nou het gaat natuurlijk ook om het stukje dat zij niet gaan beweren dat er een ander aantal bodies e.d. in zit.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:48 schreef Pandora73 het volgende:
Alles wat niet door de brievenbus past (en dus als pakketpost verstuurd moet worden) krijgt toch een streepjescode waarmee je via Track&Trace de zending kunt volgen? Bij mijn pakketje staat in ieder geval dat hij de 7e is "Afgeleverd in postbus" dus ik ga ervan uit dat het goed komt.
Ja klopt natuurlijk, maar ik reageerde eigenlijk op Twentemeisje en daarvoor, over verzendbewijs enzo.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou het gaat natuurlijk ook om het stukje dat zij niet gaan beweren dat er een ander aantal bodies e.d. in zit.
Dat kun je laten storneren (terugboeken). Zolang ze geen handtekening van je hebben in ieder geval (en een akkoordverklaring via internet telt *niet* als handtekening).quote:Op maandag 10 januari 2011 23:02 schreef Zana het volgende:
Ja, het gaat voornamelijk om het aantal, bij de Insider actie met de Lumea waren ook een paar mensen die er problemen bij het terugsturen van die dingen hadden, weet niet hoe het is afgelopen trouwens, maar dan schrijven ze eventueel
alsnog iets van je rekening af....
Ik heb de omschrijving aangehouden die erboven stond. Wel aangegeven in de laatste vraag dat ik dit erg verwarrend vond. En dat er meer rare vragen tussen stonden. En dat de hele Buzz eigenlijk bijzonder onduidelijk was.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:07 schreef Zana het volgende:
uit de Eindpoll
Aanraden
Hoe waarschijnlijk is het dat je de Sonicare FlexCare+ zou aanraden aan anderen? Geef aan op een schaal van 1 tot 10, waarbij:
1 = Zeer onwaarschijnlijk en 10 = Zeer waarschijnlijk.
en precies eronder in het balkje
Zeer waarschijnlijk = 1 Zeer onwaarschijnlijk = 10
Ja en nu???
Wel je naam erbij gezet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:00 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb er vanmorgen met mijn suffe hoofd eentje in een brievenbus gegooid... Geen verzendbewijs dus... Ach, komt vast goed!
Ik heb hem ook gewoon in de brievenbus gegooid.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:00 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb er vanmorgen met mijn suffe hoofd eentje in een brievenbus gegooid... Geen verzendbewijs dus... Ach, komt vast goed!
quote:
Volgens mij ook, dus het gaat vast goed.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gewoon in de brievenbus gegooid.Zo stond het ook in de instructie toch?
Berichtje terug gehad. Ze vonden het wel vervelend, maar ze waarderen mijn eerlijkheid. Dus vandaag gaat het pakketje richting postkantoor.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 07:50 schreef Anne het volgende:
Zit ik hier te verkondigen dat het spul terug gestuurd moet worden.. vergeet ik het zelf.
Nouja... ik heb ze maar even een berichtje gestuurd. En direct ook maar even de eindpoll ingevuld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |