Yup...quote:
Yup...quote:
In de naar ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:36 schreef Joe-Momma het volgende:
Neeeeeee.
Hint: in de naar zit de klank van de engelse vertaling van het woord rots.
nee, dat deden de vorigen ook niet en ts is dood ( dat kan er ook nog bij)quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:24 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Misschien eerst ff wachten tot er gezegd wordt of je vorige poging goed was ?
Je doet je naam met recht eer aan. Idioot !quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:40 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
nee, dat deden de vorigen ook niet en ts is dood ( dat kan er ook nog bij)
sorry dat ik je zo gekwetst heb, je bent al de 5e die wat over me naam zegt, en ik zeg altijd maar zo: dom zien doet slim voelenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:43 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Je doet je naam met recht eer aan. Idioot !
"me naam" ..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:50 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
sorry dat ik je zo gekwetst heb, je bent al de 5e die wat over me naam zegt, en ik zeg altijd maar zo: dom zien doet slim voelen
sorry dat ik je zo in onwetendheid heb gebracht. Ik bedoelde natuurlijk 'mijn naam'. Kijk, lief fokkertje, het is nogal makkelijk om opmerkingen over iemands naam te maken als je in een diepgaande discussie verwikkeld zitquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:57 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
"me naam" ..
![]()
En als ik al de 5de ben. Gaat er dan geen belletje rinkelen bij je ?
Inderdaad, sommige snappen er niets van.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:13 schreef fairytalessuck het volgende:
Dit topic wordt echt verneukt door sommigen, ik snap er niks meer van.
Wie had 'm goed, wie kiest de nieuwe foto, waarom ruzieën als je pas 1 topic meepost over bepaalde 'regeltjes'.
Ja nouja, beter gaan we gewoon verder met jouw foto.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:15 schreef EvanStone het volgende:
[..]
Inderdaad, sommige snappen er niets van.
het duurde 6 uur tot een reactie kwam. Vind je het gek dat ik dan een foto post! eerder deed iemand het ook al en toen kwam er geen gezeikquote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:16 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja nouja, beter gaan we gewoon verder met jouw foto.
Jij had 'm goed tenslotte.
Kan gebeuren dat je niet in 3 seconden reageert.
betwetertje, er staan nergens spelregelsquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:06 schreef DutchieBre het volgende:
Ronald ?
Ps: Ik wilde het menneke just aangeven dat ie het niet goed deed ..
1,5 uur. Nog niet eens.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:05 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
het duurde 6 uur tot een reactie kwam. Vind je het gek dat ik dan een foto post! eerder deed iemand het ook al en toen kwam er geen gezeik
je kan wel heel arrogant gaan doen dat je het zo goed weet, beter geef je ff een linkje naar die regeltjes van je, zodat je geen last meer hebt van mijn ''dommee''geen spelregels wetende gedragquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:25 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
1,5 uur. Nog niet eens.
Vorige keer zaten er meer dan 4 uur tussen.
Maar ik ga met jou de discussie verder niet aan, ook niet over die spelregels, aangezien verder iedereen hier wel weet hoe het moet.
quote:Die "regeltjes van me" zijn in vorige topics al besproken, maargoed wat jij wilt.Op woensdag 20 oktober 2010 16:28 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
je kan wel heel arrogant gaan doen dat je het zo goed weet, beter geef je ff een linkje naar die regeltjes van je, zodat je geen last meer hebt van mijn ''dommee''geen spelregels wetende gedrag
quote:dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:01 (#56)
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 17:36 schreef EvanStone het volgende:
Roxy
Jeeeeeeej. Je mag een nieuwe foto posten.
quote:6 uurEvanStone
14'' woensdag 20 oktober 2010 @ 00:14 (#66)
quote:Toen was toch nog niet gezegd dat die naam juist was?
quote:slimpie, om 18:00 UUR zei de vorige poster: jeej goed, nieuwe foto! Die kwam om 0:00Op woensdag 20 oktober 2010 16:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Toen was toch nog niet gezegd dat die naam juist was?
Dat gaat pas in vanaf het moment dat de naam inderdaad goedgekeurd was, dus 1.5 uur.
Echt.
quote:OMDAT ER TOEN JIJ DIE FOTO POSTTE PAS 1,5 UUR VOORBIJ WAS.Op woensdag 20 oktober 2010 16:33 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
slimpie, om 18:00 UUR zei de vorige poster: jeej goed, nieuwe foto! Die kwam om 0:00![]()
![]()
En die van mij telt niet mee he blinde, want dat mocht toch niet![]()
quote:IK MOCHT GEEN FOTO POSTEN VOLGENS DIE REGELS HE , DUS DIE TELDE NIET MEE!!!Op woensdag 20 oktober 2010 16:34 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
OMDAT ER TOEN JIJ DIE FOTO POSTTE PAS 1,5 UUR VOORBIJ WAS.
Maargoed ik ben hier klaar mee, je hebt je regeltjes.
quote:Jemig man, neem je medicijnen in en maak je niet zo druk.Op woensdag 20 oktober 2010 16:39 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
IK MOCHT GEEN FOTO POSTEN VOLGENS DIE REGELS HE , DUS DIE TELDE NEIT MEE!!!
quote:ja die kop heOp woensdag 20 oktober 2010 17:46 schreef DutchieBre het volgende:
Iets zegt me dat hij het later nog moeilijk gaat krijgen als ie voor een "baas" moet werken![]()
Naam: Eduard
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zegt de ene man tegen de ander: Heb je een hart?
Zegt de ander: Ja, dat klopt!
quote:klaag dan ook bij evan!!Op woensdag 20 oktober 2010 19:09 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Leer je het nou nooit ?
Helaasch, tot nu toe alleen een beginletter geraden
quote:nogal faal van mij
quote:ik zou zeggen, plaats een foto, en pas het rijtje aan die idiot-boy heeft geplaatst, want die klopt niet.
quote:Godverdomme, het duurde 8 uur, is dat niet te lang ofzoOp vrijdag 22 oktober 2010 16:28 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
ik zou zeggen, plaats een foto, en pas het rijtje aan die idiot-boy heeft geplaatst, want die klopt niet.
quote:Bingo!Op zaterdag 23 oktober 2010 15:53 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dacht ik ook meteen aan ja.
Simone
quote:
quote:
quote:Hij lijkt er wel opOp zondag 24 oktober 2010 15:48 schreef Franneh het volgende:
[..]
Toch had Mario ook een goede geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |