ik kan niks vinden op Dealextreme, heb je hem dan wel hard laten vallen ja!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:21 schreef firecow het volgende:
Wat moet ik bestellen om mijn BB weer te fixxen ?? Hij is een week geleden gestuiterd en dat vond hij niet zo fijn... Nu heb ik dus af en toe stukjes glas in mijn broek zak.. Hij werkt overgens gewoon nog prima alleen het gaat een keer fout als er straks een groot stuk scherm afbreekt ofzo.
Is het alleen de digitizer wat ik moet bestellen ??
ohja![]()
[ afbeelding ]
Weet je zeke dat die uberhaupt komt? Ik las namelijk iets over OS6 voor die nieuwe 9780quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:19 schreef fathank het volgende:
Iemand die weet wanneer de officiele release van OS6 voor de bold 9700 is...?
Is het niet gewoon in een formaat die je BB niet aankan?quote:Op zondag 14 november 2010 14:12 schreef koekii het volgende:
Ik loop al bijna een maand met een probleem op mijn BB. Ik had 3 weken geleden muziek gedownload van mijn computer naar mijn BB en nu krijg ik een wit scherm te zien met als tekst ''Unable to play Content'', vind het erg irritant want mijn media doet het gewoon niet. Ik had al een beetje rond zitten neuzen op de forum van BlackBerry. Er werden heel wat adviezen gegeven om apps te verwijderen en mijn baterij voor 1 min eruit te laten houden. Ik heb al mijn apps verwijdert en mijn baterij eruit gehaald, maar alsnog krijg ik dat foutmelding te zien.
Hoebedoel je?quote:Op zondag 14 november 2010 14:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is het niet gewoon in een formaat die je BB niet aankan?
Nou als je een muziekbestand in .flac formaat hebt, zal het best kunnen dat je BB die niet af kan spelen.quote:
Ik heb mijn BB naar de oude versie laten updaten en dat werkte, dus ik dacht ''wat nou als ik em weer naar de nieuwe versie laat update'', blijkt het weer doet.quote:Op zondag 14 november 2010 14:12 schreef koekii het volgende:
Ik loop al bijna een maand met een probleem op mijn BB. Ik had 3 weken geleden muziek gedownload van mijn computer naar mijn BB en nu krijg ik een wit scherm te zien met als tekst ''Unable to play Content'', vind het erg irritant want mijn media doet het gewoon niet. Ik had al een beetje rond zitten neuzen op de forum van BlackBerry. Er werden heel wat adviezen gegeven om apps te verwijderen en mijn baterij voor 1 min eruit te laten houden. Ik heb al mijn apps verwijdert en mijn baterij eruit gehaald, maar alsnog krijg ik dat foutmelding te zien.
Vraagprijs?quote:Op zondag 14 november 2010 14:33 schreef Droathoah het volgende:
Iemand een 2 maand oude BB Bold 9700 kopen?
Bij de geluidsprofielen onderaan (volgens mij).quote:Op maandag 15 november 2010 13:35 schreef koekii het volgende:
Weet iemand hoe ik geluiden kan veranderen bijvoorbeeld van een sms, een ping of een e-mail?
Een geluidsprofiel selecteren > profielen bewerkenquote:Op maandag 15 november 2010 13:35 schreef koekii het volgende:
Weet iemand hoe ik geluiden kan veranderen bijvoorbeeld van een sms, een ping of een e-mail?
Dat heb ik al geprobeerd, ik wil een andere ringtone voor sms, ping en e-mail.quote:Op maandag 15 november 2010 13:45 schreef 1517 het volgende:
[..]
Een geluidsprofiel selecteren > profielen bewerken
Dan moet je daar zijnquote:Op maandag 15 november 2010 13:50 schreef koekii het volgende:
[..]
Dat heb ik al geprobeerd, ik wil een andere ringtone voor sms, ping en e-mail.
Waar moet ik zijn? Ik heb bij opties gekeken en ik kan niks vinden over het veranderen van het geluid voor ping, sms etc.quote:
Naar berichten gaan.quote:Op maandag 15 november 2010 14:03 schreef koekii het volgende:
[..]
Waar moet ik zijn? Ik heb bij opties gekeken en ik kan niks vinden over het veranderen van het geluid voor ping, sms etc.
Shazamquote:Op maandag 15 november 2010 15:08 schreef julian6 het volgende:
Niemand die een andere muziekherkennings app kent?
Aha...Ik gebruik hem dan ook bijna nooitquote:Op maandag 15 november 2010 15:13 schreef julian6 het volgende:
Ja die gratis versie heb ik ook. Maar dan heb je maar 5 tags per maand
Heel erg bedankt, ik heb ze allemaal verandertquote:Op maandag 15 november 2010 14:48 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Naar berichten gaan.
Dan de Blackberry knop (menu knop)
Dan naar Waarsch. voor berichten.
Alsjeblieft
En je kan alle geluiden veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |