vond het fijn om je reactie te lezen. je perspectief is erg begrijpelijk. effin, mijn belangrijk punt is echter dat ik het een must vind, dat de muziek 'echt' is. zovan i do ditch er on the highway en door een redelijk aantal volgers ben ik tot koning gekroond.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:42 schreef grimelda het volgende:
ik begrijp niet waarom jij jezelf met stef bos wilt vergelijken, want qua inhoud stelt dat tekstje aan het begin echt weinig voor, helemaal niks in vergelijking met stef bos... intellectuele hip hop? nee.
je zal echt wat meer tijd moeten investeren in zon tekst, en als je poogt om het intellectueel te houden, moet je echt eens kappen met dat macho 'we ditch em op de highway' 'ze crownen me nu king' dat hebben 1000en voor jou gedaan en dat zullen er ook 1000en na jou doen. stoereboipraat. is niet intellectueel, is puberaal en triest.
hoe goed het idee is dat hip hop met intellectualiteit zou worden gecombineerd, maar het is (bijna) niet mogelijk. dan zou je af moeten stappen van het ophemelende narcisme en zou je zelf je muziek moeten maken. je zou dus alles moeten veranderen, hetgene wat juist kenmerkend is voor rap, en zal het dus geen rap meer zijn.
je denkt misschien dat je beter bent dan veel andere rappers, dit is misschien ook zo (minimaal), maar jou muziek is nog steeds puberaal, narcistisch, amateuristisch. luister naar andere muziek, leer daar wat van. rap/hip hop is een leegezogen put van de afvalresten van andere muziek. haal inspiratie uit mensen die het wel goed doen/hebben gedaan. Bob Dylan.
Alsof iemand dit gaat lezen.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:24 schreef akroketje het volgende:
breng je terug. naar het begin
van dit geluk. pops en mams
ze eerste vlucht van hier gaat vlug,
TT vlug ik ben terug en lose it al
zie mij mijn troep, hello to you too
nu wil ik dat: de usual. de welke dan
ook pure! de route daar toch begon!
honing aan haar kont ik ga kapot
ik blaas gewoon. ga maar door me
brak hardcore zoals het hoort ik blaas
shit op ze's niet gezond me thunderstorm
en toen me broeder ook me zuster ook.
van de tuin naar thuis, honk.
ze hondenhok, ik doe ze doggy toch
kom laat! thuis dus! een zondebok.
en dat is toch zat! ook, mamma
marinades, zet em als een schrokkop.
don de telefoon op met kroket de don.
pops goed gedaan is hoe we doen voortaan.
en minder vies zo kwam de naam krokant
hard flyboy variant en neem opnieuw
een tweede stap. rijms gooi ik op.
de modderfokking klok rond! whut.
gammaquote:Op zondag 9 januari 2011 21:07 schreef TheFamousMan het volgende:
Yo ik ben een echte rapper
nee ik ben geen nepper,
ik schrijf van die lijntjes,
en drink geen wijntjes,
bier drink ik altijd
want ik heb geen tijd,
want ik moet naar bed van mama,
dus ik weet niet wat er rijmt op mama
later.
Gebookmarktdt, respekt voor yij, krijg I respekt terrug?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:21 schreef Penisbaard het volgende:
Hard weer, uiteraard alles gelezen en gekeken.
wat maak je dat ik evt. kan respecteren?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:23 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Gebookmarktdt, respekt voor yij, krijg I respekt terrug?
Piece.
word.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:26 schreef Penisbaard het volgende:
De lijnen blijven hier gezet worden alsof het niets is.
Jonguh, jonguh, man man.quote:
haha mijn vriendin had gekeken op kennelijk haar profiel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:56 schreef NrTH het volgende:
[..]
Jonguh, jonguh, man man.
Je weet dat aapje geen 'jonguh' of man is toch?
deze post vind ik ook erg liefquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:26 schreef chroestjov het volgende:
Ga zo door TS, die erkenning komt vanzelf.
meer van ditquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:20 schreef akroketje het volgende:
jatoch,
on the rise
op some weurk.
vs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |