Waar kom jij voor, dat is de vraag!quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Economisch welvaart, waar kom jij voor dan?
Ik vond je gitaar mooi, ben je vrijgezel?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waar kom jij voor, dat is de vraag!
Nee, mijn gitaar en ik hebben al drie jaar een relatiequote:Op maandag 18 oktober 2010 17:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vond je gitaar mooi, ben je vrijgezel?
Homo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, mijn gitaar en ik hebben al drie jaar een relatie![]()
![]()
.
Ik ben niet spang, noch een chick.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Voor spange chicks maak ik een uitzondering hoor!
Hè, wat jammer. Maar mensen die Arabisch spreken krijgen wel +1 mentale kudo van mij, hoor. Dus niet getreurd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben niet spang, noch een chick.
Dat was een grapje, ik gebruik google translatequote:Op maandag 18 oktober 2010 17:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hè, wat jammer. Maar mensen die Arabisch spreken krijgen wel +1 mentale kudo van mij, hoor. Dus niet getreurd.
Dan krijg je toch nog 0,0000001 kudo's omdat je een spange mocro/watwashetookalweer bent.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat was een grapje, ik gebruik google translate
Ik kom eigenlijk uit Friesland en ben een blonde jongenquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan krijg je toch nog 0,0000001 kudo's omdat je een spange mocro/watwashetookalweer bent.
Dan +whatever voor je chronische gelieg.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk uit Friesland en ben een blonde jongen![]()
oehquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan +whatever voor je chronische gelieg.
Dus ik zo tegen een Turks meisje 'Cok sik sin' begon ze te lachen. Daarna zei ik 'Cok siritma, eve git hadi bilasik bekliyor' kreeg ik klappen.quote:
Je moet het ook niet over 'sins' hebben, hè. Ies haram!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus ik zo tegen een Turks meisje 'Cok sik sin' begon ze te lachen. Daarna zei ik 'Cok siritma, eve git hadi bilasik bekliyor' kreeg ik klappen.
Voor alle duidelijkheid ik schreef het fonetisch, bilasik iigquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:08 schreef IHVK het volgende:
Weet je dat sik sin hij neukt betekent ?
Verder is bilasik geen woord (alweer sik=neuk) maar bulaşık
Ik denk dat ze daarom sloeg
Ongelovige honden ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je moet het ook niet over 'sins' hebben, hè. Ies haram!
Weet ik maar ik heb mijn lolbroek aan jwt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid ik schreef het fonetisch, bilasik iig
En ik zei shiksin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |