Waar kom jij voor, dat is de vraag!quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Economisch welvaart, waar kom jij voor dan?
Ik vond je gitaar mooi, ben je vrijgezel?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waar kom jij voor, dat is de vraag!
Nee, mijn gitaar en ik hebben al drie jaar een relatiequote:Op maandag 18 oktober 2010 17:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vond je gitaar mooi, ben je vrijgezel?
Homo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, mijn gitaar en ik hebben al drie jaar een relatie![]()
![]()
.
Ik ben niet spang, noch een chick.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Voor spange chicks maak ik een uitzondering hoor!
Hè, wat jammer. Maar mensen die Arabisch spreken krijgen wel +1 mentale kudo van mij, hoor. Dus niet getreurd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben niet spang, noch een chick.
Dat was een grapje, ik gebruik google translatequote:Op maandag 18 oktober 2010 17:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hè, wat jammer. Maar mensen die Arabisch spreken krijgen wel +1 mentale kudo van mij, hoor. Dus niet getreurd.
Dan krijg je toch nog 0,0000001 kudo's omdat je een spange mocro/watwashetookalweer bent.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat was een grapje, ik gebruik google translate
Ik kom eigenlijk uit Friesland en ben een blonde jongenquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan krijg je toch nog 0,0000001 kudo's omdat je een spange mocro/watwashetookalweer bent.
Dan +whatever voor je chronische gelieg.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk uit Friesland en ben een blonde jongen![]()
oehquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan +whatever voor je chronische gelieg.
Dus ik zo tegen een Turks meisje 'Cok sik sin' begon ze te lachen. Daarna zei ik 'Cok siritma, eve git hadi bilasik bekliyor' kreeg ik klappen.quote:
Je moet het ook niet over 'sins' hebben, hè. Ies haram!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus ik zo tegen een Turks meisje 'Cok sik sin' begon ze te lachen. Daarna zei ik 'Cok siritma, eve git hadi bilasik bekliyor' kreeg ik klappen.
Voor alle duidelijkheid ik schreef het fonetisch, bilasik iigquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:08 schreef IHVK het volgende:
Weet je dat sik sin hij neukt betekent ?
Verder is bilasik geen woord (alweer sik=neuk) maar bulaşık
Ik denk dat ze daarom sloeg
Ongelovige honden ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je moet het ook niet over 'sins' hebben, hè. Ies haram!
Weet ik maar ik heb mijn lolbroek aan jwt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid ik schreef het fonetisch, bilasik iig
En ik zei shiksin
Sen sik degilsinquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Weet ik maar ik heb mijn lolbroek aan jwt.
Poesjesquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:12 schreef IHVK het volgende:
Iedereen heeft het altijd over ongelovige honden maar![]()
![]()
ongelovige katten
![]()
![]()
zijn veel erger.
Ah, nu weet ik waar siktir git vandaan komt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:08 schreef IHVK het volgende:
Weet je dat sik sin hij neukt betekent ?
Verder is bilasik geen woord (alweer sik=neuk) maar bulaşık
Ik denk dat ze daarom sloeg
Honden zijn lief, ook al zijn ze ongelovigquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:12 schreef IHVK het volgende:
Iedereen heeft het altijd over ongelovige honden maar![]()
![]()
ongelovige katten
![]()
![]()
zijn veel erger.
als een ander in de sloot spring, volg jij dan ?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wacht op degene die gaat zeggen: als een ander in de sloot spring, volg jij dan?
jah waarom neitquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
als een ander in de sloot spring, volg jij dan ?
In Comic Sansquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:20 schreef Ayca het volgende:
Vandaag heb ik 2 weken na de uiterlijke datum mijn presentatie ingeleverd die ik een tussenuur had gemaakt, ze vond het niet erg en ik mocht hem morgen ook wel inleveren.
Proefwerk, heb anderhalve week vakantie gehad... Echt niks aan gedaan.quote:
anderhalve week vakantie?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Proefwerk, heb anderhalve week vakantie gehad... Echt niks aan gedaan.Weet niet eens waar het stencilblok ligt (nee we hebben geen boeken voor filo
)
Pluspunt is wel dat het filo is en ik wel wat kan verzinnen, of het klopt weet ik niet maar hij geeft altijd wel punten leuke verhalen.
Romeweek, niet voor mijquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
anderhalve week vakantie?
![]()
ayca ik ga jou klappen. Ga je best doen. Hoe zijn je cijfers?
hier de mijne alvast:
wis 2,8
eco 2,5
ges 3,3
m&o 1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is niet waar hoop ik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
anderhalve week vakantie?
![]()
ayca ik ga jou klappen. Ga je best doen. Hoe zijn je cijfers?
hier de mijne alvast:
wis 2,8
eco 2,5
ges 3,3
m&o 1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://www.zara.com/webap(...)TH%2BFANTASY%2BFRONT deze zou mij vet leuk staan
gaat goed toch!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Romeweek, niet voor mij![]()
Wel weer leuke verhalen gehoord.![]()
![]()
wiA 8.0
Ik hoopte hetzelfde. Wil je m'n mentor worden? Ik betaal je beter dan de universiteit.quote:
Heeft hij zeker van de Nigerianen geleerd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:29 schreef Ayca het volgende:
Mensen die verwachten dat ik iets ga opsturen voor ik het geld binnen heb.
Een Marokkaan nog wel.
Wat ga je opsturen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:29 schreef Ayca het volgende:
Een Marokkaan nog wel.
je hebt gelijk, maaaaaaaaaaarjaquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:28 schreef IHVK het volgende:
waarom doen jullie dit![]()
Wees sterk en gedisciplineerd. Nederland heeft een tekort aan hoger opgeleiden.
Allochtonen hebben ene tekort aan hoger opgeleide vertegenwoordigers.
HALLO DIT KAN NIET MEIDEN.
haterquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:29 schreef Ayca het volgende:
Een Marokkaan nog wel.
Ik heb alleen nog maar wiskunde gehad.quote:
quote:
weet je wat ik pas echt haat? laagland.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar wiskunde gehad.
En wiskunde kan ik makkelijk de avond ervoor nog even doen.
Oke geen juiste instelling, maar waarom kan dat niet met alle vakken.
Die vrouw faalt echt hard.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze moeten gewoon eens in een ruimte zonder elektronica e.d. zitten, de bibliotheek bijvoorbeeld. Anders raak je toch weer afgeleid.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:28 schreef IHVK het volgende:
waarom doen jullie dit![]()
Wees sterk en gedisciplineerd. Nederland heeft een tekort aan hoger opgeleiden.
Allochtonen hebben ene tekort aan hoger opgeleide vertegenwoordigers.
HALLO DIT KAN NIET MEIDEN.
dit zijn mijn cijfers door 1 cijfer he. daarna heb ik wel gewerkt, bijvoorbeeld woensdag ga ik een goed cijfer voor wiskunde halen. Dat beloof ikquote:
Die man heeft haar minderjarige dochter misbruikt, heeft TBS gehad, vervolgens slaat hij haar nog regelmatig in elkaar en tóch laat ze hem in haar huis wonenquote:
Waarom uit principe niet? Echt een eye-opener, hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:32 schreef IHVK het volgende:
Ik keek het niet uit principe.
Maar KankerKachelKees heb ik wel gezien.
ik ga in de vakantie overdag naar de bieb en in de avond chille (quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon eens in een ruimte zonder elektronica e.d. zitten, de bibliotheek bijvoorbeeld. Anders raak je toch weer afgeleid.
Ik raak afgeleid door mijn hoofd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon eens in een ruimte zonder elektronica e.d. zitten, de bibliotheek bijvoorbeeld. Anders raak je toch weer afgeleid.
hater.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:34 schreef msnk het volgende:
marokaanen en turke jonges gaan zogenaaaaamd minder tfoe doen want zemme bilmi en ayca maken sgool af en worde hoogopglijdt mense.tuurlijk vrind
Je weet toch.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:34 schreef msnk het volgende:
marokaanen en turke jonges gaan zogenaaaaamd minder tfoe doen want zemme bilmi en ayca maken sgool af en worde hoogopglijdt mense.tuurlijk vrind
Volgens mij vinden mijn mentorgroep mij wel tofquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik hoopte hetzelfde. Wil je m'n mentor worden? Ik betaal je beter dan de universiteit.
dat ookquote:
Daarom. Je krijgt van mij dus PER EMEL he, 50 euro per maand. als jij ervoo rzorgt dat ik overga.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij vinden mijn mentorgroep mij wel tof![]()
![]()
.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
de boner van deze woning spaced 'm helemaal dood
Ik stopte bij boner.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat ook
laatst had ik iets in m'n hoofd, dat het leerproces verstoorde
zie deze:
je hebt een woning waar een bushalte voor staat. de boner van deze woning spaced 'm helemaal dood omdat er iedere ochtend een groep mensen voor z'n huis staat en dan film je die bewoner (zonder de bushalte) en hij vraagt zich af waarom nou voor zijn huis iedere dag die mensen en dan zoom je uit en zie je de bushalte
snappie?
Jij denkt zeker dat ik al je huiswerk voor je ga doen, hè.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Daarom. Je krijgt van mij dus PER EMEL he, 50 euro per maand. als jij ervoo rzorgt dat ik overga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |