de mijne had alleen het display maar ze wisten niet wanneer het uitgeleverd werdquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:34 schreef Mirjam het volgende:
ik ben vandaag bij 3 etossen geweest, mooi nergens mny
de 4e op een rijquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
we kunnen dit beter het space invaders irritante TT topic noemen
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
we kunnen dit beter het space invaders irritante TT topic noemen
Maar dan geen aftel posts, dat is valsspelen!quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik deze weer sluit wordt het nog een PAULA![]()
Grapje
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar dan geen aftel posts, dat is valsspelen!
Dat dus. Ze hadden hier alles. En het was ook nog de 2e voor de halve prijs. Ik vond het dus echt niks, anders had ik wel wat gekocht.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:48 schreef Diconnected het volgende:
Onze Etos had wel MNY, maar vond de kleurtjes niet echt wauw.
Ja allemaal dingen waarvan ik zoiets had van: 'heb ik al'quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:51 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dat dus. Ze hadden hier alles. En het was ook nog de 2e voor de halve prijs. Ik vond het dus echt niks, anders had ik wel wat gekocht.
Het wordt nu gewoon vreselijk gehyped, daardoor wil bijna iedereen het. Maar ik zag swatches en was helemaal niet onder de indruk. Dan kan het wel onder de 3 euro zijn, maar daar hoef ik dan geen troep voor...quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:51 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dat dus. Ze hadden hier alles. En het was ook nog de 2e voor de halve prijs. Ik vond het dus echt niks, anders had ik wel wat gekocht.
1.95 per lakkiequote:Op maandag 18 oktober 2010 18:38 schreef RenRen- het volgende:
Morgen naar Duitsland, daar op mijn gemak naar MNY kijken. Hoorde ook dat ze daar goedkoper zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |