Beetje vreemd vergelijken, die Tessa was echt een manwijf, dit is echt zo'n giecheldoosquote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Alix doet me denken aan Tessa van het vorige seizoen: net zo mooi als dat ze achterlijk is
Sorry maar ik vind Alix een jankwijf. Maar dat kan ook aan haar leeftijd liggen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 07:17 schreef Samson het volgende:
[..]
Beetje vreemd vergelijken, die Tessa was echt een manwijf, dit is echt zo'n giecheldoos
Uiteraard, het is gewoon nog een pubertje.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind Alix een jankwijf. Maar dat kan ook aan haar leeftijd liggen natuurlijk.
Vervelend om te zeggen, want je hebt dit keer gelijk. Maar het hoeft niet aan het puber-zijn te liggen hoor.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:00 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Uiteraard, het is gewoon nog een pubertje.
Hopelijk gaat het nog over want het staat niet echt volwassen als je steeds anderen overal de schuld van geeft / opgeeft/ jankt en je alles persoonlijk aantrekt natuurlijk.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vervelend om te zeggen, want je hebt dit keer gelijk. Maar het hoeft niet aan het puber-zijn te liggen hoor.
Klopt. Was ook zeer triest. Maar heb er zo'n hekel aan als alles zo op de leeftijd word afgeschoven. Misschien is ze wel opgeverig van karakter.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het nog over want het staat niet echt volwassen als je steeds anderen overal de schuld van geeft / opgeeft/ jankt en je alles persoonlijk aantrekt natuurlijk.
quote:Tessa was niet mooi. Erg slim is idd Alix niet, maar ze is dan ook de jongste. Ik denk dat ze de finale kan halen.Op woensdag 20 oktober 2010 00:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Alix doet me denken aan Tessa van het vorige seizoen: net zo mooi als dat ze achterlijk is
quote:Verband? 't Is gewoon een achterlijk kamperwijfOp woensdag 20 oktober 2010 19:28 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Tessa was niet mooi. Erg slim is idd Alix niet, maar ze is dan ook de jongste. Ik denk dat ze de finale kan halen.
quote:Je ziet bij Renee gewoon een stuk levenservaring, die heeft Alix nu nog niet, maar dat komt wel.Op woensdag 20 oktober 2010 19:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Verband? 't Is gewoon een achterlijk kamperwijf
quote:Alix!Op maandag 25 oktober 2010 17:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoop dat ze als opdracht in een bootje de zee worden opgestuurd. En dan kijken wie er als eerste terugkomt.
quote:Daarom is het juist zo leuk om naar te kijken.Op maandag 25 oktober 2010 20:36 schreef pleeborstel het volgende:
Sorry hoor, maar wat een leeghoofden eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |