Veel plezier, Dextertje van mequote:Op maandag 18 oktober 2010 23:22 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen op de OK staan! Hoop dat ik niet al teveel domme opmerkingen maak.![]()
![]()
Prachtig, Borisz <3quote:
Ik zou mijn studie afmakenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:40 schreef borisz het volgende:
Ben een beetje met paint shop pro aan het kloten.
zeer waarschijnlijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:49 schreef borisz het volgende:
[..].
Daar kan ik waarschijnlijk meer centen pakken
Hey, je weet het nooit! Kunst kan best prijzig zijn.quote:
gaat het zeker worden.... nu de subsidies minder wordenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, je weet het nooit! Kunst kan best prijzig zijn.
Na mijn dood zeker.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, je weet het nooit! Kunst kan best prijzig zijn.
Ik vind het altijd zoveel!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:18 schreef golfer het volgende:
Whopper is trouwens de enige burger uit een vreetschuur die ik wel te kanen vind.
Een enkele whopper krijg ik net nog wel weggewerkt.quote:
lijkt groot maar het vlees is best dun en er zit een laag sla op dus je krijgt em wel opquote:
Snijd zequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 06:35 schreef Stereotomy het volgende:
Fipo![]()
![]()
Naar het ziekenhuis, slicin' 'n dicin'
Ik ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:16 schreef kahlie het volgende:
[..]
Goeiemorgen... hrmpf... ik ga me nog even omdraaien in bed!
oh dear!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:56 schreef PdeHoog het volgende:
Zo engelse cursusDus ik moest om 8 uur op kantoor zijn
En ik moet nog snel mailtjes meenemen maar het mailprogramma weigert mee te werken
vast niet, maar ze zullen waarschijnlijk ook ruimte in de OK moeten hebben (?)quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:09 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn vader gisteren gesproken. Hij heeft een week bedenk tijd of hij het doet of niet. Volgende donderdag weten wij meer. Tot die tijd is er niets bekend.
Is die bedenktijd verplicht?
Hij mag het dus ook weigerenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:10 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
vast niet, maar ze zullen waarschijnlijk ook ruimte in de OK moeten hebben (?)
een koffiezetter dus? Ik heb een jaar geleden de Senseo weg gedaan en een ouderwets filterapparatski voor in de plaatsquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Mogguh! K3(Milou heeft vakantie) Straks richting opa met wat maaltijden
Annie, ik lees zelden terug, dat is nl geen doen
wat is er met jouw vader?
Dat dus. Opnieuw typen is lastiger dan even Copy en Pasten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:06 schreef Anthraxx het volgende:
En fuck... mijn vader heeft de uitslag van zijn cardioloog en zijn hartkamer doet nog maar 29% van wat het moet doen. Het risico op een hart stilstand wordt te groot en nu krijgt hij een ICD (oid). In ieder geval elektronica om zijn hart te helpen normaal te kloppen...
Het zat er wel aan te komen ooit, maar toch. Hij doet al jaren met 46% capaciteit na een hartinfact.
tnx, duidelijk. Wat heftigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Opnieuw typen is lastiger dan even Copy en Pasten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |