Het principe? Super grappig als dat kan?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het gaat heus niet om die 10 of 15 euro, maar het principe. Het is gewoon super grappig als dat kan. Nou was het niet tijdens mijn vakantie of tijdens het wk, dus zeik niet.
Ja, echt hè?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat moet het leven van zo iemand intens triest zijn dan, zeg
Heeft iemand lopen poepen op jou pizza ofzo?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:33 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet nog steeds niet wat het is.
Thuisbezorgd.nl bedankt!!.htm
Het was niet mijn pizza.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:19 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Heeft iemand lopen poepen op jou pizza ofzo?![]()
ontkennenquote:
quote:Volgens mij gingen ze uit van +-600 bestellingen per minuut, en hadden ze een begroting gemaakt voor de actie van 75.000. Maarja, doordat de actie eigenlijk best wel fout liep, is het moeilijk te zeggen?Op woensdag 20 oktober 2010 16:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Hoeveel waren ze kwijt aan gratis eten weggeven, werd dat ook bekend gemaakt?
quote:Terwijl de rest van Nederland minder sneu is en gewoon zijn pizza besteld voor nog geen tientje, direct bij de lokale turk/italiaan.Op woensdag 20 oktober 2010 16:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik lees net 'van 19:00 - 20:30 18.000 bestelingen'. wauw! - Gewaagde actie van Tb.
Ik vraag me ook af hoe de fokkers, die het wel lukten om te bestellen, door de drukte heen zijn gekomen op die site. Door de site te hameren en veel te vloeken zeker. En daarna met trots de pizza te tonen op fok om de E-penis te vergroten
quote:Gewoon vaak proberen.Op woensdag 20 oktober 2010 16:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik lees net 'van 19:00 - 20:30 18.000 bestelingen'. wauw! - Gewaagde actie van Tb.
Ik vraag me ook af hoe de fokkers, die het wel lukten om te bestellen, door de drukte heen zijn gekomen op die site. Door de site te hameren en veel te vloeken zeker. En daarna met trots de pizza te tonen op fok om de E-penis te vergroten
quote:Ik ben benieuwd naar het antwoord van Tamashii op deze postOp woensdag 20 oktober 2010 15:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het principe? Super grappig als dat kan?
Wat voor principes dan? En hoe oud ben je? 12?
quote:Er was ook nog een IP adres van thuisezorgd, zodat we met een proxy via hun konden bestellen. (Ging ook niet zo snel)Op woensdag 20 oktober 2010 16:38 schreef Schenkstroop het volgende:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:16 schreef Skazminko het volgende:
Godver, alle bezorgende restaurants zijn nu gesloten bij mij in de buurt. Ik heb honger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |