Veel plezier, Dextertje van mequote:Op maandag 18 oktober 2010 23:22 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen op de OK staan! Hoop dat ik niet al teveel domme opmerkingen maak.![]()
![]()
Prachtig, Borisz <3quote:
Ik zou mijn studie afmakenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:40 schreef borisz het volgende:
Ben een beetje met paint shop pro aan het kloten.
zeer waarschijnlijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:49 schreef borisz het volgende:
[..].
Daar kan ik waarschijnlijk meer centen pakken
Hey, je weet het nooit! Kunst kan best prijzig zijn.quote:
gaat het zeker worden.... nu de subsidies minder wordenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, je weet het nooit! Kunst kan best prijzig zijn.
Na mijn dood zeker.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, je weet het nooit! Kunst kan best prijzig zijn.
Ik vind het altijd zoveel!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:18 schreef golfer het volgende:
Whopper is trouwens de enige burger uit een vreetschuur die ik wel te kanen vind.
Een enkele whopper krijg ik net nog wel weggewerkt.quote:
lijkt groot maar het vlees is best dun en er zit een laag sla op dus je krijgt em wel opquote:
Snijd zequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 06:35 schreef Stereotomy het volgende:
Fipo![]()
![]()
Naar het ziekenhuis, slicin' 'n dicin'
Ik ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:16 schreef kahlie het volgende:
[..]
Goeiemorgen... hrmpf... ik ga me nog even omdraaien in bed!
oh dear!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:56 schreef PdeHoog het volgende:
Zo engelse cursusDus ik moest om 8 uur op kantoor zijn
En ik moet nog snel mailtjes meenemen maar het mailprogramma weigert mee te werken
vast niet, maar ze zullen waarschijnlijk ook ruimte in de OK moeten hebben (?)quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:09 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn vader gisteren gesproken. Hij heeft een week bedenk tijd of hij het doet of niet. Volgende donderdag weten wij meer. Tot die tijd is er niets bekend.
Is die bedenktijd verplicht?
Hij mag het dus ook weigerenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:10 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
vast niet, maar ze zullen waarschijnlijk ook ruimte in de OK moeten hebben (?)
een koffiezetter dus? Ik heb een jaar geleden de Senseo weg gedaan en een ouderwets filterapparatski voor in de plaatsquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Mogguh! K3(Milou heeft vakantie) Straks richting opa met wat maaltijden
Annie, ik lees zelden terug, dat is nl geen doen
wat is er met jouw vader?
Dat dus. Opnieuw typen is lastiger dan even Copy en Pasten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:06 schreef Anthraxx het volgende:
En fuck... mijn vader heeft de uitslag van zijn cardioloog en zijn hartkamer doet nog maar 29% van wat het moet doen. Het risico op een hart stilstand wordt te groot en nu krijgt hij een ICD (oid). In ieder geval elektronica om zijn hart te helpen normaal te kloppen...
Het zat er wel aan te komen ooit, maar toch. Hij doet al jaren met 46% capaciteit na een hartinfact.
tnx, duidelijk. Wat heftigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Opnieuw typen is lastiger dan even Copy en Pasten.
Dat verbaast mij ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tnx, duidelijk. Wat heftigSterkte
Vind het btw wel verbazingswekkend wat de heren doktoren allemaal kunnen doen met een hart
mag ik weten wat je gaat doen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
yay
wrsch 1 november beginnen
Salaris komt nagenoeg precies overeen met wat ik nu van de DUO leen. Daarvan kan ik leven én 100 euro sparen voor mezelf (van gezamenlijke rekening kunnen we ook al sparen) dus dat is helemaal goed. Als ik niets hoor van de andere baan-optie dan ga ik hier zonder problemen mee rond kunnen komen!
pm het even als je hier post, ik mis meer dan de helft hierquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat verbaast mij ook. Het is gewoon even afwachten nu. Volgende week weten wij meer.
Is goedquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
pm het even als je hier post, ik mis meer dan de helft hierMilou krijgt ws binnen nu en 5 jaar een hartoperatie, vind het doodeng maar volgens cardioloog een simpele operatie
tnx. En verder wil ik wat Milou betreft er niet te veel over nadenken, ik wist dat dit zou gebeuren alleen wist ik niet dat het zo snel zou gebeurenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is goed.
Mja, het lijkt mij sowieso eng als ouder zijnde. Je wilt toch dat het goed gaat met je eigen kind. Hoe simpel de operatie ook is. Ik kan mij het in ieder geval erg goed voorstellen dat je het doodeng vind.
bij Milou is het alleen maar een gaatje (ik zeg liever gatje op zijn brabantsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat gaan ze doen bij Milou SOL??
Mijn broertje heeft met een paar maanden een open hart operatie ondergaan om zijn leven te redden (vernauwde aorta). Hij loopt nu, 19 jaar later, nog steeds bij de kinderarts, maar gelukkig lijkt het er op dat ze niet nog een keer hoeven te opereren. Dat is soms nodig na de groei om dat de vernauwing weer iets terug zou kunnen komen. Maar goed, gelukkig niet dus.
wat is er aan de hand met Milou?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
pm het even als je hier post, ik mis meer dan de helft hierMilou krijgt ws binnen nu en 5 jaar een hartoperatie, vind het doodeng maar volgens cardioloog een simpele operatie
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah, ja, gaatjes.. een collegaatje van me moet binnenkort.. gaan ze er een parapluutje in doen of zo en dan is het dicht. Schijnt idd vrij eenvoudig te zijn allemaal.![]()
photoshop crasht.. en ik had eindelijk een pano-conversion goed staan
Goed bezig Anne!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:28 schreef AnneX het volgende:
en ik heb al weer 11 sigaretten niet gerookt.
Steun mij please.
Goed verhaal voor Moblo en centjes. Als het nou ook nog leuk werk is ondertussen...
Herfstvakantie en Milou de hele dag bij je, SOL ; en maak je geen zorgen voor de dag van ..
Dinsdag = moederdag dus daaag
Nope.. blijft een operatie en blijft spannend..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jups, routine, alleen werkt dat niet zo geruststellend als het om je eigen kind gaat
Feliquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
yay
wrsch 1 november beginnen
Salaris komt nagenoeg precies overeen met wat ik nu van de DUO leen. Daarvan kan ik leven én 100 euro sparen voor mezelf (van gezamenlijke rekening kunnen we ook al sparen) dus dat is helemaal goed. Als ik niets hoor van de andere baan-optie dan ga ik hier zonder problemen mee rond kunnen komen!
ik moet jou nog steeds een pm doenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:33 schreef Aure het volgende:
[..]
Goed bezig Anne!
Sol, gelukkig is het maar een routineding, maar ik snap dat je het dan nog steeds eng vindt. Dat zou ik ook hebben hoor.
En een goedemorgen allemaal
Heel goedquote:
Hm, dat klinkt niet bestquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goedIk doe gezellig met je mee
Begin me trouwens goed beroerd te voelen
Subtiel koppijntje, licht misselijk
Naar buiten, dat moet ik ook nog vandaag. Boodschappen doenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:06 schreef Sunnythesun het volgende:ohjee Pee.. dat klinkt niet fijn
Ik ga zo eens naar buiten, kijken of ik me dan wat beter voel. Met Sam naar het natuurgebiedje en daarna naar de dierenwinkel. Feestje voor hem![]()
Dat ga ik daarna ook nog doenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Naar buiten, dat moet ik ook nog vandaag. Boodschappen doen
Alleen nog even verzinnen wat we eens moeten eten. Iets slanksquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat ga ik daarna ook nog doenen dan ff op de fiets denk ik..
Ik ga iets pittigs maken, anders proef ik het niet eensquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Alleen nog even verzinnen wat we eens moeten eten. Iets slanks
Niks moetquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik moet jou nog steeds een pm doen
Is de weg afgesloten dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:31 schreef TAV74 het volgende:
Gloeiende gloeiendeMorgen moet ik naar Nijmegen en blijk ik tussen Arnhem en Arnhem velperpport met de bus te moeten
Ja, moet mijn auto bij velperpoort laten staanquote:
Hij doet het ook welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:49 schreef Bluezz het volgende:
2 dingen besteld bij H&M, is er eentje te groot![]()
![]()
Goed bezig Anne! Hoe gaat het nu verder met je gezondheid dan?
En Annie, ik zou als ik je vader was zéker voor die ICD gaan. (heeft ie wel keus? lijkt mij eig. niet)
Nou ben ik nergens meer bang voor of sta nergens meer van te kijken qua hartoperaties/behandelingen omdat ik op cardiologie werk natuurlijk, kan me heel goed voorstellen dat het voor de (fam. van de) patiënten allemaal heel eng is.
Ik heb mensen echt zo op zien knappen na behandeling, de kwaliteit van leven is dan zoveel beter.
Bedenktijd voor de patient idd maar iedereen die behandeld/geopereerd gaat worden, wordt ook nog besproken in het behandelend team, meestal eens per week.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Misschien is de bedenktijd ook meer bedoeld om je te laten wennen aan het idee en om je de tijd te geven vragen te bedenken waar je nog antwoord op wilt hebben?? of zo??
popcorn en 12 rollen koekjes erbij?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:10 schreef borisz het volgende:
Nou Bram is begonnen aan 13 uur durig pleidooi.
Neuh. Bram mag zo lekker doorpraten maar ik ga zo weer verder met studeren. Eerst een broodje rosbiefquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:11 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
popcorn en 12 rollen koekjes erbij?
Arme rechters die daar naar moeten luisteren.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:10 schreef borisz het volgende:
Nou Bram is begonnen aan 13 uur durig pleidooi.
Ze gebruiken ook maar 12 uur om mij alles over bestuurskunde te lerenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:20 schreef TAV74 het volgende:
Als je toch eens nadenkt, dat fucking pleidooi is langer dan de 3 extended versions van Lord of the Rings bij elkaar
Als je alle uren dat ik ooit thuis heb zitten leren optelt kom je nog niet eens op 12quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ze gebruiken ook maar 12 uur om mij alles over bestuurskunde te leren
Hahaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je alle uren dat ik ooit thuis heb zitten leren optelt kom je nog niet eens op 12
Wat voor operatie was 't, Steer?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:21 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, terug van OK. Toch een ingrijpende operatie.Maar alles is goedgegaan, mocht zelfs dingen aanreiken.
*paniek* maar verder niks omgestoten ofzo.
Hoe bevalt het bloedbad?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Knee_replacement
een aardige klant. stuurde een pakketje op voor het bedrijf en eentje speciaal gericht aan mijquote:
wel gaaf dat je overal bij betrokken wordt, en zo gauw al!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:21 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, terug van OK. Toch een ingrijpende operatie.Maar alles is goedgegaan, mocht zelfs dingen aanreiken.
poging tot vermelding in het Guinness Book?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
Guys, die pleidooi duurt no way 13 uurNU.nl zegt dat-ie verwacht 14 uur nodig te hebben. Da's drie keer LotR extended PLUS Indiana Jones 1-3 of zo?
zelf nog ff mogen snijden?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wacht wel op de verfilming. Wie speelt er SauronSnapeHij die niet genoemd mag wordenDarth Vader Wilders?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
Guys, die pleidooi duurt no way 13 uurNU.nl zegt dat-ie verwacht 14 uur nodig te hebben. Da's drie keer LotR extended PLUS Indiana Jones 1-3 of zo?
Als je nou alleen de salade had genomen zou ik zeggen: goed bezigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:34 schreef FutureFairytale het volgende:
oh nog even over de McDonalds;
heb vanmiddag naast mijn gebruikelijke kroketjes een side salad genomen.
er staat op dat het vanochtend om 9.59u ingepakt is en dat het tot 17.59u uiterlijk verkocht mag worden vandaag.
er zit in:
- bonte slamix
- wortelreepjes
- plakjes komkommer
- maïskorrels
- cherrytomaatjes
balsamicodressing = 70 kcal per 100 ml, en er zit 50 ml in.
Die pleidooi jongequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
Stukjes botsplinters vloog je om je orenquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wel gaaf dat je overal bij betrokken wordt, en zo gauw al!
werd het overigens wel aan de patient meedegedeeld dat er iemand kwam kijken?
quote:
Even in mijn Ainsley kijkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die pleidooi jonge
FFT, wat schattigMaar nu heb ik ook zin in smarties
Lie, wij eten vanavond couscoussalade met gehaktballetjes (de spicy couscous van ainsley + tartaar/eitje/uitje/kruiden/specerijen). Simpel.
Preischotelquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:31 schreef LieLie het volgende:
Ik weet weer eens niet wat we moeten eten
Oh dat klinkt ook goedquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:48 schreef LieLie het volgende:
Hier ook couscous, met een stukje vis er bij
Eigen poging tot viscuisine, met magere kwark, citroen, broodkruim en veel kruiden.
Volgende week ga k ook weer Ainsley doenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:36 schreef ColdFeet het volgende:
Lie, wij eten vanavond couscoussalade met gehaktballetjes (de spicy couscous van ainsley + tartaar/eitje/uitje/kruiden/specerijen). Simpel.
was misschien wel voldoende geweest. kon écht niet meer na de salade. nu is het alweer gezakt hoor overigensquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als je nou alleen de salade had genomen zou ik zeggen: goed bezig
Ik heb nog pangafilet, dus daar eerst maar eens mee proberen. (staat ook in het lijstje vissoorten die ze er bij Iglo voor gebruiken).quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh dat klinkt ook goedMisschien van de week ook zo iets proberen. Welke vis gebruik je?
Die wil ik ooh-ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
handig, die nieuwe lay-out die ververst
nu echt weg
wel netjes lijkt het me om even voor te stellen. het is wel iets risicovols. zelfs als de huisarts een stagiaire heeft krijg ik van te voren te horen dat er iemand bij is en of ik het erg vind.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:36 schreef Stereotomy het volgende:maar iedereen loopt sowieso door elkaar heen in de OK en niet iedereen hoeft zich voor te stellen.
Ah, dat is wel mijn favo diepvriesvisquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb nog pangafilet, dus daar eerst maar eens mee proberen. (staat ook in het lijstje vissoorten die ze er bij Iglo voor gebruiken).
Zuurkoolschotelquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:55 schreef LieLie het volgende:
Als ik slim ben bedenk ik nu ook wat we morgen kunnen eten..
mm lekker!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die pleidooi jonge
Ja, maar dan ben je wakker. Als ik geopereerd wordt wil ik eigenlijk alleen maar weten die de arts is en de anesthesist (aangezien je die nog ziet voor je slaapt). Hoeveel mensen er daarna nog bij komen hoef je toch niet te weten?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wel netjes lijkt het me om even voor te stellen. het is wel iets risicovols. zelfs als de huisarts een stagiaire heeft krijg ik van te voren te horen dat er iemand bij is en of ik het erg vind.
iets opgetild?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:01 schreef LieLie het volgende:
Ik had hier echt precies net een pen!!![]()
![]()
Lama
met rozijntjes en partjes ananas er doorheenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:03 schreef LieLie het volgende:
Zuurkoolschotel? Maar hoe wordt een zuurkoolschotel minder zuur?
Op de poli word ik natuurlijk wel voorgesteld, in de OK rennen 10 man door elkaar heen en die gaan echt niet in een rijtje staan voor de patient die plat binnengereden wordt om even een handje te geven. Alleen de artsen en de anesthetist en dan is het goed.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wel netjes lijkt het me om even voor te stellen. het is wel iets risicovols. zelfs als de huisarts een stagiaire heeft krijg ik van te voren te horen dat er iemand bij is en of ik het erg vind.
kijk je uit? straks wil je iedere dag visquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:02 schreef rijsttafel het volgende:
Over vis gesproken.. Vanavond ben ik een dagje niet vegetariër sinds een half jaar ofzo![]()
Want ik ga zalm (proberen te) roken. Met een of andere dillesaus en pasta met artisjokken. Hoe precies nog ff verzinnen, maar wordt vast lekker.
Zuurkool is helemaal niet zo belachelijk zuur hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:03 schreef LieLie het volgende:
Zuurkoolschotel? Maar hoe wordt een zuurkoolschotel minder zuur?
nu zeg ik wel dat ik het graag wil weten. maar als ik slaap merk ik het toch niet. net als het feit dat ik bang ben dat ik niks meer weet als ik dood benquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je wakker. Als ik geopereerd wordt wil ik eigenlijk alleen maar weten die de arts is en de anesthesist (aangezien je die nog ziet voor je slaapt). Hoeveel mensen er daarna nog bij komen hoef je toch niet te weten?
Spekjes ook in de ovenschaal? Of helemaal apart?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zuurkool is helemaal niet zo belachelijk zuur hoor![]()
Wat ik doe: spekjes bakken en apart zetten, gehakt rullen, paprika er bij en kruiden naar smaak. Dat in een ovenschaal mikken. Zuurkool uit laten lekken en er over verdelen. Puree er over, kaas er op en 25 minuten in de oven
Zal wel meevallen. Misschien hoef ik het daarna helemaal nooit meerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kijk je uit? straks wil je iedere dag vis
Ja, dat meng ik door het gehaktmengsel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Spekjes ook in de ovenschaal? Of helemaal apart?
En puree zelf maken?
klinkt lekker (behalve de paprika, ben niet zo'n fan). wat voor kruiden gaan erin?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zuurkool is helemaal niet zo belachelijk zuur hoor![]()
Wat ik doe: spekjes bakken en apart zetten, gehakt rullen, paprika er bij en kruiden naar smaak. Dat in een ovenschaal mikken. Zuurkool uit laten lekken en er over verdelen. Puree er over, kaas er op en 25 minuten in de oven
Oh dat wisselt.. iig peper en zout natuurlijk. Soms verse knoflook, soms gehaktkruiden uit een potje.. het is maar net hoe veel zin ik hebquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt lekker (behalve de paprika, ben niet zo'n fan). wat voor kruiden gaan erin?
Jij bofkontquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:57 schreef Sunnythesun het volgende:
12 november wijnproeven voor de kroeg
Leuke uitnodiging lag er in de bus, al hadden we het gister al gehoord
Hoelaat moet ik er zijhijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:57 schreef Sunnythesun het volgende:
12 november wijnproeven voor de kroeg
![]()
Patholoog anatoom?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:35 schreef Bluezz het volgende:
Heftig natraject bij zo'n knie, Steer! (voor de pat dan)
dat klinkt wel simpelquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh dat wisselt.. iig peper en zout natuurlijk. Soms verse knoflook, soms gehaktkruiden uit een potje.. het is maar net hoe veel zin ik hebMeestal iig nootmuskaat, dat vind ik er erg lekker door..
Oh en paprika kan je weglaten. Ui er door is ook lekker![]()
Nietesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Patiënten, behalve jij snapt iedereen dat heus wel hoor
Er was ook een mannelijke verpleegkundigequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:35 schreef Bluezz het volgende:
Heftig natraject bij zo'n knie, Steer! (voor de pat dan)
Maar leuk dat je bij een OK wasWil ik ook wel
Oh...ik mag ook komen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
half 9, ik weet alleen nog niet waar
![]()
Van mij wel..quote:
18 decemberquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Kwam je 18 december nog trouwens?? (als dat allemaal door gaat tenminste..)
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, datum was nog niet bekend hoor toen TAV je er over sprak geloof ik
Neh, ik ben een beetje verwarrend bezig denk ik.. zie pbquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik ben het spoor ff helemaal kwijt
Meestal teken dat ik teveel hooi op mijn vork heb
Gelukkigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neh, ik ben een beetje verwarrend bezig denk ik.. zie pb
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als er weer 's een meet is wil ik best wat drank meenemen
NJa,. niet echt dusquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GelukkigIk schrok me alweer dood dat ik een afspraak vergeten was in mijn agenda te zetten
Gelukkig maarquote:
Doe je ogen dicht en geniet nog even van de rustquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh.. fijn!
Ik verveel mevoel me niet lekker genoeg om iets actiefs te doen en lekker genoeg om me te vervelen tijdens het tv kijken
hmm.. dat lukt dus niet zo goed..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe je ogen dicht en geniet nog even van de rust
Dat gebeurt echt nooit!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:56 schreef FutureFairytale het volgende:
net vertelde collega over haar vriendin; heeft even terug een gezwel van doorsnee 37 cm uit haar buik laten halen. nu blijkt er tijdens de operatie een gaatje in haar darmen te zijn geprikt en ging het ontsteken. lag ze een tijdje kantje boord en nu nog steeds kritiek op de IC maar niet meer kantje boord.
ze wordt wel in slaap gehouden nog en ze weet nog niet dat ze de uitslag al heeft of het gezwel goed of kwaadaardig is; tis kwaadaardig. dus straks ook haar baarmoeder, eierstokken enz. eruit terwijl ze graag kinderen wilt. niet fijn voor dr
Nee joh, we hadden alleen de principe afspraak dat je zou komen als Lt and the Winedrunk patrolmen in december weer een avond met een flinke partij gastmuzikanten zou gaan doenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GelukkigIk schrok me alweer dood dat ik een afspraak vergeten was in mijn agenda te zetten
Dat was... gister geloof ik ook al op tvquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Wow wat een leuk kookprogramma is dit zeg'What to eat now'. Kende ik nog niet. Kok is op bezoek bij een Welshe schaapsboer en kookt ter plekke een stuk lam. Is seizoensgericht ook.. grappig!
Mooie beelden ook vooral
Ook die kan ik me niet meer herinnerenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee joh, we hadden alleen de principe afspraak dat je zou komen als Lt and the Winedrunk patrolmen in december weer een avond met een flinke partij gastmuzikanten zou gaan doen
Oh dat zou goed kunnen, rond deze tijd herhalen ze vaak programma's. Ik had het nog nooit eerder gezien. Vond het leukquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat was... gister geloof ik ook al op tv
Dat klinkt wel lekker eigenlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Hij maakte een vegetarische lasagne met paddestoelen en spinazie die me heel erg lekker leekEn simpel
Daar heb je mij toch voorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ook die kan ik me niet meer herinneren![]()
Ja idd....helaas help je me daar dan weer te laat mee...nu heb ik andere plannenquote:
Heb jij trouwens ooit je lasagnebladen moeten koken?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh dat zou goed kunnen, rond deze tijd herhalen ze vaak programma's. Ik had het nog nooit eerder gezien. Vond het leukHij maakte een vegetarische lasagne met paddestoelen en spinazie die me heel erg lekker leek
En simpel
Alleen verse bladen. Die gedroogde vorm nog nooitquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb jij trouwens ooit je lasagnebladen moeten koken?
Alleen versequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb jij trouwens ooit je lasagnebladen moeten koken?
Ik betwijfel of het precies dezelfde is, als ik de buienradar zo ziequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:41 schreef Vork het volgende:
Oja regen. Die bui hadden we vanmiddag hier, maar na 5 minuutjes was het ook wel weer gedaan met de ellende.
DE had dat volgens mij eens gedaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:42 schreef ColdFeet het volgende:
Iemand hier ervaring met wijnproeverijen in de Champagne? Aanraders of afraders? Grote huizen of juist kleinere bezoeken?
helpt neus dichthouden en slikken nie?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, eten was lekker. Ben blij dat ik pittig eten had gemaakt, proefde er precies nog iets van![]()
Nu hopen dat mijn oor zo weer 'plop' zegt en ik ook weer normaal kan horen![]()
Hoe was de vis Lie?
Tot nu toe niet neequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
helpt neus dichthouden en slikken nie?
heb je neusspray? Of stomen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tot nu toe niet neehij is erg hardnekkig en ik begin zelfs oorpijn te krijgen van de druk
Nope..Morgen even iets halen, holtes lopen nu vol dus moet wat gebeuren voor ik ontsteking krijgquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb je neusspray? Of stomen!
De vis was best oké! Het laagje had niet helemaal de zelfde krokante, maar zachte structuur als uit zo'n pakje. Maar smaak was goed. Volgende keer misschien klein blokje boter door het broodkruim doen in de keukenmachine en misschien moet het brood wat droger zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, eten was lekker. Ben blij dat ik pittig eten had gemaakt, proefde er precies nog iets van![]()
Nu hopen dat mijn oor zo weer 'plop' zegt en ik ook weer normaal kan horen![]()
Hoe was de vis Lie?
Ok, beetje tweaken dus nogquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
De vis was best oké! Het laagje had niet helemaal de zelfde krokante, maar zachte structuur als uit zo'n pakje. Maar smaak was goed. Volgende keer misschien klein blokje boter door het broodkruim doen in de keukenmachine en misschien moet het brood wat droger zijn.
Leukquote:
Haha, ja ik had 'm gezien. Zeker erg vermakelijk, maar iets te weinig echt goeie grappen. Het verhaal was wel heel tof. Ja was leukquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
Hey rijsttafel, had je FAQ about Time Travel nog gezien? En zo ja, wat vond je 'r van?!
Ja, best schokkend..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:37 schreef golfer het volgende:
Net reportage over kinderarbeid in de hazelnotenindustrie op 1Vandaag gezien.
Vreselijk, kinderen van 9 jaar die 11 uur per dag moeten werken tegen 1 euro per uur in Turkije.
Hopelijk verwerkt de fabriek waar FF werkt geen hazelnoten uit Turkije.
Brood drogen in de oven met de deur op een kierquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
De vis was best oké! Het laagje had niet helemaal de zelfde krokante, maar zachte structuur als uit zo'n pakje. Maar smaak was goed. Volgende keer misschien klein blokje boter door het broodkruim doen in de keukenmachine en misschien moet het brood wat droger zijn.
Blackberry'squote:
Ik gok een versie van Ben & Jerry's al heb ik geen idee welke ..quote:
Chinese namaak?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:24 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik gok een versie van Ben & Jerry's al heb ik geen idee welke ..
Ook een toetje?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:25 schreef PdeHoog het volgende:
HongerIk wil eten
Eten bijna klaar hoop ik
Preigehaktschotel
Nope. En geen tijd om het te halen ookquote:
Mijn toetje is inmiddels verorberdquote:
Ooh, balen P.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:28 schreef PdeHoog het volgende:
Kreeg alleen vandaag wat brak nieuws over de reorganisatie te horenZe gaan mensen opnieuw indelen en het komt erop neer dat ik werk wat ik leuk vond om te doen kwijt raak en er alleen maar werk voor terugkrijg wat ik absoluut NIET wil doen
Van pure ellende heb ik mezelf getrakteerd op een broodje mexicano met mayonaise
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:30 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ooh, balen P.Daarintegen: Comfort food FTW... mijn favo is chili
Dat is ronduit klote zegquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:28 schreef PdeHoog het volgende:
Kreeg alleen vandaag wat brak nieuws over de reorganisatie te horenZe gaan mensen opnieuw indelen en het komt erop neer dat ik werk wat ik leuk vond om te doen kwijt raak en er alleen maar werk voor terugkrijg wat ik absoluut NIET wil doen
Van pure ellende heb ik mezelf getrakteerd op een broodje mexicano met mayonaise
Ben dan wel geen nerd, maar heb goede ervaringen met Toshibaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:46 schreef borisz het volgende:
Balen P![]()
Aan de nerds van de sc wat zijn jullie favoriete laptop merken in 2010? Laptop broertje is zo goed als dood en de mijne is ook binnenkort aan vervanging toe.
Ik wil sowieso geen Acer.
Ik heb persoonlijk gezorgd dat er mayo opgingquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat is ronduit klote zeg![]()
En dat broodje mexicano met frietsaus (ze hebben vast geen echte mayo erop gedaan), soit. Troostvoer
Doe maar geen Compaq!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:46 schreef borisz het volgende:
Balen P![]()
Aan de nerds van de sc wat zijn jullie favoriete laptop merken in 2010? Laptop broertje is zo goed als dood en de mijne is ook binnenkort aan vervanging toe.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:34 schreef Aure het volgende:
[..]
jij snapt m! Maar je had t vast al op FB gezien
Toshiba, Dell, Lenovo! Skip Packard Bellquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:46 schreef borisz het volgende:
Balen P![]()
Ligt een beetje aan je budget en wat je wil met je laptop... Acer staat nog steeds bekend als het 'studentenmerk', goedkoop voor veel, maar niet echt de beste kwaliteit. Dat raad ik dus eigenlijk nooit aan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:46 schreef borisz het volgende:
Balen P![]()
Holy macquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:40 schreef rijsttafel het volgende:
Hahaha, een Amerikaanse die gezond probeert te koken:
*gooit een kilo kaas bij 100g spinazie*
"Now this may be something the kids might eat."
Joh
Ow op het einde gaat er nog meer kaas over. NOMNOM wtf
En het dan stiekem tóch best eens willen proberen hèquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Holy mac![]()
Diepvriesspinazie, massa's goedkope kaas en een zakje uiensoeppoeder, wat een kwaliteitsrecept
En dan ook heavy cream erover, nog
Ik snap al hoe ze aan die taille komt
Spinazie opnieuw invriezen is niet zo'n heel strak plan trouwens
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En het dan stiekem tóch best eens willen proberen hè
Ik wíst hetquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:54 schreef ColdFeet het volgende:
En het dan stiekem tóch best eens willen proberen hè
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:34 schreef rijsttafel het volgende:
Pee, ik zou je baas informeren van het feit dat je prestaties er waarschijnlijk van achteruitgaan.
quote:
Thnx allemaalquote:
Receptquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Nee, toch nietBinnenkort wel weer eens wraps met spinazie en linzen maken. NOMNOM
Dat klinkt wel goed... I second CFquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Nee, toch nietBinnenkort wel weer eens wraps met spinazie en linzen maken. NOMNOM
Laptop die veel gebruikt wordt en de hele dag aan staat bij wijze van spreken. Voor gebruik studie maar ook om een filmpje te kijken en af en toe een spelletjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:51 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan je budget en wat je wil met je laptop... Acer staat nog steeds bekend als het 'studentenmerk', goedkoop voor veel, maar niet echt de beste kwaliteit. Dat raad ik dus eigenlijk nooit aan.
Toshiba staat bekend als een goed merk, kwaliteit, maar is vaak wel zwaar, dus niet zo makkelijk mee te nemen.
Meer info nodig dus.
Fooooooooooooooout!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:04 schreef LieLie het volgende:
Weet je waar ik wel een beetje een zwak voor heb?
Sinterklaasschuimpjes
Dan second ik zo'n beetje wat de rest ook heeft gezegd: Dell, Toshiba, Asus e.d. of... Applequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Laptop die veel gebruikt wordt en de hele dag aan staat bij wijze van spreken. Voor gebruik studie maar ook om een filmpje te kijken en af en toe een spelletje.
Smaakte ook goed, maar heb geen volledige recall van hoe ik het de vorige keer gemaakt heb. Het was een ingeving in de supermarkt, jullie kennen 't wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed... I second CFRecept
da's mooi klote zeg...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:28 schreef PdeHoog het volgende:
Ik had bruine. Met groene zal het niet gek veel verschillen qua smaak, rode heb ik nooit op, gele volgens mij zelfs nooit gezienquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:12 schreef ColdFeet het volgende:
Kun je iets specifieker zijn dan 'linzen'? Rood, groen, geel, bruin?
Ik zou het idd nog even gratineren met geitenkaas
Apple, Dell of Lenovo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:46 schreef borisz het volgende:
Balen P![]()
Kaas- en wijnproeverij met/op haar werk.quote:
Naiiiis. Dus die komt straks zingend thuisquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Kaas- en wijnproeverij met/op haar werk.
Ja ik ben al weer verder aan het kijkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:28 schreef flying-dutchman het volgende:
borisz Toshiba Satellite L350-21U is beter
iig gaat de accu veel langer mee, pentium dual core is weinig zuinig enzo
(handig voor in de trein)
die andere heeft trouwens wel windows 7 ipv vista
en beter scherm en meer aansluit mogelijkheden (hdmi is best wel voordeel als je een beetje recente tv hebt)
Nee, want ze is met de auto. Dus die proeft voornamelijk kaasjes.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:37 schreef ColdFeet het volgende:
Naiiiis. Dus die komt straks zingend thuis
JAAA!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |