abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 november 2010 @ 23:24:14 #226
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_88232389
Yep heel lastig...Misschien is te bespreken dat je sowieso wat eerder naar huis gaat ivm BV? Volgens mij mag je daar 1/6e van je werktijd voor gebruiken en bij sommige werknemers kan het op die manier. Neemt wellicht wat druk van je keteltje.
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 2 november 2010 @ 07:07:59 #227
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_88236503
1/4 van je werktijd zelfs toch?
Het lijkt me zo ongelooflijk lastig en balen Tico (en Rock ;) )dat ze niet uit een flesje kunnen/willen drinken. Ik heb mazzel met Ylana wat dat betreft en geen tips dus.

Ylana gaat steeds langere nachten maken. Heerlijk natuurlijk om lekker te kunnen slapen maar bij de bv-periode van Tobias betekende dat het begin van het einde. Ik ben heel bang dat dat nu ook weer zo zal gaan. Op zich heb ik daar nu geen reden toe (ze groeit goed, zat plasluiers, ze is helder en alert) maar maak me er wel zorgen over.
's Ochtends drinkt ze de ene borst en de andere kolf ik leeg, heb ik meteen voorraad. Maar waar moet ik op letten om mijn productie op peil te houden?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_88237528
Saffier, zolang je geen kv of water bijgeeft hoef je je daar niet druk om te maken.
Het hoeft helemaal niet zo te gaan als bij Tobias. Dat was toch ook een andere situatie.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88237664
Saffier ik kan me voorstellen dat je je daar druk om maakt :* Maar je productie zou het op zich zonder nachtvoedingen moeten kunnen redden hoor, als je overdag op verzoek en vaak genoeg aanlegt.

Tico als je die flessen die ik in het kleine baby'tjestopic noemde nog wilt proberen moet je maar een gil geven.
Heb je al geprobeerd om de speen warm te maken onder de warme kraan? En of het werkt wanneer je je wijsvinger op haar wang houdt? Vast wel...
Flesweigeren is zo enorm lastig :{ Over een maand ofzo, misschien twee, zal ze ook wel van een lepeltje pap kunnen eten of kun je proberen langzaam te gieten met een tuitbekertje. Cup- en fingerfeeding duurt zo lang he.
:*

Ja, het is echt heel zielig 's nachts. Hij huilt dan op de manier waarmee hij aangeeft te willen drinken. Wil aanhappen en bedenkt zich dan ineens waar hij mee bezig is. Dan krijgt hij van die verdrietkuiltjes in zijn kin en gaat heel zielig huilen en zich overstrekken. Hij is dan helemaal ontroostbaar :'( Op een andere plek voeden lukt niet of hij is net zo boos of teveel afgeleid.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:05:00 #230
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88237808
En als je hem lopend aanlegt? Dat deed ik met Annicka ook nog wel eens als ze niet wilde drinken, ik nam haar dan in mijn armen en legde haar al lopende aan. En dan nog een liedje erbij zingen/neuriën?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_88237863
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:05 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
En als je hem lopend aanlegt? Dat deed ik met Annicka ook nog wel eens als ze niet wilde drinken, ik nam haar dan in mijn armen en legde haar al lopende aan. En dan nog een liedje erbij zingen/neuriën?
Nee, dat werkt ook niet. Hij overstrekt zich bijna uit mijn armen. Krijg je wel spierballen van zeg :P
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88237949
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:07 schreef Twinkly het volgende:
Nee, dat werkt ook niet. Hij overstrekt zich bijna uit mijn armen. Krijg je wel spierballen van zeg :P
En Niels is inderdaad heel sterk, dat heb ik gemerkt.

He, wat moeilijk, Twink. Misschien gewoon maar even loslaten, en over een weekje weer eens proberen. :*
En een kopje koffie van mij! c_/
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88237976
Ik denk dat vingervoeden niet perse langer duurt dan een fles. Toch?
pi_88238023
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:13 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb geen idee, Niels drinkt niet uit de fles _O- Maar het klinkt wel lang!
pi_88238079
Ai dat klinkt lastig Twinkly...

Hoeveel moet ik ook alweer aanhouden per voeding om als voorraad op te slaan? Als ik het rekensommetje aanhou (170 * gewicht / aantal voedingen) dan zou het 187 cc zijn ofzo (bij 6 voedingen) maar dat is best veel, toch? Of zou ik toch beter per 100 ml in kunnen vriezen? Ze drinkt het wel op hoor, maar ik heb het idee dat dat komt omdat het flesje wel lekker makkelijk is....
pi_88238093
Voedingsmomentje van 30 min vind ik wel normaal. In die 30 min moet er echt wel 80cc in te krijgen zijn.
pi_88238116
Oeke :* c_/
pi_88238123
Orea, 150 keer lichaamsgewicht delen door aantal voedingen.

Das hier dus 150 x 5 : 10 = 75
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:21:59 #239
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88238148
Ik vond het zelf wel meevallen eigenlijk, maar ik weet niet meer precies hoe lang ik erover deed. Bovendien gebruikte ik wel zo'n klein spuitje, dus ik moest iedere keer weer bijvullen.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_88238249
150... oke, mijn lk zei 170.. maar het lijkt me inderdaad zoveel!

Met 6,5 kilo ongeveer 7 voedingen per etmaal kom ik dan op 139 ml.. dan ga ik het gewoon per 150 opslaan.. past ook mooi in de bekers :)
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:26:26 #241
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_88238252
Bedankt Tico, ze krijgt er idd helemaal niets bij, pure bv.
Hmm hier zou het komen op 150 x 5 : 8 = 93nogwat dus 100 ml en soms 6 voedingen, als ze dus hele nachten overslaat en dan is het 125 ml.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:39:50 #242
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_88238566
orea, je kan ook een voeding in ijsblokzakjes opslaan. dan heb je ook keine hoeveelheden bij de hand, indien nodig. anders kan je alleenmaar hele voedingen ontdooien.

saffier, wat was er anders bij tobias dat het uiteindelijk niet goed is gegaan?
En als je ernstig gaat twijfelen aan je productie, kan je altijd een dagje nakolven. Ook goed voor de voorraad ;)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_88238590
Ik begin met hele voedingen opslaan en dan ga ik inderdaad kleinere hoeveelheden doen :)
pi_88239555
Ik ga niets invriezen, ik hoop dat als ik straks kan voeden met een fles of anders er een routine in krijg dat ik 2 of 3 voedingen in de koelkast heb, dat is dan 5 dagen houdbaar.
  dinsdag 2 november 2010 @ 11:48:23 #245
258612 nytar
boys boys boys
pi_88241657
Ik vind het toch makkelijker om hele voedingen te hebben, enne bij ons (met jonas zn 6,5 kilo) drinkt ie gerust 180-210 weg. Wat ik eruit kolf krijgt ie gewoon weer terug via de fles. En als ik het in de koelkast bewaar kan ik het 9 van de 10 keer weggooien, op de een of andere manier krijgt ie op die momenten net geen fles. Toch zonde!
pi_88241726
Dat is echt veel!!! Maar ik ben ook alleen Jen gewent die nooit meer heeft gedronken dan 100cc. Ik stond en sta altijd verbaasd van kindjes die zo'n megafles leeglurken.
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:06:53 #247
258612 nytar
boys boys boys
pi_88242331
Ja dat is ook echt veel, snap ook niet waar ie het laat...nou ja, het komt er uiteraard weer aan de onderkant uit :)
pi_88243383
Ik vind het op één of andere manier wel fijn om wat voorraad te hebben :)

Leia heeft laatst ook gewoon zo 200 cc weggeklokt :? maar dat lijkt me ook veel.. ben benieuwd als ik haar na 100 cc een speen geef wat ze dan doet..

Moet zeggen dat ik ook wel blij ben dat ik aan kolven of Leia's drinken niet merk dat ik ongesteld ben geworden (alleen mijn tepels zijn wat gevoelig, auw)
pi_88243414
Er staat nu flink wat in de vriezer. Maar zolang ze het niet drinkt kan ik geen routine inbouwen.
pi_88243775
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:13 schreef Ticootje het volgende:
Hier duurde het wel iets langer, maar niet veel langer hoor. En wij hadden gewoon meerdere spuitjes (die dingen kosten toch haast niks) en dan vantevoren zoveel gevuld als we nodig hadden, hoefden we alleen dat flexibele puntje even te verwisselen en zo gelijk weer door.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')