Kun je nagaan. Een derde zweetoksel met haringodeurquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het meestal meer een visgeur. Hangt een beetje tussen zalm en haring in.
Zonder uitjes uiteraard. En zonder vissaus, alhoewel dat van het moment afhangt
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het meestal meer een visgeur. Hangt een beetje tussen zalm en haring in.
Zonder uitjes uiteraard. En zonder vissaus, alhoewel dat van het moment afhangt
Wat zou die bio-lerares daarover zeggenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kun je nagaan. Een derde zweetoksel met haringodeuren vissaus
die zou een knalrood hoofd krijgenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat zou die bio-lerares daarover zeggen
Maar goed, je krijgt toch ook les over orale seks, ontmaagding, zwangerschap, SOA's, voorbehoedsmiddelen (met als hoogtepunt een condoom om een banaan doenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:37 schreef omearos het volgende:
[..]
die zou een knalrood hoofd krijgen
Daar was namelijk niet veel voor nodig
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar goed, je krijgt toch ook les over orale seks, ontmaagding, zwangerschap, SOA's, voorbehoedsmiddelen (met als hoogtepunt een condoom om een banaan doen). Hoe behandelde ze dat dan?
"Ja ehh, als de man met zijn 11e vinger in de buurt van je 3e oksel komt, dan moet er wel een soort zakje over want euhhmm anders kan je 3e oksel ziek worden. En dat willen we niet! En het helpt ook goed tegen de groei van 3 nieuwe kleine okseltjes (of 2 oksels en 11 vingers) in je 3e oksel"
Oh wij volgens mij bij bio. We hadden ook een redelijk jonge docente, dus die had er geen problemen mee het gewoon uit te leggen. En eigenlijk weet je op die leeftijd 90% toch gewoon alquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:41 schreef omearos het volgende:
[..]
dat kregen we dus niet bij biologie, maar bij verzorging ()
zij was van de oude stempel, met lange rok aan en knot in het haar (nog net geen potloden in de knotquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh wij volgens mij bij bio. We hadden ook een redelijk jonge docente, dus die had er geen problemen mee het gewoon uit te leggen. En eigenlijk weet je op die leeftijd 90% toch gewoon al
"Oh wauw! Een zelfgekweekt stelsel van micro-organismen. En het beweegtquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat zou die bio-lerares daarover zeggen
Wij kregen het te horen van onze mentrix maar er was geen zak aan. Geen banaan, wel een condoom maar die wilde ze nergens op afrollenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh wij volgens mij bij bio. We hadden ook een redelijk jonge docente, dus die had er geen problemen mee het gewoon uit te leggen. En eigenlijk weet je op die leeftijd 90% toch gewoon al
De slet, die ging ze natuurlijk in de kleine pauze gebruiken met meneer De Bruijn van Wiskundequote:Op maandag 18 oktober 2010 15:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wij kregen het te horen van onze mentrix maar er was geen zak aan. Geen banaan, wel een condoom maar die wilde ze nergens op afrollen
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb nog nooit een condoom gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |