Bijna elk groot bedrijf heeft iemand van de vakbond op de loonlijst staan om bijvoorbeeld software implementaties goed te laten verlopen. Als er een niet vertaald woord in voorkomt, dan wordt het project tegengehouden. Fransen zijn zo walgelijk chaufinistischquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:19 schreef Semisane het volgende:
Fransen staken...dat is nou eenmaal wat ze doen, er is dus helemaal niks mis met Fransen wat dat betreft, het zou pas echt vreemd zijn als ze niet staken.
Natuurlijk schort er wel heel wat aan Fransen, ze spreken Frans bijvoorbeeld.
Wat we ook zouden kunnen doen is het aantal beleidsterreinen (en vanzelfsprekend dan ook het budget) van de EU inperken zodat we niet zoveel meer te maken hebben met die Fransen. Helaas voor de eurofielen betekent dit waarschijnlijk het einde voor de Euro en derde wereld landjes als Italië en Griekenland die dan niet meer kunnen profiteren van de noordelijke staten. Even voor de duidelijkheid: ik heb dus zomaar een betoog gehouden dat landen lekker zelf moeten kunnen beslissen wat ze willen (OHHHH!! FTW BBQ)quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:16 schreef draaijer het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)-zonder-benzine.html
In Frankrijk is staken meer regel dan uitzondering lijkt het wel. De pensioen leeftijd gaat mogelijk van 65 naar 67, maar nagenoeg alle Fransen gaan vroeger met pensioen n.m. 60 jaar en dat gaat naar 62 jaar. Uiteraard ligt heel Frankrijk weer plat.
TIjdens het WK gaan de Franse voetballers in staking tegen hun coach en hun medelanders door terug te keren naar hun land ipv voetballen. Wat is er mis met de Fransen?
Zou de EU sancties moeten opleggen aan Frankrijk? Dit kost de EU indirect natuurlijk ook veel geld. Tevens blijkt het niet echt een stabiele partner!
Graag jullie mening
Vive La France!quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:25 schreef draaijer het volgende:
Bijna elk groot bedrijf heeft iemand van de vakbond op de loonlijst staan om bijvoorbeeld software implementaties goed te laten verlopen. Als er een niet vertaald woord in voorkomt, dan wordt het project tegengehouden. Fransen zijn zo walgelijk chaufinistisch
Waarom zou ik mijn baas kapot staken? Ben al blij dat ik werk heb..quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:49 schreef Thund3r het volgende:
In Frankrijk durven de mensen tenminste voor hun rechten op te komen. Ik wacht hier nog steeds op het zoet wat na het zuur zou komen. In plaats daarvan komt er na het zuur nog meer zuur; iedereen klaagt erover maar uiteindelijk wordt hier zonder problemen de pensioenleeftijd verhoogt naar 67. Mede dankzij een zeker persoon met blond gekleurd haar die zijn "breekpunt" over de verhoging van de AOW leeftijd 1 milliseconde na afloop van de verkiezing liet vallen. Hoezo kiezersbedrog? Waar zijn de massale stakingen in Nederland?
Misschien is kawotski overtuigd van zijn kwaliteiten en weet hij dat hij daarom niet wordt ontslagen en mocht dat zo zijn dat hij zo weer elders aan de slag is.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:04 schreef Thund3r het volgende:
Of dacht je dat wanneer er werknemers moeten worden ontslagen je baas denkt "oh die kawotski is altijd zo aardig geweest door niet te staken, die zal ik maar niet ontslaan"?
Met de F van Vrankrijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:25 schreef draaijer het volgende:
[..]
Fransen zijn zo walgelijk chaufinistisch
Laat het hele zooitje dan met het GFT meegaan zodat je wat fatsoenlijke mensen kwijt kan in dat land. Kut volk eerste klas.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Vive La France!![]()
Ach breek me de bek niet open, ik weet precies waar je het over hebt, ik heb voor een Frans bedrijf gewerkt...altijd lachen als je iets gedaan moest krijgen. Een gewone wijziging uitvoeren kan natuurlijk niet, dat moet eerst via de directie in Nederland worden geëscaleerd naar het hoger management in Parijs...dan pas ging een programmeur zijn werk doen.
Ik irriteer me over het algemeen niet snel, maar op één of andere manier kregen zij het toch wel voor elkaar.
Ach ja het is dat ik Parijs een leuke stad vind, anders had het hele zooitje met het GFT meegemogen.
Dat dus.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:12 schreef DS4 het volgende:
Vakbonden waren handig toen arbeiders werden uitgebuit. Nou zijn ze alleen handig voor mensen die hun salaris gewoon niet waard zijn.
Onzin. De wereld is niet meer hetzelfde als toen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:22 schreef IHVK het volgende:
Als er geen vakbonden zijn worden mensen binnen de kortste keren weer uitgebuit.
Dit ja. "Mevrouw is dat u auto? Jammer voor jequote:Op maandag 18 oktober 2010 20:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat ik vooral irritant vind is dat dat franse tuig in de buitenwijken weer lekker gaat rellen 'omdat ze tegen zijn' Ja idd, tegen, maar waartegen weten ze niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |