Oh tof.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben 3 maanden in Antakya gebleven.
Nee hoor, bij ons dragen de mannen het regelmatig, en de vrouwen dragen het alleen in koy.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Maar ik weet het niet zeker hoor maar mijn opa (die half/kwartkoerdische) draagt het ook niet in TurkijeMaar een wat oudere achteroudoom ofzo?
wel.
Misschien dragen alleen de echt oude oudjes het nog?
Oke, nah het zal ook wel per plek verschillen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee hoor, bij ons dragen de mannen het regelmatig, en de vrouwen dragen het alleen in koy.
Voilaquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Kan jij de TT even in #553 veranderen?
Joh? spreekt hij de taal ook?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Yeah tof he. Siddha is er ook een.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zG. lijkt irl niet eens zo veel op een chinees![]()
Volgens mij niet. Oh en trouwens, Isetmyfriendsonfire ook.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Joh? spreekt hij de taal ook?
Ok. Zij is boos op mij.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Oh en trouwens, Isetmyfriendsonfire ook.
Van welke hoek zag je mij dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vanuit de hoek dat ik je zag niet, je was toen ook geschoren
Nu zou ik zeggen van meer.
Pfrt, laat me, vrouwmensch. Scriptie is klaar, alleen een hoorzitting nog. Ik mag luieren en een baard kweken.quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pfrt, laat me, vrouwmensch. Scriptie is klaar, alleen een hoorzitting nog. Ik mag luieren en een baard kweken..
Achteromgekeerd om de metrotrappen van kralingse zoom met een vriend pratenquote:
Misschien ben ik een kennis!quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je lijkt op een kennis van ons. Toffe foto trouwens.
'You have some great beard!'quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pfrt, laat me, vrouwmensch. Scriptie is klaar, alleen een hoorzitting nog. Ik mag luieren en een baard kweken..
Misschien ben ik dat ook gewoon.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:55 schreef Landysh het volgende:
zarGon lijkt trouwens gewoon op een Turk.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Misschien ben ik dat ook gewoon..
NEEquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je moest gewoon schreeuwen man. Konden we chillen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Achteromgekeerd om de metrotrappen van kralingse zoom met een vriend praten
Kan alsnog.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je moest gewoon schreeuwen man. Konden we chillen.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ging in een topic over seks en maagdenvlies, ik zei 'tuh, namus elden gitti'
Misschien..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jawel, maar ik was destijds voor een keuzevak op Kralingse Zoom. Wanneer het toevallig en niet gepland is, is het leuker.quote:
Waar hang je nou vaak rond dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jawel, maar ik was destijds voor een keuzevak op Kralingse Zoom. Wanneer het toevallig en niet gepland is, is het leuker.
[IK BEN GEWOON HERKEND OP STRAAT. WAT IS DEZE.]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ging in een topic over seks en maagdenvlies, ik zei 'tuh, namus elden gitti'
Hey waar is jouw fotoboek heen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar hang je nou vaak rond dan?
Ik wacht nog steeds op mijn eigen toepsmoment.
Niet zo vaak in Rotterdam meer, aangezien ik niet naar HRO hoef. Tegenwoordig is mijn bed heilig, man. Waar ben jij te vinden dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar hang je nou vaak rond dan?
quote:Ik wacht nog steeds op mijn eigen toepsmoment.
Jammerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet zo vaak in Rotterdam meer, aangezien ik niet naar HRO hoef. Tegenwoordig is mijn bed heilig, man. Waar ben jij te vinden dan?
[..]
!!! Damn, goed geheugen.
.
Ik heb volgens mij nooit een duidelijke foto van jou gezien, dus ik zou je denk ik niet eens herkennen mocht ik je tegenkomen... Altijd de metro gepakt op Schiedam, misschien heb ik je weleens gezien zonder het te beseffen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jammer
Haha ik ken het gevoel.
Met name Rotterdam. Schiedam, Kralingse zoom.
Mja, ik was jaloers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |