Inderdaadquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ah, het maandelijkse iemand-heeft-seks-maar-ik-niet-topic
appetijtelijke spank op de linkerbilquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:10 schreef Garisson72 het volgende:
Gewoon naar binnen lopen en slaan zonder tekst of uitleg, en ook weglopen zonder iets te zeggen. Daarna nooit over hebben.
Ik dacht aan een gebalde knuist en dan op het linkeroog, maar wat jij zegt kan ook. Al heeft dat vast niet hetzelvende effect.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
appetijtelijke spank op de linkerbil
Sorry hoor!quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:13 schreef kingmob het volgende:
Wtf, post #30 en nog niemand heeft de "sorry" grap gemaakt?\
Waar gaat eht heen met fok!
Ja, want die grap zou werkelijk fantastisch zijn, hoei bier hoei hoei 450 euro haha ik heb hem toch gekocht tieten?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:13 schreef kingmob het volgende:
Wtf, post #30 en nog niemand heeft de "sorry" grap gemaakt?\
Waar gaat eht heen met fok!
Dacht ook zoiets, opnemen, live afspelen over je speakers volume op 10, ramen open.quote:
Sarcasme, leer het herkennenquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, want die grap zou werkelijk fantastisch zijn, hoei bier hoei hoei 450 euro haha ik heb hem toch gekocht tieten?
Nee, daar zit mijn blinde vlek, hoe durf je een gehandicapte te beledigenquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Posticons, leer ze te lezen. Ook jij kan het.
Ik durf alles. En die PI gebruik ik altijd bij een slechte grap. Zie het wel meer, vind het wel toepasselijk. Ook Biogarde en alles hebben er een handje van.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:27 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nee, daar zit mijn blinde vlek, hoe durf je een gehandicapte te beledigen![]()
(serieus, je PI maakt niet veel duidelijk)
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:32 schreef El_Thijs het volgende:
Godsamme, pak een dildo, vibo, fles, voor mijn part een fokking bezemsteel en ram die in je doos. Kreun net zo hard tot je komt en dan val je van vermoeidheid zelf wel in slaap. Heb jij je rust en hoor je hen ook niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even verbeterd voor je.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:42 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik neuk niet zo luidruchtig nooit, en ik heb verders nooit ruzie/problemen gehad met mijn huisgenoten dus ik ben bang dat het veranderd als iker wat van zeg.
Wij hebben dat vroeger wel gehad met een stelletje in ons studentenhuis. De opname en rustig eens midden in de nacht knetterhard afspelen werkt, geloof me...quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:42 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik neuk niet zo luidruchtig, en ik heb verders nooit ruzie/problemen gehad met mijn huisgenoten dus ik ben bang dat het veranderd als iker wat van zeg.
Een echte kenner, wat leuk! Spiegels zijn leuk, of niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |