quote:nee, ik zal je 'kunst" wel niet begrijpen maar 32 van de 52 posts bij de TS zelf noem ik nog eens je eigen topic volbaggerenOp donderdag 21 oktober 2010 01:38 schreef akroketje het volgende:
ben ook aan het proses van eigen site krijgen voor deze onzin.
kan wel zo toch?
quote:Geen idee, de helft sla ik gewoon over.
quote:We hebben even aangekeken of dit topic misschien toch iets werd voor TTK, maar niet dus. Daarom gaan we het nu toch in ONZ proberenOp donderdag 21 oktober 2010 04:23 schreef Zehra het volgende:
Waarom de fuck staat dit niet in onzin/
quote:Ik ben nog aan het oefenen.Op donderdag 21 oktober 2010 13:12 schreef Id_do_her het volgende:
Ik vind de posts van TS meer erupties van willekeurige tekst.
quote:Maar jij bent de TS niet, of is akroketje een kloon?
quote:Ik vind je teksten ook veel weghebben van rapteksten, om te lezen ervaar ik het niet bepaald als plezierig ben ik bang.Op donderdag 21 oktober 2010 13:16 schreef akroketje het volgende:
nope, ik heb al jaren geoefend zelf
quote:Ik begrijp er nog steeds niet veel van, waarom zou je moeten bewijzen aan je vader dat je 'een leven' hebt? Weet hij dat van zichzelf niet?Op donderdag 21 oktober 2010 13:23 schreef akroketje het volgende:
ik zeg hier tegen mijn vader op grappige manier dat ik best een leven heb:
ik heb zoveel. dit is richting.
hier betrek ik heb direct met wat ik dus doe:
de stappen mij gegeven.
neem toch indirect ook jij.
hier bevestig ik dat die vorige zin beetje zweverig is:
en de wappie dat het leek.
hier verloor ik mijn concentratie en begon daarop naar een kat te kijken:
de cat liep in een steeg
quote:Omdat mensen denken dat het onzin is door de willekeurigheid, mensen weten niet wat je bedoelt of wilt zeggen, dat moet jij zo duidelijk mogelijk opschrijven, desnoods licht je het toe. Als er geen touw aan vast te knopen is schrik je een lezer af.Op donderdag 21 oktober 2010 13:27 schreef akroketje het volgende:
soms niet
maar kan wel schrijven, daar ben ik niet bang voor.
nu sta ik in de onz
quote:nou, het woord fuck kennen we iig allebei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |