Waar kom jij voor, dat is de vraag!quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Economisch welvaart, waar kom jij voor dan?
Ik vond je gitaar mooi, ben je vrijgezel?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waar kom jij voor, dat is de vraag!
Nee, mijn gitaar en ik hebben al drie jaar een relatiequote:Op maandag 18 oktober 2010 17:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vond je gitaar mooi, ben je vrijgezel?
Homo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, mijn gitaar en ik hebben al drie jaar een relatie![]()
![]()
.
Ik ben niet spang, noch een chick.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Voor spange chicks maak ik een uitzondering hoor!
Hè, wat jammer. Maar mensen die Arabisch spreken krijgen wel +1 mentale kudo van mij, hoor. Dus niet getreurd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben niet spang, noch een chick.
Dat was een grapje, ik gebruik google translatequote:Op maandag 18 oktober 2010 17:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hè, wat jammer. Maar mensen die Arabisch spreken krijgen wel +1 mentale kudo van mij, hoor. Dus niet getreurd.
Dan krijg je toch nog 0,0000001 kudo's omdat je een spange mocro/watwashetookalweer bent.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat was een grapje, ik gebruik google translate
Ik kom eigenlijk uit Friesland en ben een blonde jongenquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan krijg je toch nog 0,0000001 kudo's omdat je een spange mocro/watwashetookalweer bent.
Dan +whatever voor je chronische gelieg.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk uit Friesland en ben een blonde jongen![]()
oehquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan +whatever voor je chronische gelieg.
Dus ik zo tegen een Turks meisje 'Cok sik sin' begon ze te lachen. Daarna zei ik 'Cok siritma, eve git hadi bilasik bekliyor' kreeg ik klappen.quote:
Je moet het ook niet over 'sins' hebben, hè. Ies haram!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus ik zo tegen een Turks meisje 'Cok sik sin' begon ze te lachen. Daarna zei ik 'Cok siritma, eve git hadi bilasik bekliyor' kreeg ik klappen.
Voor alle duidelijkheid ik schreef het fonetisch, bilasik iigquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:08 schreef IHVK het volgende:
Weet je dat sik sin hij neukt betekent ?
Verder is bilasik geen woord (alweer sik=neuk) maar bulaşık
Ik denk dat ze daarom sloeg
Ongelovige honden ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je moet het ook niet over 'sins' hebben, hè. Ies haram!
Weet ik maar ik heb mijn lolbroek aan jwt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid ik schreef het fonetisch, bilasik iig
En ik zei shiksin
Sen sik degilsinquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Weet ik maar ik heb mijn lolbroek aan jwt.
Poesjesquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:12 schreef IHVK het volgende:
Iedereen heeft het altijd over ongelovige honden maar![]()
![]()
ongelovige katten
![]()
![]()
zijn veel erger.
Ah, nu weet ik waar siktir git vandaan komt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:08 schreef IHVK het volgende:
Weet je dat sik sin hij neukt betekent ?
Verder is bilasik geen woord (alweer sik=neuk) maar bulaşık
Ik denk dat ze daarom sloeg
Honden zijn lief, ook al zijn ze ongelovigquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:12 schreef IHVK het volgende:
Iedereen heeft het altijd over ongelovige honden maar![]()
![]()
ongelovige katten
![]()
![]()
zijn veel erger.
als een ander in de sloot spring, volg jij dan ?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wacht op degene die gaat zeggen: als een ander in de sloot spring, volg jij dan?
jah waarom neitquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
als een ander in de sloot spring, volg jij dan ?
In Comic Sansquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:20 schreef Ayca het volgende:
Vandaag heb ik 2 weken na de uiterlijke datum mijn presentatie ingeleverd die ik een tussenuur had gemaakt, ze vond het niet erg en ik mocht hem morgen ook wel inleveren.
Proefwerk, heb anderhalve week vakantie gehad... Echt niks aan gedaan.quote:
anderhalve week vakantie?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Proefwerk, heb anderhalve week vakantie gehad... Echt niks aan gedaan.Weet niet eens waar het stencilblok ligt (nee we hebben geen boeken voor filo
)
Pluspunt is wel dat het filo is en ik wel wat kan verzinnen, of het klopt weet ik niet maar hij geeft altijd wel punten leuke verhalen.
Romeweek, niet voor mijquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
anderhalve week vakantie?
![]()
ayca ik ga jou klappen. Ga je best doen. Hoe zijn je cijfers?
hier de mijne alvast:
wis 2,8
eco 2,5
ges 3,3
m&o 1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is niet waar hoop ik.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
anderhalve week vakantie?
![]()
ayca ik ga jou klappen. Ga je best doen. Hoe zijn je cijfers?
hier de mijne alvast:
wis 2,8
eco 2,5
ges 3,3
m&o 1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://www.zara.com/webap(...)TH%2BFANTASY%2BFRONT deze zou mij vet leuk staan
gaat goed toch!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Romeweek, niet voor mij![]()
Wel weer leuke verhalen gehoord.![]()
![]()
wiA 8.0
Ik hoopte hetzelfde. Wil je m'n mentor worden? Ik betaal je beter dan de universiteit.quote:
Heeft hij zeker van de Nigerianen geleerd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:29 schreef Ayca het volgende:
Mensen die verwachten dat ik iets ga opsturen voor ik het geld binnen heb.
Een Marokkaan nog wel.
Wat ga je opsturen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:29 schreef Ayca het volgende:
Een Marokkaan nog wel.
je hebt gelijk, maaaaaaaaaaarjaquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:28 schreef IHVK het volgende:
waarom doen jullie dit![]()
Wees sterk en gedisciplineerd. Nederland heeft een tekort aan hoger opgeleiden.
Allochtonen hebben ene tekort aan hoger opgeleide vertegenwoordigers.
HALLO DIT KAN NIET MEIDEN.
haterquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:29 schreef Ayca het volgende:
Een Marokkaan nog wel.
Ik heb alleen nog maar wiskunde gehad.quote:
quote:
weet je wat ik pas echt haat? laagland.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar wiskunde gehad.
En wiskunde kan ik makkelijk de avond ervoor nog even doen.
Oke geen juiste instelling, maar waarom kan dat niet met alle vakken.
Die vrouw faalt echt hard.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze moeten gewoon eens in een ruimte zonder elektronica e.d. zitten, de bibliotheek bijvoorbeeld. Anders raak je toch weer afgeleid.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:28 schreef IHVK het volgende:
waarom doen jullie dit![]()
Wees sterk en gedisciplineerd. Nederland heeft een tekort aan hoger opgeleiden.
Allochtonen hebben ene tekort aan hoger opgeleide vertegenwoordigers.
HALLO DIT KAN NIET MEIDEN.
dit zijn mijn cijfers door 1 cijfer he. daarna heb ik wel gewerkt, bijvoorbeeld woensdag ga ik een goed cijfer voor wiskunde halen. Dat beloof ikquote:
Die man heeft haar minderjarige dochter misbruikt, heeft TBS gehad, vervolgens slaat hij haar nog regelmatig in elkaar en tóch laat ze hem in haar huis wonenquote:
Waarom uit principe niet? Echt een eye-opener, hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:32 schreef IHVK het volgende:
Ik keek het niet uit principe.
Maar KankerKachelKees heb ik wel gezien.
ik ga in de vakantie overdag naar de bieb en in de avond chille (quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon eens in een ruimte zonder elektronica e.d. zitten, de bibliotheek bijvoorbeeld. Anders raak je toch weer afgeleid.
Ik raak afgeleid door mijn hoofd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon eens in een ruimte zonder elektronica e.d. zitten, de bibliotheek bijvoorbeeld. Anders raak je toch weer afgeleid.
hater.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:34 schreef msnk het volgende:
marokaanen en turke jonges gaan zogenaaaaamd minder tfoe doen want zemme bilmi en ayca maken sgool af en worde hoogopglijdt mense.tuurlijk vrind
Je weet toch.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:34 schreef msnk het volgende:
marokaanen en turke jonges gaan zogenaaaaamd minder tfoe doen want zemme bilmi en ayca maken sgool af en worde hoogopglijdt mense.tuurlijk vrind
Volgens mij vinden mijn mentorgroep mij wel tofquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik hoopte hetzelfde. Wil je m'n mentor worden? Ik betaal je beter dan de universiteit.
dat ookquote:
Daarom. Je krijgt van mij dus PER EMEL he, 50 euro per maand. als jij ervoo rzorgt dat ik overga.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij vinden mijn mentorgroep mij wel tof![]()
![]()
.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
de boner van deze woning spaced 'm helemaal dood
Ik stopte bij boner.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat ook
laatst had ik iets in m'n hoofd, dat het leerproces verstoorde
zie deze:
je hebt een woning waar een bushalte voor staat. de boner van deze woning spaced 'm helemaal dood omdat er iedere ochtend een groep mensen voor z'n huis staat en dan film je die bewoner (zonder de bushalte) en hij vraagt zich af waarom nou voor zijn huis iedere dag die mensen en dan zoom je uit en zie je de bushalte
snappie?
Jij denkt zeker dat ik al je huiswerk voor je ga doen, hè.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Daarom. Je krijgt van mij dus PER EMEL he, 50 euro per maand. als jij ervoo rzorgt dat ik overga.
Neee!! want dan ga ik toch alsnog niet over, maar dat je naast me gaat zitten en me begeleiden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat ik al je huiswerk voor je ga doen, hè.![]()
Volgens mij raak je dan afgeleid door Wiktor, je hebt niet elke dag een gitaarspelende Rus naast je zitten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Neee!! want dan ga ik toch alsnog niet over, maar dat je naast me gaat zitten en me begeleiden.![]()
![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:40 schreef Ayca het volgende:
Ik raakte helemaal afgeleid door die boner.
Nee, ik betaal hem. Ik mag niet afgeleid raken!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij raak je dan afgeleid door Wiktor, je hebt niet elke dag een gitaarspelende Rus naast je zitten.
Ik zeg doen Wiktor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik betaal hem. Ik mag niet afgeleid raken!!
Zaandamquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:44 schreef Ayca het volgende:
Maar ga jij naar Rotterdam of komt Wiktor naar Zaamdam/stad? (ik vergeet het telkens, waar woon je ook al weer?)
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://www.hyves.nl/agend(...)id=7UNRVI1P3LC88O8O4
Zo word ik met enige regelmaat genoemd, blijkbaar denkt men dat Wik wel kort MOET zijn voor Wiktorquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Ik vroeg het net namelijk
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik betaal hem. Ik mag niet afgeleid raken!!
Ah pardon, mobiel staat uit.quote:
Wheequote:Op maandag 18 oktober 2010 19:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Onze Maxima is gewild bij onze Arabische vrienden.
Die gast kijkt alsof ie stoned is.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Beh, sevda is 99% van de tijd lijden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Sevda nedir bilmezdim o getirdi basimaaaaaaaaaaaa
Sus.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Sevda nedir bilmezdim o getirdi basimaaaaaaaaaaaa
Voor jou ja. Je kan zeker niet krijgen watje wil.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beh, sevda is 99% van de tijd lijden.
Die 1% maakt alles goed.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Voor jou ja. Je kan zeker niet krijgen watje wil.
Waaraan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:12 schreef IHVK het volgende:
Ik hoor weer interessante verhalen van dat familied dat basisschoolleraar is in een Koerdisch dorpje.
Volgens hem kauwen alle kinderen daar kauwgom, tot vervelens toe. Komen de ouders nooit opdagen als je ze vraag te komen en vragen alle kinderen straf als je eentje straf geeft.
Waarom doet dit me ergens aan denken..
Je bent zelf basisschoolleraar geweest in een 'Koerdisch' dorpje?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:12 schreef IHVK het volgende:
Ik hoor weer interessante verhalen van dat familied dat basisschoolleraar is in een Koerdisch dorpje.
Volgens hem kauwen alle kinderen daar kauwgom, tot vervelens toe. Komen de ouders nooit opdagen als je ze vraag te komen en vragen alle kinderen straf als je eentje straf geeft.
Waarom doet dit me ergens aan denken..
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je mijn tekst net goed gelezen?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
ben een turk, kan niet begrijpend lezen, leg uit zG
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beh, sevda is 99% van de tijd lijden.
quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:17 schreef IHVK het volgende:
Precies dezelfde problemen die zwarte basis en VMBO scholen hebben met de leerlingen hier.
Nooit naar zo'n discussieavond geweest? Ouders komen nooit opdagen, leerlingen die het voor elkaar opnemen, kauwgum.
Jij bent wel naar zo'n discussieavond gegaan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:17 schreef IHVK het volgende:
Precies dezelfde problemen die zwarte basis en VMBO scholen hebben met de leerlingen hier.
Nooit naar zo'n discussieavond geweest? Ouders komen nooit opdagen, leerlingen die het voor elkaar opnemen, kauwgum.
Ouders die zich niet om hun bloedeigen kinderen bekommerenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:17 schreef IHVK het volgende:
Dat gebeurt niet tijdens een discussieavond of een soortgelijk avond, toch? Meer tijdens de lessen zelf?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit doet me aan de brugklas denken. Toen wilde iedereen eruit getrapt worden als er eentje uitgetrapt werd. En anders gewoon vrijwillig meelopen als de leraar het je niet befeelde.
ja, maar dat bedoelde ihvk toch ook?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet tijdens een discussieavond of een soortgelijk avond, toch? Meer tijdens de lessen zelf?
Tsja... Komt o.a. door de taalbarrière.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ouders die zich niet om hun bloedeigen kinderen bekommeren![]()
![]()
.
Dan doe je toch een beetje moeite, neem een familielid (geen kind) dat de taal redelijk tot goed spreekt mee. Maar misschien denk ik er wel te simpel overquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tsja... Komt o.a. door de taalbarrière.
Of.. ideetje hoor, je leert de taalquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan doe je toch een beetje moeite, neem een familielid (geen kind) dat de taal redelijk tot goed spreekt mee. Maar misschien denk ik er wel te simpel over.
Nee, je denkt er precies zo over als ik dat doe. Maar het gaat erom dat de ouders al weinig moeite doen en weinig geïnteresseerd zijn in het schoolleven van het kind. Daar verandert zo'n avond waar een familielid als tolk fungeert weinig aan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan doe je toch een beetje moeite, neem een familielid (geen kind) dat de taal redelijk tot goed spreekt mee. Maar misschien denk ik er wel te simpel over.
Nee, je hebt gelijk. Taalbarriere is in veel gevallen onzin. Ken veel Turkse ouders die wel gaan, terwijl hun beheersing van de Nederlandse taal rampzalig is. Gewoon geen interesse veel ouders.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ik mag blijven zitten.. jij nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Sen sun.![]()
Best ik ga wel alleen.![]()
Mag jij lekker naar het mbo.
Dat ook, maar ik ging er even vanuit dat dat om een of andere reden onmogelijk wasquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Of.. ideetje hoor, je leert de taalof doet iig moeite om hem te leren
Je hebt gelijk, want alsquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:26 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat het de ouders wel interesseert maar dat ze wat wantrouwig of bang ofzo zijn.
Als je ze op een bepaalde manier kunt verplichten helpt het al veel denk ik. Volgens mij wilden ze in Nederland toch de uitkering korten van ouders die niet kwamen bijvoorbeeld?
Meen ik mij te herinneren. Google zoekt.
ik verkoop verbrande cd's man met keigoeiere muziek.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:30 schreef IHVK het volgende:
ik verkoop verbrande cd's man met keigoede muziek, zoals de hitzone
5 gulden
HEY ZARGON IK HEB GISTEREN DANKZIJ JOU EEN VERHAAL GEHOORD, MOEST ER ERG OM LACHEN DAARDOOR WIL IK JE DOOR JE ANLIN OPMEK DOEN!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, je denkt er precies zo over als ik dat doe. Maar het gaat erom dat de ouders al weinig moeite doen en weinig geïnteresseerd zijn in het schoolleven van het kind. Daar verandert zo'n avond waar een familielid als tolk fungeert weinig aan.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
HEY ZARGON IK HEB GISTEREN DANKZIJ JOU EEN VERHAAL GEHOORD, MOEST ER ERG OM LACHEN DAARDOOR WIL IK JE DOOR JE ANLIN OPMEK DOEN!!
Haha dat zeker, ik moest het een paar x lezen voor dat ik het kon vattenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
!
!!!
Ik wist wel dat je het kon waarderen. Trigger,.
Meng je in de ruzie.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:25 schreef Ayca het volgende:
Na een kwartier begon ik al af te dwalen, maar na een paar min. toch weer opgepaktNu hebben mijn ouders ruzie en kan ik me niet meer concentreren dus dan maar even pauze.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Haha dat zeker, ik moest het een paar x lezen voor dat ik het kon vatten![]()
Oh, ook goed.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja daag![]()
Het is nu wel over volgens mij, ze zijn iig stil.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:41 schreef Ayca het volgende:
Heb je nog wat leuks gebakken de laatste tijd?
Ja ik je hier ook. Maar niet als Ataturk groupiequote:Op maandag 18 oktober 2010 22:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hier herkende iedereen mij meteen.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja ik je hier ook. Maar niet als Ataturk groupie
Die was gebanned voor twee weken. Maar je moet blijkbaar een mail sturen naar de admin voordat je weer kunt posten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom post je niet onder dat account?
Als je opa dusquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:44 schreef Landysh het volgende:
Op een antropologie forum hebben de mensen mijn opa als 'Iranid' geclassificeerd. Maar ik kan nergens foto's vinden van hoe een typisch 'Iranid' persoon eruit zou moeten zien. Ik dacht altijd dat mijn opa 'Arabid' was.
AryaMehr, als je dit leest, hoe ziet een typisch Iraanse man eruit?
Blabla.quote:
Ja maar tochquote:
Mailen naar forum@fok.nl, met een verzoek of je ban opgeheven kan worden. 'Bortecinem' is chiller.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die was gebanned voor twee weken. Maar je moet blijkbaar een mail sturen naar de admin voordat je weer kunt posten.
Ik ga echt niet smeken om een unban hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mailen naar forum@fok.nl, met een verzoek of je ban opgeheven kan worden. 'Bortecinem' is chiller.
Waar is Sena dan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mailen naar forum@fok.nl, met een verzoek of je ban opgeheven kan worden. 'Bortecinem' is chiller.
Hey, mijn opa lijkt alleen op een Koerd. In tegenstelling tot jouw overgrootopa, die een Koerd is.quote:
Wat ben je gemeen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hey, mijn opa lijkt alleen op een Koerd. In tegenstelling tot jouw overgrootopa, die een Koerd is.
Whehehe, Ayca is een Koerd.quote:
Ik herken ze meestal aan het uiterlijk. Het verschil tussen een Irakees en Syriër is alleen de grenzen, het volk is zo goed als hetzelfde, maar een Iranier herken je eigenlijk aan zijn / haar hoofdquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Whehehe, Ayca is een Koerd.
Serieus, hoe zie je het verschil tussen een Irakees, Syrier en Iranier? Triggershot, weet jij het?
Oh dat sowieso. zG.'yi dunyalara degismemquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:57 schreef Sena het volgende:
[..]
Dank je wel, snoepje..
Hoe leuk Sena (en de rest) ook is, zarGon voert de boventoon.
Horikita Maki (Japanse actrice).quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:58 schreef Landysh het volgende:
Meisje lijkt ook een beetje op de vrouwelijke versie van zarGon. Ook Chinees.
http://farm5.static.flickr.com/4147/5090784933_bbaccd4609_z.jpg (oldskool foto)quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik herken ze meestal aan het uiterlijk. Het verschil tussen een Irakees en Syriër is alleen de grenzen, het volk is zo goed als hetzelfde, maar een Iranier herken je eigenlijk aan zijn / haar hoofd
Aziaten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:00 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Horikita Maki (Japanse actrice)..
Wat een baas.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
http://farm5.static.flickr.com/4147/5090784933_bbaccd4609_z.jpg (oldskool foto)
http://farm5.static.flickr.com/4145/5090800007_a682688d0c.jpg (oldskool foto)
http://pic100.picturetrai(...)236870/365191113.jpg (nu)
Lijkt mijn opa op een Iranier? Ik vind hem meer op een Irakees lijken al zou ik het verschil tussen Iraniers en Irakezen niet zo snel zien.
Ik ga voor Iranier / Koerd. Hij heeft niet echt een Arabische hoofd imho.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
http://farm5.static.flickr.com/4147/5090784933_bbaccd4609_z.jpg (oldskool foto)
http://farm5.static.flickr.com/4145/5090800007_a682688d0c.jpg (oldskool foto)
http://pic100.picturetrai(...)236870/365191113.jpg (nu)
Lijkt mijn opa op een Iranier? Ik vind hem meer op een Irakees lijken al zou ik het verschil tussen Iraniers en Irakezen niet zo snel zien.
Hmm, ik vind het ook weer niet typisch Koerdisch. In Turkije denken ze ALTIJD dat hij Koerdisch is. Maar iedereen in Turkije die een beetje donkerder is dan de gemiddelde Turk wordt automatisch voor Koerd aangezien.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ga voor Iranier / Koerd. Hij heeft niet echt een Arabische hoofd imho.
Ağzından bal damlıyor, Gülüm.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh dat sowieso. zG.'yi dunyalara degismem.
Ik meer omdat hij voldoet aan mijn beeld van 'Koerdisch' de mensen die ik ken die zo een hoofd hadden zeg maarquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:04 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het ook weer niet typisch Koerdisch. In Turkije denken ze ALTIJD dat hij Koerdisch is. Maar iedereen in Turkije die een beetje donkerder is dan een gemiddelde Turk wordt automatisch voor Koerd aangezien.
Hehe ok.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik meer omdat hij voldoet aan mijn beeld van 'Koerdisch' de mensen die ik ken die zo een hoofd hadden zeg maar
Ik was al opzoek!quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:08 schreef Landysh het volgende:
Ayca, laat eens een foto van jouw (half) Koerdische opa zien. Kunnen we vergelijken.
zG. lijkt irl niet eens zo veel op een chineesquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Chinezen. zarGon.![]()
zarGon, lijkt de rest van je familie ook op een Chinees?
WATquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zG. lijkt irl niet eens zo veel op een chinees![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje wel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zG. lijkt irl niet eens zo veel op een chinees![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
WAT
Meer op Turken van Centraal Azië en De SteppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben de enige. Hybride Turk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Chinezen. zarGon.![]()
zarGon, lijkt de rest van je familie ook op een Chinees?
Mijn opa is ook volbloed Turks (tenminste, voor zover wij wetenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zou idd zoals jou waarschijnlijk uitgaan van een volbloed Turk
Ach boeien wat hij is, hij lijkt een toffe opa, that's all that matters, toch?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mijn opa is ook volbloed Turks (tenminste, voor zover wij weten) maar hij lijkt echt niet op een Turk. Maar ik zou ook niet zeggen dat hij typisch Arabisch of Koerdisch is. Beetje vaag.
Hij is ook super tof. Hij ziet eruit als een hele strenge en conservatieve man, maar is het totaal niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach boeien wat hij is, hij lijkt een toffe opa, that's all that matters, toch?
Conservatief? Hij lijkt meer een player.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hij is ook super tof. Hij ziet eruit als een hele strenge en conservatieve man, maar is het totaal niet.
Yes, yes!quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:14 schreef Ayca het volgende:
Ik heb niks op de laptop staan van mn halfkoerdische opa (of kwart weet het niet zeker)
Wel van mn andere opawil je die zien?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Conservatief? Hij lijkt meer een player.
Ja, dat zijn allemaal Chinezen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Meer op Turken van Centraal Azië en De Steppen
En hij Ayca?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:13 schreef Landysh het volgende:
http://farm5.static.flickr.com/4145/5094826266_1638ca62f6_z.jpg
En deze man? Ik vind dat hij wel meer op een Turk lijkt dan mijn opa.
Ik heb ook Chinezen in de familie.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In de Turkse geschiedenisboeken misschien
Maar verder heb je wel gelezen wat ik zei deze keer?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb ook Chinezen in de familie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Puur Turk ftw.
Ja, maar ik wilde gewoon laten zien dat ik ook spleetogen in de familie had. Verder worden Turken in Centraal-Azie niet als Chinees bestempeld in Turkse schoolboeken, duh.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar verder heb je wel gelezen wat ik zei deze keer?
Ik wel. Vooral als je hem vergelijkt met mijn opa. Hij is trouwens de broer van mijn opa. Alakaya maydonoz.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tja lastig![]()
Zou je hem als 'gewone' Turk classificeren?
Hehe okequote:Op maandag 18 oktober 2010 23:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wel. Vooral als je hem vergelijkt met mijn opa. Hij is trouwens de broer van mijn opa. Alakaya maydonoz.
Verschillen in de familie ftw.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hehe oke
Er zit ook van alles wat in mijn familieVooral aan mn moederskant zijn de verschillen groot.
Zeker een Koerdisch insider joke.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, maar ik wilde gewoon laten zien dat ik ook spleetogen in de familie had. Verder worden Turken in Centraal-Azie niet als Chinees bestempeld in Turkse schoolboeken, duh.
Dat ze totaal niet op elkaar lijken/niks gemeen hebben. Alakaya maydonoz betekent letterlijk 'Het slaat op peterselie'.quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeker een Koerdisch insider joke.
Merci.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat ze totaal niet op elkaar lijken/niks gemeen hebben. Alakaya maydonoz betekent letterlijk 'Het slaat op peterselie'.
'Biz medeni, cagdas insanlariz'.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:40 schreef Landysh het volgende:
Hebben jullie ooit een persoon in een salvar op straat gezien? Serieus, waarom doen Turken dat nooit. Ik spot regelmatig Marokkaanse mannen en vrouwen in een Djallaba. Maar Turken zul je nooit in 'traditionele' kleding zien. Mijn opa en nog een vriend van hem zijn volgens mij de enige Turken hier die een salvar in Nederland dragen.
memleket?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat wel. Ik ben een rasechte BergTurk.
Oh wacht, bergturk betekende Koerd, toch?![]()
Wij zijn 'modern'.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:40 schreef Landysh het volgende:
Hebben jullie ooit een persoon in een salvar op straat gezien? Serieus, waarom doen Turken dat nooit. Ik spot regelmatig Marokkaanse mannen en vrouwen in een Djallaba. Maar Turken zul je nooit in 'traditionele' kleding zien. Mijn opa en nog een vriend van hem zijn volgens mij de enige Turken hier die een salvar in Nederland dragen.
Een salvar is niet medeni? Cultuurbarbaren.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'Biz medeni, cagdas insanlariz'.
Ik was met een Afghaanse vriend in Istanbul, even bij de mcdonalds een flurry halen. Vriend had een djallaba aan, zegt zo een turkse student die zijn harige chick wil impressen: 'suna bak ya, sanki mekke demiyiz?' Ik sprak Nederlands dus hij dacht dat ik hem ook niet verstond. Toen ik zei dat hij zijn klep moest houden zei hij dat hij het eigenlijk positief bedoeldequote:Op maandag 18 oktober 2010 23:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Een salvar is niet medeni? Cultuurbarbaren.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik was met een Afghaanse vriend in Istanbul, even bij de mcdonalds een flurry halen. Vriend had een djallaba aan, zegt zo een turkse student die zijn harige chick wil impressen: 'suna bak ya, sanki mekke demiyiz?' Ik sprak Nederlands dus hij dacht dat ik hem ook niet verstond. Toen ik zei dat hij zijn klep moest houden zei hij dat hij het eigenlijk positief bedoelde
HAHAHA. Istanbul Turken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik was met een Afghaanse vriend in Istanbul, even bij de mcdonalds een flurry halen. Vriend had een djallaba aan, zegt zo een turkse student die zijn harige chick wil impressen: 'suna bak ya, sanki mekke demiyiz?' Ik sprak Nederlands dus hij dacht dat ik hem ook niet verstond. Toen ik zei dat hij zijn klep moest houden zei hij dat hij het eigenlijk positief bedoelde
Pics?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
HAHAHA. Istanbul Turken.![]()
![]()
Ik droeg een salvar in Izmir. So hey, mensen keken mij aan alsof ik een terrorist was. Ik werd nog niet niet bekogeld met stenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |