Hier iemand met hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:22 schreef Tazar_Yoot het volgende:
BB kapot.
Doet nu niks anders dan
1x knipperen, een kleine pauze en dan 4x achter elkaar knipperen. op forums kom ik er ook niet achter wat het is. (status LED lampje heb ik het dan over)
hij gaat ook niet meer aan. computer kan hem ook niet vinden. helemaal niks.
Vind BBSAK hem wel?quote:Op woensdag 10 november 2010 14:22 schreef Tazar_Yoot het volgende:
BB kapot.
Doet nu niks anders dan
1x knipperen, een kleine pauze en dan 4x achter elkaar knipperen. op forums kom ik er ook niet achter wat het is. (status LED lampje heb ik het dan over)
hij gaat ook niet meer aan. computer kan hem ook niet vinden. helemaal niks.
Dat je hem verstuurd met enter is een optie die je ergens uit kunt zetten. Weet uit mijn hoofd niet waar.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:09 schreef GuitarJJ het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe krijg je een enter/nieuwe regel als je een mail typt met je BlackBerry? De entertoets zorgt er namelijk voor dat het bericht verstuurd wordt!
Lijstje klopt niets van. Staat er ook bij trouwens dat het geruchten zijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:18 schreef mac_this het volgende:
What devices wil run BBoS 6?
was nieuwschierig, had aangeklikt.. en ja hoor! veel staan er tussen!
dus, iedereen weer blij als de toestellen straks de mogelijkheid krijgen!
Nee, klopt. ik zag ook dat het geruchten zijn, heb het verkeerd geformuleerdquote:Op donderdag 11 november 2010 17:30 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat je hem verstuurd met enter is een optie die je ergens uit kunt zetten. Weet uit mijn hoofd niet waar.
[..]
Lijstje klopt niets van. Staat er ook bij trouwens dat het geruchten zijn.
Deze krijgen os6: *voor zover ik weet*
- BlackBerry® Torch™
- BlackBerry® Bold™ 9700
- BlackBerry® Bold™ 9650
- BlackBerry® Pearl™ 3G
Hoofdmenu, opties, smsquote:Op donderdag 11 november 2010 16:09 schreef GuitarJJ het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe krijg je een enter/nieuwe regel als je een mail typt met je BlackBerry? De entertoets zorgt er namelijk voor dat het bericht verstuurd wordt!
ik kan niks vinden op Dealextreme, heb je hem dan wel hard laten vallen ja!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:21 schreef firecow het volgende:
Wat moet ik bestellen om mijn BB weer te fixxen ?? Hij is een week geleden gestuiterd en dat vond hij niet zo fijn... Nu heb ik dus af en toe stukjes glas in mijn broek zak.. Hij werkt overgens gewoon nog prima alleen het gaat een keer fout als er straks een groot stuk scherm afbreekt ofzo.
Is het alleen de digitizer wat ik moet bestellen ??
ohja![]()
[ afbeelding ]
Weet je zeke dat die uberhaupt komt? Ik las namelijk iets over OS6 voor die nieuwe 9780quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:19 schreef fathank het volgende:
Iemand die weet wanneer de officiele release van OS6 voor de bold 9700 is...?
Is het niet gewoon in een formaat die je BB niet aankan?quote:Op zondag 14 november 2010 14:12 schreef koekii het volgende:
Ik loop al bijna een maand met een probleem op mijn BB. Ik had 3 weken geleden muziek gedownload van mijn computer naar mijn BB en nu krijg ik een wit scherm te zien met als tekst ''Unable to play Content'', vind het erg irritant want mijn media doet het gewoon niet. Ik had al een beetje rond zitten neuzen op de forum van BlackBerry. Er werden heel wat adviezen gegeven om apps te verwijderen en mijn baterij voor 1 min eruit te laten houden. Ik heb al mijn apps verwijdert en mijn baterij eruit gehaald, maar alsnog krijg ik dat foutmelding te zien.
Hoebedoel je?quote:Op zondag 14 november 2010 14:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is het niet gewoon in een formaat die je BB niet aankan?
Nou als je een muziekbestand in .flac formaat hebt, zal het best kunnen dat je BB die niet af kan spelen.quote:
Ik heb mijn BB naar de oude versie laten updaten en dat werkte, dus ik dacht ''wat nou als ik em weer naar de nieuwe versie laat update'', blijkt het weer doet.quote:Op zondag 14 november 2010 14:12 schreef koekii het volgende:
Ik loop al bijna een maand met een probleem op mijn BB. Ik had 3 weken geleden muziek gedownload van mijn computer naar mijn BB en nu krijg ik een wit scherm te zien met als tekst ''Unable to play Content'', vind het erg irritant want mijn media doet het gewoon niet. Ik had al een beetje rond zitten neuzen op de forum van BlackBerry. Er werden heel wat adviezen gegeven om apps te verwijderen en mijn baterij voor 1 min eruit te laten houden. Ik heb al mijn apps verwijdert en mijn baterij eruit gehaald, maar alsnog krijg ik dat foutmelding te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |