Oh echt? Wij 350 zonder groente uit de tuin en bij de AH met 1x in de maand Aldi.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:07 schreef sigme het volgende:
Ik spoel de wc met regenwater
Ik stook op hout (tevens de oven)
Ik eet alleen maar groente uit eigen tuin
Ik eet alleen maar beesten uit eigen wei (muv vleeswaar en 1x per maand iets aan niet-schaap)
We geven 300 euro per maand uit aan boodschappen. En dan koop ik notabene het meeste bij de Lidl/Aldi.
Ja, maar dat is juist zo zuurquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hé getverderrie GB!ligt ieg niet aan jou!
We zouden vrijdag ook even in de stad kunnen kijkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar dat is juist zo zuur![]()
Perruche; op dit moment niet, maar ik heb wel werk![]()
En PF, ik hoor het nog welBen nu schoenen aan het bestellen op die site die je linkte!
Jammer!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
P.F, mijn Kruidvat had 'm in ieder geval niet.
Ook leukquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
We zouden vrijdag ook even in de stad kunnen kijken
Voel je niks van als je kleren past.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ook leuk![]()
Al gaat het volgens mij wel regenen. Ik haat regen
Wel als je in de winkelstraat loopt. En dan kom je nat binnen en krijg je het ineens weer warm in plaats van koud. Nee, doe mij maar lekker droog, mag het van mijn part wel vriezenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Voel je niks van als je kleren past.
Plaatje? Ik ben breder.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb een vet te stijlvolle jas van de zara maar hij is te groot
Drijfnatte broek uittrekken, droge broek passen en dan weer die koude klamme broek aantrekkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Voel je niks van als je kleren past.
Ik zou ook mn eigen spul meenemen, je weet nooit of mensen de spullen in huis hebben die jij lust. En of ze rekening met je gehouden hebben.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:39 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen!
Lekker uitgeslapen. Het is hier bloedjeheet
. En ik dacht dat ik de kachel altijd hoog had staan
.
Het meisje dat hier een weekje woont heeft van alles meegenomen: koeken, druiven, peren, eigen frisdrank, vleeswaren etc. Is dat nou gebruikelijk? Want dat kennen wij helemaal niet hier: je verblijft een week ergens en je betaalt kostgeld en that's it. Mijn moeder voelt zich in verlegenheid gebracht.
Leuk, zo met die kraagquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:36 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb afgelopen weekend deze winterjas gekocht mijn jas hij staat mij leuker dan op dit plaatje.
Welnee wees jezelf dan komt het goed oh enne flatteuze foto erbij!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gelukkig Perruche!
Het blijft maar lastig, sollicitatiebrieven schrijven
Idd leuke kraag, sjiek.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:36 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb afgelopen weekend deze winterjas gekocht mijn jas hij staat mij leuker dan op dit plaatje.
Hij gaat naar een recruiter en een beetje recruiter checkt Hyves en Facebook welquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welnee wees jezelf dan komt het goed oh enne flatteuze foto erbij!
dat heb ik met m'n winterjas. Ik bikkel nu door de kou, maar wil eignelijk pas in november m'n winterjas aantrekken...Anders heb ik die jas van oktober tot april aan, en dat is wel lang!quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:53 schreef j.t het volgende:
Gefeliciteerd Syrena.
Het is hier koud. En ik overweeg om de verwarming aan te doen. Maar ik wilde het graag tot november zonder volhouden, gewoon omdat datis
Als het een leuke is, is dat helemaal niet erg!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat heb ik met m'n winterjas. Ik bikkel nu door de kou, maar wil eignelijk pas in november m'n winterjas aantrekken...Anders heb ik die jas van oktober tot april aan, en dat is wel lang!
Ziet er leuk uitquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:36 schreef kwakz0r het volgende:
Jammer van die mouwenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuke jas Pief! Hij is je idd te groot, maar je mouwen zijn dan wel weer te kort, vreemd genoeg. Welke maat is het?
How 'bout een goed gesprek met je baas over de werkdruk?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het blijft maar lastig, sollicitatiebrieven schrijven
joh, hier voorspellen ze sneeuw...quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier staat de verwarming ook al aan hoor. En die blijft ook aan als ik naar de weersvoorspelling kijk *ril:
[ afbeelding ]
*plu opzoekt
Eh ja.. nee dat gaat 'm niet worden. Maar hoe en waarom zet ik liever niet hier neer.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:55 schreef loveli het volgende:
[..]
How 'bout een goed gesprek met je baas over de werkdruk?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
20 katten sigme? Wat doe je daar dan mee?
Het zijn denk ik weidekattenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:07 schreef sigme het volgende:
Ik eet alleen maar beesten uit eigen wei (muv vleeswaar en 1x per maand iets aan niet-schaap)
Het zijn natuurlijk de bedragen die ze uitgeeft aan het genoemde. Toch?.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
20 katten sigme? Wat doe je daar dan mee?
quote:
Niet zo zielig doen, puppievreetsterquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou heb ik een mental image van sigme als kattenknaagster.
Ik hou me ook aanbevolen voor leuke tentjes, wil dr binnenkort (ergens tussen nu en kerst) twee daagjes naartoe.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:48 schreef _aurum_ het volgende:
gefeli met je huis Syrena!
Wie woonde er nou ook alweer in Maastricht? Wij gaan een weekendje weg en ik zoek leuke eettentjes
Sinds Hond huizen ze in de wei en in de kas (en op de deel).quote:
Was het ook!! Zelf had ik misschien niet én vlees én geitenkaas gedaan, maar dat is een detailquote:
Damn eetlijstjesquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:57 schreef Phaidra het volgende:
T: ritter chocolade (damn bonusaanbieding!)
Schuiven!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:59 schreef Chicolate het volgende:
Ik wil mijn woonkamer verbouwen (alles op een andere plaats, huidige indeling is toch niet zo ideaal), maar hoe vertil je een bank als je in je eentje bent en in het bezit van kippekracht?(mijn armen zijn zo sterk niet) Wachten tot er visite komt, of bij de buren aanbellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |