Ik zag de post van nick als #299, ik was dus blijkbaar #301.quote:
Zoals wel vaker. Ech wanneer gaat hij een keer gedragen naar zijn leeftijd?quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE want dan krijgen we nog meer flodder praktijken, en zullen er dan nog meer 14 jarige kinders bij komenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:48 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zoals wel vaker. Ech wanneer gaat hij een keer gedragen naar zijn leeftijd?
Nja het is dat FL net 16 is geworden, anders had ik die vraag wel willen stellenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:48 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Wanneer de geschiedenisboeken gaan vermelden dat Hitler geen massamoordenaar, maar een vredesduif was en de KKK een partij is voor iedereen!quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:48 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wanneer de geschiedenisboeken gaan vermelden dat Hitler geen massamoordenaar, maar een vredesduif was en de KKK een partij is voor iedereen!AHa, dat is toch dezelfde dag als pasen en Pinksteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep, en wanneer alle sterren in het universum op één lijn staan met de maan Etherion in de 5e constilatie!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:16 schreef Reintji het volgende:
[..]
AHa, dat is toch dezelfde dag als pasen en Pinksteren?
Dief.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Copy gejat van Black Ops, het moet niet gekker worden
Volgens mij was jij ouder dan AQ?quote:
En jij was toch eerlijke henkie die niet jat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij was jij ouder dan AQ?
Dus....quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
En jij was toch eerlijke henkie die niet jat.
En nu zomaar een black cop jatten, het moet niet gekker worden.
Na 36 x mag dat ook wel ja...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:01 schreef Flodder450 het volgende:
Zeg Sigmund...
ik zet de OP er tenminste wel atijd in
Weer een hele avond lekker met je grote oranje ballen gespeeld?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Damn intensieve training, ben kapot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |