Oh tof.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben 3 maanden in Antakya gebleven.
Nee hoor, bij ons dragen de mannen het regelmatig, en de vrouwen dragen het alleen in koy.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Maar ik weet het niet zeker hoor maar mijn opa (die half/kwartkoerdische) draagt het ook niet in TurkijeMaar een wat oudere achteroudoom ofzo?
wel.
Misschien dragen alleen de echt oude oudjes het nog?
Oke, nah het zal ook wel per plek verschillen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee hoor, bij ons dragen de mannen het regelmatig, en de vrouwen dragen het alleen in koy.
Voilaquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Kan jij de TT even in #553 veranderen?
Joh? spreekt hij de taal ook?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Yeah tof he. Siddha is er ook een.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zG. lijkt irl niet eens zo veel op een chinees![]()
Volgens mij niet. Oh en trouwens, Isetmyfriendsonfire ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Joh? spreekt hij de taal ook?
Ok. Zij is boos op mij.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Oh en trouwens, Isetmyfriendsonfire ook.
Van welke hoek zag je mij dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vanuit de hoek dat ik je zag niet, je was toen ook geschoren
Nu zou ik zeggen van meer.
Pfrt, laat me, vrouwmensch. Scriptie is klaar, alleen een hoorzitting nog. Ik mag luieren en een baard kweken.quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pfrt, laat me, vrouwmensch. Scriptie is klaar, alleen een hoorzitting nog. Ik mag luieren en een baard kweken..
Achteromgekeerd om de metrotrappen van kralingse zoom met een vriend pratenquote:
Misschien ben ik een kennis!quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je lijkt op een kennis van ons. Toffe foto trouwens.
'You have some great beard!'quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pfrt, laat me, vrouwmensch. Scriptie is klaar, alleen een hoorzitting nog. Ik mag luieren en een baard kweken..
Misschien ben ik dat ook gewoon.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:55 schreef Landysh het volgende:
zarGon lijkt trouwens gewoon op een Turk.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Misschien ben ik dat ook gewoon..
NEEquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je moest gewoon schreeuwen man. Konden we chillen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Achteromgekeerd om de metrotrappen van kralingse zoom met een vriend praten
Kan alsnog.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je moest gewoon schreeuwen man. Konden we chillen.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ging in een topic over seks en maagdenvlies, ik zei 'tuh, namus elden gitti'
Misschien..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jawel, maar ik was destijds voor een keuzevak op Kralingse Zoom. Wanneer het toevallig en niet gepland is, is het leuker.quote:
Waar hang je nou vaak rond dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jawel, maar ik was destijds voor een keuzevak op Kralingse Zoom. Wanneer het toevallig en niet gepland is, is het leuker.
[IK BEN GEWOON HERKEND OP STRAAT. WAT IS DEZE.]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ging in een topic over seks en maagdenvlies, ik zei 'tuh, namus elden gitti'
Hey waar is jouw fotoboek heen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar hang je nou vaak rond dan?
Ik wacht nog steeds op mijn eigen toepsmoment.
Niet zo vaak in Rotterdam meer, aangezien ik niet naar HRO hoef. Tegenwoordig is mijn bed heilig, man. Waar ben jij te vinden dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar hang je nou vaak rond dan?
quote:Ik wacht nog steeds op mijn eigen toepsmoment.
Jammerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet zo vaak in Rotterdam meer, aangezien ik niet naar HRO hoef. Tegenwoordig is mijn bed heilig, man. Waar ben jij te vinden dan?
[..]
!!! Damn, goed geheugen.
.
Ik heb volgens mij nooit een duidelijke foto van jou gezien, dus ik zou je denk ik niet eens herkennen mocht ik je tegenkomen... Altijd de metro gepakt op Schiedam, misschien heb ik je weleens gezien zonder het te beseffen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jammer
Haha ik ken het gevoel.
Met name Rotterdam. Schiedam, Kralingse zoom.
Mja, ik was jaloers
Zou best wel eens kunnen inderdaadquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nooit een duidelijke foto van jou gezien, dus ik zou je denk ik niet eens herkennen mocht ik je tegenkomen... Altijd de metro gepakt op Schiedam, misschien heb ik je weleens gezien zonder het te beseffen.
Foto? Tof.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou best wel eens kunnen inderdaad
Regelen we morgen dan even.
Plaats eens een screenshot van je Task Manager (gesorteerd op %).quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:16 schreef Triggershot het volgende:
zG. mijn laptop draait steeds 100% cpu, zonder virussen, zonder zware progs aan etc.
Formateren hielp ook niet
Nu staat hij weer op 5%, maar als het 100% is komt het door FF, IE en ContainerpluginFlash van FF. Zodra ik een van de browsers afsluit neemt de ander alle resources over.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Plaats eens een screenshot van je Task Manager (gesorteerd op %).
Welke Windows draai je?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nu staat hij weer op 5%, maar als het 100% is komt het door FF, IE en ContainerpluginFlash van FF. Zodra ik een van de browsers afsluit neemt de ander alle resources over.
Deze man weet het.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Als je geen reet te doen hebt is scheren teveel werk
geen idee waar je het over hebquote:
Ik gok dat Flash de boosdoener is. Het eerste wat ik altijd doe nadat ik Firefox installeer, is het installeren van Flashblock.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dell Latitude 4300 + Windows 7 pro.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
geen idee waar je het over heb
Flash.quote:this seems to be the problem btw: .http://en.community.dell.(...)3518/t/19247293.aspx
Zojuist geinstalleerd, even kijken of het een probleem is op youtube?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
[..]
Flash.. Probeer Flashblock. Gebruik Firefox. Gooi Internet Explorer weg.
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/10909/.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zojuist geinstalleerd, even kijken of het een probleem is op youtube?
Heb soms IE nodig voor wat EUR applicaties.
Nicequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/10909/.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:37 schreef Landysh het volgende:
Ik wil ook een foto van jou zien, Trigger. Jij hebt mij ook gezien.
Flash zuigt hard, op Mac OS zorgt het er zelfs voor dat de browser crasht.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nice
1060dp op Youtube met 20% cpu @ FF.
Dat kan ik nu even niet voor je testen, geen Windows 7 tot mijn beschikking. Probeer het,quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm, kan ik dat draaien naast mijn huidige FF, of wordt het vervangen?
Toon jezelf ook eens aan mij.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:37 schreef Landysh het volgende:
Ik wil ook een foto van jou zien, Trigger. Jij hebt mij ook gezien.
Extrachting.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat kan ik nu even niet voor je testen, geen Windows 7 tot mijn beschikking. Probeer het,.
Whatever.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gewoon uit voorzorg, dat je niet verliefd wordt.
Njet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:41 schreef Landysh het volgende:
Heb jij geen foto van mij gezien, zarGon?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Extrachting
Post nu vanaf FF 4 zG. en nu?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Flash zuigt hard, op Mac OS zorgt het er zelfs voor dat de browser crasht.
Wat je zou kunnen doen is Firefox 4 (beta) gebruiken, en HTML5 activeren op YouTube (met Firefox 4). Ik weet het niet zeker, maar als het goed is, kun je de beta en de laatste stabiele versie naast elkaar draaien.
Firefox 4 ondersteunt HTML5 op YouTube, Firefox 3.x niet.
Oh, kut. Ik ben een klein detail vergeten...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Done, maar rechtermuisknop op youtube geeft nog steeds adobe flashplayer aan op de video?
Korte samenvatting: 2 formaten, WebM en h264. WebM is gratis, maar niet zo goed als h.264. Daarentegen is h.264 niet gratis, maar beter dan WebM. Firefox kiest voor WebM, omdat gratis.quote:# The HTML5 player also has a badge to indicate the video is using the WebM format. If you don't see the "WebM" icon, the video is encoded using h.264
Zoals je ziet, ondersteunt Firefox 4 alleen WebM.quote:* Firefox 4 (WebM, Beta available here)
* Google Chrome (h.264 supported now, WebM enabled version available via Early Release Channel)
* Opera 10.6+ (WebM, Available here)
* Apple Safari (h.264, version 4+)
* Microsoft Internet Explorer 9 (h.264, Beta available here)
* Microsoft Internet Explorer 6, 7, or 8 with Google Chrome Frame installed (Get Google Chrome Frame)
Ik overleef het wel, morgen in ieder geval even Dell bellen om te kijken wat ze doen, laptop wordt erg warm, lijkt me niet dat het dan een lang leven heeft zo. Thanks iigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, kut. Ik ben een klein detail vergeten...
[..]
Korte samenvatting: 2 formaten, WebM en h264. WebM is gratis, maar niet zo goed als h.264. Daarentegen is h.264 niet gratis, maar beter dan WebM. Firefox kiest voor WebM, omdat gratis.
[..]
Zoals je ziet, ondersteunt Firefox 4 alleen WebM.
Je bent bij bepaalde video's (h.264) gedoemd tot Flash... Of je moet er een browser naast gebruiken, wat niet handig is.
Sorry,.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik overleef het wel, morgen in ieder geval even Dell bellen om te kijken wat ze doen, laptop wordt erg warm, lijkt me niet dat het dan een lang leven heeft zo. Thanks iig![]()
Toffe telefoon, alleen jammer dat er geen WhatsApp is voor N900/Maemo/MeeGo. Misschien werkt de Android-versie wel op NITDroid.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
N900, Maemo, meego en nitdroid![]()
Helaas. je kunt nog geen smsjes versturen met Nitdroid waardoor het registreren faalt. Maar ik heb wel Whatsapp op een ander telefoon die ik alleen om de whatsapp bij me heb.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Toffe telefoon, alleen jammer dat er geen WhatsApp is voor N900/Maemo/MeeGo. Misschien werkt de Android-versie wel op NITDroid.
Hahahaha, zo deed ik het ook.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Helaas. je kunt nog geen smsjes versturen met Nitdroid waardoor het registreren faalt. Maar ik heb wel Whatsapp op een ander telefoon die ik alleen om de whatsapp bij me heb.
Ik zit echt al weken op een nitdroid update te wachten om te kunnen smsen en de ander telefoon te kunnen droppen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hahahaha, zo deed ik het ook.. Zullen we elkaar toevoegen?
.
N900 is een telefoon waarmee je kunt knutselen en naast nokia ook andere besturingsprogramma's kunt installeren. De Nokia programma kan wel smsen, maar die van google niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:27 schreef Ayca het volgende:
Heb je nou een telefoon waar je niet mee kan smsen?
Oke. Tof. Wel faal van Google.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
N900 is een telefoon waarmee je kunt knutselen en naast nokia ook andere besturingsprogramma's kunt installeren. De Nokia programma kan wel smsen, maar die van google niet.
Not exactly, google heeft het niet gemaakt voor de nokia, anderen proberen het alsnog op de nokia te krijgenquote:
Faal van die anderen dan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Not exactly, google heeft het niet gemaakt voor de nokia, anderen proberen het alsnog op de nokia te krijgen
Wat jij wiltquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Faal van die anderen dan.![]()
Is het zo goed?![]()
Leave me alone!![]()
Hahaha.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:45 schreef IHVK het volgende:
Respect Zeliha voor met salvar lopen in İzmir.
zG. is ook van de trannies.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Begeerlijke dame, alleen jammer van dat gat tussen haar benen..
.
Op een forum.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:30 schreef zarGon het volgende:
Waar heb je dat verhaaltje gevonden eigenlijk, Zeliha?
http://en.wikipedia.org/wiki/Winter_War.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:26 schreef msnk het volgende:
Denemarken met zijn vliegertje
En die Finnen doen ook geen fuck zeg
Naihaice. Je mag trots op jezelf zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heb iig wel een voldoende.![]()
Volgende keer 2 keer doorlezen en ik heb een 9.
Psshh.quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
. Ja, daar ging ik al vanuit. . Verwachtte meer een link.
Ik. Dank je wel,quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:34 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
hahaah wtf. wie is dat. best wel cirkin.
Krijg je niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
. Ja, daar ging ik al vanuit.
. Verwachtte meer een link.
Ga terug naar je zandbak.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:37 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dude, je bent een chinees met een haatbaard
Wheequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:37 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dude, je bent een chinees met een haatbaard
De neuk? Hoe kom je erbij dat ik naar een moskee ga? Je weet wel dat een baard 'mannelijk' is en dat het verder weinig met moskees te maken heeft?quote:
Dont feed the troll.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
De neuk? Hoe kom je erbij dat ik naar een moskee ga? Je weet wel dat een baard 'mannelijk' is en dat het verder weinig met moskees te maken heeft?
aglama kizquote:
Ah noem me Emre joh. Maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:45 schreef Triggershot het volgende:
Row_O als je de sfeer komt verzieken mag je ook gewoon wegwezen.
Dat weet ik natuurlijk ook wel, schatje. Maar ik heb jou eerder op het forum zien posten en weet dat je het niet zo hebt op gelovigen.quote:
Hoi Emre, al haal je me door de war met gevangenishomo Hubba, kap met het verzieken van de sfeer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:46 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ah noem me Emre joh. Maak je geen zorgen.
Ik haalde zargon en jou door de war
We gaan je heus niet uitlachen hoor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Omdat het een Engelstalige forum is en ik daar ook actief ben + mijn Engels is errug slecht.
Vaak is het je router rebootenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Hé, zarGon, seni yakalamisken. Ik heb een internetprobleempje. Kun je me er wellicht mee helpen?
Je Nederlands is ook niet al te best.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Omdat het een Engelstalige forum is en ik daar ook actief ben + mijn Engels is errug slecht.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je Nederlands is ook niet al te best.
Mwuah, Emel, Slayage, Yvonne?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Bütün oldbiler toplanmis, toplanmis...
Ja, er mist nog een hoop.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, Emel, Slayage, Yvonne?
Nee, nee en nog eens nee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nou enalsof je mij nog nooit hebt uitgelachen
Heb het even doorgelezen, maar ik heb niet echt een idee waar het probleem zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Hé, zarGon, seni yakalamisken. Ik heb een internetprobleempje. Kun je me er wellicht mee helpen?
Langzaam ladende video's (o.a. YouTube) na nieuwe modem
Enig idee waar dit aan kan liggen?
Doe is even een speedtest dan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Langzaam ladende video's (o.a. YouTube) na nieuwe modem
Enig idee waar dit aan kan liggen?
Laat ons je verbeteren, zo kan het nog leerzaam zijn ook.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Begin maar met het verbeteren van mijn Nederlands.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Laat ons je verbeteren, zo kan het nog leerzaam zijn ook.
Post de link eens... Ik ben benieuwd door die foto's.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wie is Mwuah? Die kennik nie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, Emel, Slayage, Yvonne?
google dan ook naar Don en Ad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Post de link eens... Ik ben benieuwd door die foto's.
En tsja, al is je Engels niet optimaal, door te posten wordt je Engels steeds beter.
Bekabeling en verbinding is goed. Had wel problemen met mijn oude router, maar dat was omdat het een wanproduct van KPN was, waar veel mensen problemen mee hadden. Vreemde is dat mijn internet het nu wel gewoon goed doet (downloaden, surfen, etc.), maar het laden/bufferen van video's gaat soms echt traag. Misschien even bellen met KPN waar het aan ligt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb het even doorgelezen, maar ik heb niet echt een idee waar het probleem zou kunnen zijn.
Je hebt in ieder geval al heel lang problemen met je verbinding? Is de bekabeling thuis goed?
Ik zie het niet op de market staan, dus nog niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeg, Wik, ben jij actief op WhatsApp?
Mensen aan het ronselen,.
Er staan verder geen andere foto's op? En waar ben je naar benieuwd? De plaatjes daar zijn precies dezelfde plaatjes als die van hier hoor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Post de link eens... Ik ben benieuwd door die foto's.
En tsja, al is je Engels niet optimaal, door te posten wordt je Engels steeds beter.
Ja, ik haal de beloofde snelheid. NAT staat ook open.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:56 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Doe is even een speedtest dan.
www.speedtest.nl en kijk of je de snelheid wel haalt dat door KPN beloofd is.
Ga naar de modem in en schakel NAT en UPNP aan. (niet dat het persé te maken heeft, maar toch).
Oh en als je een aparte router hebt, terug naar fabrieksinstellingen. Poorten openen lijkt me vaag omdat dat ook gewoon via de poort 80 gaat, en dat moet wel open staan anders kon je ook niet surfen.
Bezoek deze URL eens met je telefoon: http://www.whatsapp.com/android/.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zie het niet op de market staan, dus nog niet in ieder geval.
Het is raar dat je downloaden en surfen gaat zonder problemen, maar bufferen niet... KPN bellen is inderdaad de beste optie die je hebt. Kunnen zij ook nog controleren of het ergens anders aan ligt, zodat je zeker weet dat het probleem niet bij jou ligt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bekabeling en verbinding is goed. Had wel problemen met mijn oude router, maar dat was omdat het een wanproduct van KPN was, waar veel mensen problemen mee hadden. Vreemde is dat mijn internet het nu wel gewoon goed doet (downloaden, surfen, etc.), maar het laden/bufferen gaat soms echt traag. Misschien even bellen met KPN waar het aan ligt.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Begin maar met het verbeteren van mijn Nederlands.
Alsjeblieft.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Omdat het een Engelstalige forum is en ik daar ook actief ben + en mijn Engels is errug slecht.
Hehehehe.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:03 schreef TheMagnificent het volgende:
TinEye levert ook niets op om Zeliha's forum te achterhalen.
Benieuwd wat voor forum het is en wat er zoal besproken wordt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Er staan verder geen andere foto's op? En waar ben je naar benieuwd? De plaatjes daar zijn precies dezelfde plaatjes als die van hier hoor.
Updaten die handel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ik haal de beloofde snelheid. NAT staat ook open.
Tja.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Benieuwd wat voor forum het is en wat er zoal besproken wordt.
Een forum voor Turkse Grijze Wolven denk ik, gezien de overschatte grootte van Turkije dan wel het Ottomaanse rijk op die plaatjes van haar!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Benieuwd wat voor forum het is en wat er zoal besproken wordt.
Nee, het is er behoorlijk internationaal.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zeker zo'n geheimzinnig 'Türkistancilar aller landen'-forum.
Weet niet. Ze raden daar bij KPN wel af dat je op eigen houtje je firmware enzo aanpast. Ik zal eens bellen. Anders probeer ik je link wel. Bedankt!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:04 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Updaten die handel.
http://www.speedtouch.nl/software.html#TG789
Heb je ADSL? Welke abo heb je? En waarom neem je geen andere provider?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet niet. Ze raden daar bij KPN wel af dat je op eigen houtje je firmware enzo aanpast. Ik zal eens bellen. Anders probeer ik je link wel. Bedankt!
Stormfront?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, het is er behoorlijk internationaal.
KPN Glasvezel: Interactieve TV + Digitenne + bellen + internet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je ADSL? Welke abo heb je? En waarom neem je geen andere provider?.
Ik wou net zeggen, UPC is vele malen beterquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je ADSL? Welke abo heb je? En waarom neem je geen andere provider?.
Amma cilve yaptin ha. Soyle, haydi soyle.quote:
KPN betalen voor snelheid waar je niks aan hebt: TV + Slechte kwaliteit TV + Bellen wat veryft duur is! + internet wat dus lekker werkt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
KPN Glasvezel: Interactieve TV + Digitenne + bellen + internet.
Welke provider heb jij (voor welk bedrag)?
Ik ben er ook niet helemaal tevreden mee hoor. KPN is inderdaad overpriced, maar heb geen ervaring met andere providers. Wat raden jullie me aan? Ik wil namelijk ook TV en telefoon hebben.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:11 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
KPN betalen voor snelheid waar je niks aan hebt: TV + Slechte kwaliteit TV + Bellen wat veryft duur is! + internet wat dus lekker werkt.
Veel plezier met je KPN abicim.
UPC 3 halen 2 betalen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet helemaal tevreden mee hoor. KPN is inderdaad overpriced, maar heb geen ervaring met andere providers. Wat raden jullie me aan? Ik wil namelijk ook TV en telefoon hebben.
Hm, je hebt een compleet pakket. Heb je weleens gekeken naar andere aanbieders? UPC bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
KPN Glasvezel: Interactieve TV + Digitenne + bellen + internet.
Welke provider heb jij (voor welk bedrag)?
Hoe kijk je TV dan? Dreambox ofzo?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm, je hebt een compleet pakket. Heb je weleens gekeken naar andere aanbieders? UPC bijvoorbeeld.
Wij hebben thuis allang geen televisie- en telefoonabo meer. Alleen internet (ADSL), van Online. 20 euro voor 20 mbit.
Zal het eens bekijken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:15 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
UPC 3 halen 2 betalen.
Ik heb 60 mbit internet, onbeperkt bellen naar vaste lijnen + europa. Dus Turkije voor 10 cent per GESPREK, Royaal HD + opnemen. voor maar 60 euro ofzo? Dat is niks
Wel investeren in bekabeling aub.
Limburg was het?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hou je bek en kom een uurtje internetten bij mij thuis. Kijken hoe je dan over ziggo denkt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kijk allang geen tv meer. Thuis kijken ze via schotel en dat is wel voldoende zo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe kijk je TV dan? Dreambox ofzo?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kijk allang geen tv meer. Thuis kijken ze via schotel en dat is wel voldoende zo.
Welke router heb je?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hou je bek en kom een uurtje internetten bij mij thuis. Kijken hoe je dan over ziggo denkt.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat betaal je voor je glasvezelabonnement en wat krijg je ervoor? Wij (althans mijn ouders) hebben 100mbit/100mbit + digitale TV voor 30 euro per maand.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet helemaal tevreden mee hoor. KPN is inderdaad overpriced, maar heb geen ervaring met andere providers. Wat raden jullie me aan? Ik wil namelijk ook TV en telefoon hebben.
Want die glazvezelkabel legt zichzelf wel even aan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Smerige afpersers zijn het, die internetproviders.Internet hoort gratis te zijn.
Hmm, oké. Ik kijk de laatste tijd ook nog weinig TV, maar ik wil de gavur zenders nog wel ontvangen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kijk allang geen tv meer. Thuis kijken ze via schotel en dat is wel voldoende zo.
Ga bij de piratenpartij!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Smerige afpersers zijn het, die internetproviders.Internet hoort gratis te zijn.
Je draadloos-apparaatje. : Dquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat is een router?![]()
![]()
Ik weet alleen dat mijn internet om de tien minuten uitvalt.
Hadden wij ook, dacht eerst ook dat het aan ziggo lag, maar het was dus de router (dat ding dat aan je modem is aangesloten, naast je kabelaansluiting in de meterkast), die had een firmware-upgrade nodig. Vervolgens werkte alles perfectquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat is een router?![]()
![]()
Ik zou daar dus echt niet mee kunnen leven.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat is een router?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou daar dus echt niet mee kunnen leven..
Ik begrijp nu ook waarom je zo'n heethoofd bent.
Ik word ook echt geirriteerd als het slecht werkt, eigenlijk wel sneuquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou daar dus echt niet mee kunnen leven..
Ik begrijp nu ook waarom je zo'n heethoofd bent.
Laat maar dan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat niet, maar ze hebben wel idealen!
Ongeveer 50,- euro per maand, maar in de praktijk wordt dat rond de 60,- euro (met bellen naar Turkije enzo). Op interactieve TV heb ik wel behoorlijk veel zenders, kan ook opnemen enzo en Uitzendinggemist e.d. kijken. Internet is wel relatief traag: 16 Mbps (maar het voldoet).quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat betaal je voor je glasvezelabonnement en wat krijg je ervoor? Wij (althans mijn ouders) hebben 100mbit/100mbit + digitale TV voor 30 euro per maand.
Jij bent het product van een complot.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ga deze serie vandaag kijken, ben ik nu een conspiracyloser?
Mijn fout, ik keek net even alleen naar de internetprijs. Wij hebben xmsnet.nl - kost dus blijkbaar toch wel 55 euro per maand, maar dan heb je wel HDTV, 100mbit up en down, onbeperkt telefoneren e.d.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ongeveer 50,- euro per maand, maar in de praktijk wordt dat rond de 60,- euro (met bellen naar Turkije enzo). Op interactieve TV heb ik wel behoorlijk veel zenders, kan ook opnemen enzo en Uitzendinggemist e.d. kijken. Internet is wel relatief traag: 16 Mbps (maar het voldoet).
Welke provider is dat van je ouders. Geen ons-kent-ons-prijsje ofzo?![]()
Hmm. Jammer dat glasvezel in mijn woonplaats nog relatief traag is. Ik heb dan nog wel het tweede snelste pakket (zilver). Hoop dat de snelheid in de toekomst wat wordt opgekrikt (hopelijk zonder kosten, wat ik betwijfel, want KPN).quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn fout, ik keek net even alleen naar de internetprijs. Wij hebben xmsnet.nl - kost dus blijkbaar toch wel 55 euro per maand, maar dan heb je wel HDTV, 100mbit up en down, onbeperkt telefoneren e.d.
De standaardsnelheid die ze leveren is trouwens wel 50mbit, maar blijkbaar heeft de initiatiefnemer van glasvezel in onze wijk het dubbele daarvan afgedwongen, zonder dat de prijzen omhoog hoeft.
sowieso, 16mbit op glasvezel, WTF.
16 Mbps is geen 16 mbit, hè.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn fout, ik keek net even alleen naar de internetprijs. Wij hebben xmsnet.nl - kost dus blijkbaar toch wel 55 euro per maand, maar dan heb je wel HDTV, 100mbit up en down, onbeperkt telefoneren e.d.
De standaardsnelheid die ze leveren is trouwens wel 50mbit, maar blijkbaar heeft de initiatiefnemer van glasvezel in onze wijk het dubbele daarvan afgedwongen, zonder dat de prijzen omhoog hoeft.
sowieso, 16mbit op glasvezel, WTF. Dan hadden ze net zo goed géén glasvezel aan kunnen leggen.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:32 schreef Ayca het volgende:
Maar als ik nu gewoon mijn abo kan opzeggen ga ik dat doen natuurlijk.
Echt wat een prutsers daar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
! Zou wel mooi zijn!
.
Al besloten wat je gaat nemen?
Doen, doen, doen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Echt wat een prutsers daar.
Denk toch de hd.
Als het mag natuurlijk.Maar ik ga het aan mijn vader vragen, die vind het vast goed.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit keer wel opletten dat je 'm met een internetabo neemt!
Volgens mij heeft momenteel Vodafone 'm alleen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:13 schreef Ayca het volgende:
Hij is het voordeligst bij vodafone toch? (Dat is ook voor het eerst..)
Oh vind het niet erg om nog even te wachten ofzoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij heeft momenteel Vodafone 'm alleen..
Hehehe!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Een combinatie van jouw plaatje en die van TS
Moment.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zG, zet erdogans hoofd op je smiley
Ik moest 'm snel maken, want ik ga eten. (Wou in het begin wat anders maken, maar dat zou te veel tijd innemen.)quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest 'm snel maken, want ik ga eten. (Wou in het begin wat anders maken, maar dat zou te veel tijd innemen.)
[ afbeelding ]
Kijken of je Turkije nog in komt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest 'm snel maken, want ik ga eten. (Wou in het begin wat anders maken, maar dat zou te veel tijd innemen.)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kijken of je Turkije nog in komt.
Turkije, politiestaat! Ik wist het wel!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als ze een overstapservice hebben, doen zij het voor jou. Bij nummer porteren moet je daar toestemming voor geven en je abo eindigenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:53 schreef Ayca het volgende:
Als ik het bestel bij vodafone moet ik zelf mijn abo nog opzeggen bij telfort of doen zij dat voor mij
Oke thanks.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als ze een overstapservice hebben, doen zij het voor jou. Bij nummer porteren moet je daar toestemming voor geven en je abo eindigen
http://www.raincitystory.com/flash/screenclean.swf.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Misschien heb je hier iets aan: http://www.gsmweb.nl/gsmweb/gsmnieuwsbrief/2010/okt3.htm.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:13 schreef Ayca het volgende:
Hij is het voordeligst bij vodafone toch? (Dat is ook voor het eerst..)
direct leverbaar?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Misschien heb je hier iets aan: http://www.gsmweb.nl/gsmweb/gsmnieuwsbrief/2010/okt3.htm.
Je kan niet wachten, hè.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:30 schreef Ayca het volgende:
I know.
Moet sowieso even wachten tot vanavond als mijn ouders thuis zijn.
Had al wel gebeld maar ze wilde het thuis bespreken.
Ehm neutraal.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kan niet wachten, hè.. Hoe klonken ze?
Ga hem gewoon in de winkel halen! Meteen geregeld, en je krijgt 'm meteen mee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Echt he..
Ik ga het gewoon van de site van vodafone bestellen.
Dat kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga hem gewoon in de winkel halen! Meteen geregeld, en je krijgt 'm meteen mee.
Toegeven aan de lust!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk.![]()
Heb er zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |