurwoning te krijgen
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
pi_87838198
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 09:33 schreef Foksnor het volgende:

[..]

nee dat mag dus ook niet

kennelijk moet je getrouwd zijn en maximaal een kind hebben om een huurwoning te krijgen
Hmm, dat is discriminatie. Als ik vanwege mijn geloof met 2 hoogstaantrekkelijke biseksuele dames als gezinnetje wil samenleven moet dat gewoon kunnen ;)

Wie huurt Bram ?
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:47:05 #111
322447 gadescha
ik schrijf dus ik besta
pi_87838642
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:33 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Hmm, dat is discriminatie. Als ik vanwege mijn geloof met 2 hoogstaantrekkelijke biseksuele dames als gezinnetje wil samenleven moet dat gewoon kunnen ;)

Wie huurt Bram ?
krijgen ze er nooit door.
wat is tegenwoordig nog een duurzame relatie....

ik heb met mijn huisgenoten een uitstekende goede band en met een ook liggen sexen :')
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:13:22 #112
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_87841183
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:33 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Wie huurt Bram ?
Voor zoiets kun je beter niet bij Bram zijn, geloof me.
pi_88032569
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:47 schreef gadescha het volgende:

ik heb met mijn huisgenoten een uitstekende goede band en met een ook liggen sexen :')
Daar zul je wel bewijs bij de woningcorporatie moeten laten zien vrees ik
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_88047749
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 oktober 2010 10:44 schreef Revolution-NL het volgende:
De DDR was er niks bij.
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 08:57 schreef bijdehand het volgende:
Lache, Stalin begon ook zo met de huizen.
Zulke opmerkingen lijken grappig, maar er zit meer waarheid in dan je zou denken. Véél meer waarheid.

Om maar eens een aantal kenmerken van het DDR-woningwezen te noemen en te kijken of ze in Nederland, in Amsterdam in de sociale woningbouw ook voorkomen:
- Onrendabel lage maximumhuren: check!
- Centrale, van overheidswege gestelde bouwproductietargets voor de komende jaren: check!
- Desondanks (of juist daarom) ernstige woningnood: check!
- Centraal, van overheidswege georganiseerde wachtlijsten: check!
- Voorrangsregelingen: check!
- Misbruik van (voorrangs)regelingen om het systeem te verslaan: check!
- Wachtlijsten die jarenlang zijn: check!
- Wachtlijsten die honderdduizenden wachtenden lang zijn: check!
- Specifieke gezinssamenstellingseisen voor bepaalde woningen: check!
Moet ik doorgaan?

Het enige verschil dat ik kan ontdekken is dat tegenwoordig in Nederland de sociale woningbouw niet meer direct door de overheid wordt betaald.

Maar eigenlijk is het al met al te gek voor woorden, hoe het in Nederland georganiseerd is. En dit topic is des te triester, omdat het blijkbaar nog steeds erger wordt ook.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2010 23:25:37 ]
pi_88047802
De mensen worden steeds gestoorder.
:N
Webcams plaatsen? Gemeente?
It's me!!!! :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')