Nope, je kunt ook via desktop manager een applicatie installen. (toch?)quote:Op woensdag 3 november 2010 18:36 schreef rcco het volgende:
[..]
Alles moet via Appworld.
[..]
TomTom voor BlackBerry bestaat niet. Er is sowieso niet al te veel keus aan navigatiesoftware. Wat er is, is erg duur. Ik heb het een tijdje geleden (toen het gratis Nav4all ophield te bestaan) maar opgegeven en een goedkoop navigatiesysteem gehaald bij de Mediamarkt.
Voor navigatie kun je AmAze en Google Maps gebruiken.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:36 schreef rcco het volgende:
[..]
Alles moet via Appworld.
[..]
TomTom voor BlackBerry bestaat niet. Er is sowieso niet al te veel keus aan navigatiesoftware. Wat er is, is erg duur. Ik heb het een tijdje geleden (toen het gratis Nav4all ophield te bestaan) maar opgegeven en een goedkoop navigatiesysteem gehaald bij de Mediamarkt.
telmap doet t anders prima en is kratisss!quote:Op woensdag 3 november 2010 18:36 schreef rcco het volgende:
Ja, het installeren. Maar apps vinden en downloaden gaat niet zomaar even via een torrent site.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:50 schreef znarch het volgende:
[..]
Nope, je kunt ook via desktop manager een applicatie installen. (toch?)
Om AmAze als navigatiesoftware te gebruiken kost het je 27 euro per jaar. Dus ja, er bestaat navigatiesoftware voor de BlackBerry. Ik vond het echter veel te duur en heb maar gewoon een navigatiesysteem gekocht voor 70 euro.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:03 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Voor navigatie kun je AmAze en Google Maps gebruiken.
Telmap heb ik nooit van gehoord. Ik ga het eens bekijken.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
telmap doet t anders prima en is kratisss!
Nee hoor, er zijn genoeg sites waar je OTA (over-the-air) Blackberry apps kunt downloaden, zowel gratis als betaald. Gewoon vanuit je browser dus. BB Appworld bevat maar een klein deel van alle verkrijgbare Blackberry apps, i.t.t. de iPhone kwamen de apps op de Blackberry vóór de app storequote:
Is dat zo? Ik meende dat AmAze gratis was! Hmm.. zal wel veranderd zijn!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:17 schreef rcco het volgende:
[..]
Ja, het installeren. Maar apps vinden en downloaden gaat niet zomaar even via een torrent site.
[..]
Om AmAze als navigatiesoftware te gebruiken kost het je 27 euro per jaar. Dus ja, er bestaat navigatiesoftware voor de BlackBerry. Ik vond het echter veel te duur en heb maar gewoon een navigatiesysteem gekocht voor 70 euro.
Met Google Maps kan je routes plannen. Het heeft op de BlackBerry geen turn-by-turn navigatie.
[..]
Telmap heb ik nooit van gehoord. Ik ga het eens bekijken.
Daar heb je speciale trackers voor hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 19:17 schreef rcco het volgende:
[..]
Ja, het installeren. Maar apps vinden en downloaden gaat niet zomaar even via een torrent site.
Bij mij staat er bij de Telmap Europese editie 55,49 euro.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
telmap doet t anders prima en is kratisss!
Met mijn antwoordt aan Chr1st1aan bedoelde ik dat betaalde apps niet via een andere weg, zonder te betalen, verkrijgbaar zijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:25 schreef Bigs het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn genoeg sites waar je OTA (over-the-air) Blackberry apps kunt downloaden, zowel gratis als betaald. Gewoon vanuit je browser dus. BB Appworld bevat maar een klein deel van alle verkrijgbare Blackberry apps, i.t.t. de iPhone kwamen de apps op de Blackberry vóór de app store
Jij krijgt betaalde apps, zonder ervoor te betalen, gedownload en geinstalleert op je BlackBerry?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:33 schreef znarch het volgende:
[..]
Daar heb je speciale trackers voor hoor
Heb je wel al geregistreerd via instantemail?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:37 schreef La_Vita het volgende:
Gister mn abo verlengd en blackberry gekregen. Volgens de jongen uit de winkel zou ik vandaag al internet krijgen. Maar er gebeurt dus niets.. hoe lang zal ik wachten voordat ik ga klagen?
Dat zeg ik, je hebt aparte trackers voor mobile apps. Niet dat ik het zelf ooit gebruik hoor maar heb mezelf ooit eens geregistreerd op een zon tracker.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:35 schreef rcco het volgende:
[..]
Jij krijgt betaalde apps, zonder ervoor te betalen, gedownload en geinstalleert op je BlackBerry?
Bluetooth? Dropbox?quote:Op woensdag 3 november 2010 13:56 schreef NumberSeven het volgende:
Weet iemand hoe ik heel makkelijk en snel fotos van mijn BB naar de pc kan sturen. Dus zonder hele installaties etc. kan het ook gewoon met die kabel? Ik bedoel, word de bb dan direct gedetecteerd of moet ik toch de cd installeren en de hele mikmak?
Ander vraagje; weet iemand of je een wachtwoord kunt instellen voor de privacy? Dus voor mappen als; inbox, fotos, videos etc. etc. zodat niet iedereen zomaar al je bestanden kan doorspitten.
Alvast bedankt.
ik weet niet waar je dat vandaan hebt, maar telmap is toch echt gratis; http://global.telmap.com/tugpcbeta/quote:Op woensdag 3 november 2010 19:33 schreef rcco het volgende:
[..]
Bij mij staat er bij de Telmap Europese editie 55,49 euro.
Ik zit bij Hiquote:Op woensdag 3 november 2010 19:42 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Heb je wel al geregistreerd via instantemail?
Als je beta tester wordt ja.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik weet niet waar je dat vandaan hebt, maar telmap is toch echt gratis; http://global.telmap.com/tugpcbeta/
wel engels gesproken, maar werkt goed
quote:[..]every so often we will conduct an online or phone survey asking you to answer some specific questions about the product.
You should know that you must maintain your own data package, and that we may keep GPS logs of your navigations.
Ja, gaat stukken sneller. Alleen een beetje wennen dat ik toch steeds naar het menu wil, die er eigenlijk niet is.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:07 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hoe is die nieuwe browser, veel sneller?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |