je quotequote:Op maandag 18 oktober 2010 13:51 schreef Bluezz het volgende:
quote]Op maandag 18 oktober 2010 13:43 schreef PdeHoog het volgende:
Iets met garnaaltjes
[quote]Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
heb 3fm aan staan en haal zo mijn boek van boven.. komt goedquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
kun je beter de laptop lekker dichtklappen en een rustig achtergronddeuntje opzetten....of de tv op een nieuwszender of zo.
ooh spannend Windigo!quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:50 schreef Windigo het volgende:
Ik ga vanavond lekker stamppot witlof maken met rookworst![]()
Morgen pas uitslag van de dokter.. Wel woensdag eindelijk intake voor therapie!
Wat voor boek?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een boek gekocht vd boekenbonnen
Mja de uitslag van de intake krijg ik waarschijnlijk volgende week pas, maar er gebeurd in ieder geval ietsquote:
Klinkt mij meer als een hoax, maar goedquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:56 schreef golfer het volgende:
Misschien ga ik wel iets maken met het nieuwe speeltje dat we zaterdag kregen:
http://www.kokenophout.com/index.html
Oeh! Lekker stukje zalm er op, worteltjes en venkel er bij..quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:56 schreef golfer het volgende:
Leuk zeg! Ben benieuwd wat je van het resultaat vindtquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:56 schreef golfer het volgende:
Doet me eraan denken..quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:56 schreef golfer het volgende:
Dat sowieso hoor! Maar dan kan ie nog moeilijk doenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waarom vraag je 't hem niet gewoon, wat hij wil eten?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:14 schreef Sunnythesun het volgende:godsamme wat zingt die Duffy toch onwijs lelijk en irritant
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Ze verdient er haar geld mee, dus ik denk dat er meer mensen zijn die niet dezelfde mening hebben als jij. Tenzij je het als vaststaand feit presenteert
Ik vindquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:14 schreef Sunnythesun het volgende:
godsamme wat zingt die Duffy toch onwijs lelijk en irritant
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:41 schreef Stereotomy het volgende:
ff bij de universiteitskantine![]()
![]()
lunchen. Qua studentes psychologie/geneeskunde altijd wel yummie.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]waarom lijken 21-jarigen zo jong tegenwoordig
Net alsof je Aure of Memo niet meer als je kleine zusje ziet enzo
Ze kan zeker zingen hoor maar tis wel een vreemd piepstemmetjequote:Op maandag 18 oktober 2010 14:22 schreef Aure het volgende:
Ik ben ook niet zo'n fan van Duffy, maar zingen kan ze wel.. Tis alleen niet mijn smaak
zeg, worden we hier voor baby uitgemaakt?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]waarom lijken 21-jarigen zo jong tegenwoordig
Net alsof je Aure of Memo niet meer als je kleine zusje ziet enzo
Eigenlijk vind ik dat je nu wel een beetje aangebrand doet. Was jij niet degene die zei dat je je mening als een mening diende te presenteren en niet als een feit?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:18 schreef Sunnythesun het volgende:
sorry hoor, ik post wel helemaal niets meer
![]()
dag
Oh ja en LieLiequote:Op maandag 18 oktober 2010 14:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
zeg, worden we hier voor baby uitgemaakt?
moeten mensen (vrouwen) bij jou doen:quote:
Agreequote:Op maandag 18 oktober 2010 14:14 schreef Sunnythesun het volgende:godsamme wat zingt die Duffy toch onwijs lelijk en irritant
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
moeten mensen (vrouwen) bij jou doen:
ja die steer, da's zo'n schatje,echt zo'n klein broertje... je zou zo in zijn wangetjes willen knijpen koetiekoetie...![]()
Hmquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jaja, koetsiekoetsie.
Niet alle 21-jarigen over een kam scheren
En was jij niet die gene die niets met tact had?? Moet je vooral iemand anders daar op aansprekenquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat je nu wel een beetje aangebrand doet. Was jij niet degene die zei dat je je mening als een mening diende te presenteren en niet als een feit?
Maargoed, als je weg bent heeft het ook geen nut om deze discussie aan te gaan.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
moeten mensen (vrouwen) bij jou doen:
ja die steer, da's zo'n schatje,echt zo'n klein broertje... je zou zo in zijn wangetjes willen knijpen koetiekoetie...![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ja wel schattig hoor. ik werd gisteren 'plofkop' genoemd.
Ja, dat doe je maar al te graag hequote:Op maandag 18 oktober 2010 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy kruipt onder DE's rok
dat mag je heulemaal nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:06 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Doet me eraan denken..
Zat eraan te denken m'n vegetarische gewoonte eens te doorbreken en een zalmpje te roken binnenkort.
Gewoon, omdat het kan.
Storm op komst? of storm in een glas waterquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy kruipt onder DE's rok
Is veilig bij DEquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, dat doe je maar al te graag he. Die 21 jarige studentes hebben een slechte invloed op je
.
omdat ik een groot hoofd heb? en daarna keihard lachen. en als ik zeg dat plofkop wel een belediging is nog harder lachenquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
![]()
ik dacht dat t achter iemands rok kruipen wastenminste, dat doet mijn neefje als hij verlegen wordt
Ik maak geen ruziequote:Op maandag 18 oktober 2010 14:41 schreef rijsttafel het volgende:
Okee, ik ben ENSP en ik hou dus niet van ruzie, dus alsjeblieft ophouden
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
omdat ik een groot hoofd heb? en daarna keihard lachen. en als ik zeg dat plofkop wel een belediging is nog harder lachen
Dat weet Steer heus ook welquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
![]()
ik dacht dat t achter iemands rok kruipen wastenminste, dat doet mijn neefje als hij verlegen wordt
Als het uitzicht maar is bevallen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
Al die jaren verkeerd gedaan.Verklaart een hoop ineens.
![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzieeen INFJ houdt daar al helemaal niet van..
Ben er al lang klaar mee dus
again with the letters. je bent gewoon sun hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzieeen INFJ houdt daar al helemaal niet van..
Ben er al lang klaar mee dus
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
again with the letters. je bent gewoon sun hoor
Ik heb inderdaad een probleem met tact, maar ik vond deze reactie op jou zelf behoorlijk tactisch.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:38 schreef Sunnythesun het volgende:
En was jij niet die gene die niets met tact had?? Moet je vooral iemand anders daar op aanspreken![]()
En ja aangebrand.. omdat ik net wilde gaan editten en er 'vind ik' bij wilde zetten maar jij er al als een gek boven op gesprongen was.Alsof je er op zit te wachten.. en dat zit ik dus ff niet eerlijk gezegd
Kinderachtig gedoe is het. en dat is een feit
En hier vind je waarschijnlijk ook van alles van, maar daar heb ik eerlijk gezegd nu even geen boodschap aan.![]()
er staat toch eenquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
niet zo serieus
Rijst begon over zijn letters he
Typisch INFJ, iemand anders de schuld geven.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
niet zo serieus
Rijst begon over zijn letters he
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Typisch INFJ, iemand anders de schuld geven.
vind dequote:Op maandag 18 oktober 2010 14:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
er staat toch eenachter? wel lezen he? mutsie.
Alleen als het mijn gevoel voor rechtvaardigheid anders aantast hequote:Op maandag 18 oktober 2010 14:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Typisch INFJ, iemand anders de schuld geven.
Ik zie nu voor me hoe jij continu aan t F5-en bent met eenquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een probleem met tact, maar ik vond deze reactie op jou zelf behoorlijk tactisch.
Ik weet niet wat voor beeld jij van me hebt, maar ik zit echt niet mijn hele vrije dag te F5- en in de slowchat in de hoop dat jij een opmerking maakt waarop ik 'je kan pakken'.
Ik zat er niet op te wachten, het viel me alleen op. En ik kan natuurlijk ook niet voorzien waar jij wel of geen behoefte aan hebt, en of je nog gaat editten of niet.
is dat zo? Vervelend voor jequote:Op maandag 18 oktober 2010 14:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
vind debij jou posts soms lastig te interpreteren doosje
![]()
![]()
Oh Týpisch ENFJ! *grinquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:47 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me hoe jij continu aan t F5-en bent met eenhoofd erbij
![]()
Waarom zie ik altijd overal meteen beelden bij
Dat was nu helemaal niet zo. Je had gewoon straf verdiend!quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Alleen als het mijn gevoel voor rechtvaardigheid anders aantast heAlleen dan..
Duidelijkheid ftwquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja erg rottig.. dus neem meestal maar het zeker voor het onzekere en leg het ff uit aan je
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:47 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me hoe jij continu aan t F5-en bent met eenhoofd erbij
![]()
Waarom zie ik altijd overal meteen beelden bij
Nee hoor, want JIJ begon over de lettersquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:48 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat was nu helemaal niet zo. Je had gewoon straf verdiend!
Oké, oké, je hebt gelijk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee hoor, want JIJ begon over de lettersIk niet.. ik zou niet durven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
Nou dat duidelijkheid fijn is, en dus ftw is.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
zie je.. dit bedoel ik nou.. hoe moet ik dit nu weer interpreteren??![]()
![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:50 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Oké, oké, je hebt gelijk.
Hoort dat ook bij je letters? Per sé gelijk willen hebben??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik dacht dat overtuigd zijn van je eigen gelijk iets typisch INFJ was eigenlijk![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou dat duidelijkheid fijn is, en dus ftw is.
als ik iets niet zeker weet vraag ik t ook na, duidelijkheid is fijn dus...
why?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:52 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn goede humeur wordt op dit moment danig op de proef gesteld
Toch maar eens mee experimenteren vanavond.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:56 schreef golfer het volgende:
Hmm, blijf vrolijk, ook al is het maandag had me logischer in de oren geklonkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
blijf vrolijk, het is maandag!![]()
![]()
Precies.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hmm, blijf vrolijk, ook al is het maandag had me logischer in de oren geklonken
Hmm, zo'n plank op de BBQ werkt in ieder geval super, deze zomer geprobeerd met een paar mooie stukken zalmquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Toch maar eens mee experimenteren vanavond.
Heb wel een aardig idee in mijn hoofd daarvoor en de ingrediënten gekocht en alvast een beetje mise-en-place gedaan.
Ik ben echt heel benieuwd wat je er mee gaat doen en hoe dat uit paktquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Toch maar eens mee experimenteren vanavond.
Heb wel een aardig idee in mijn hoofd daarvoor en de ingrediënten gekocht en alvast een beetje mise-en-place gedaan.
Geen idee of het bij m'n letters hoort, maar bij rijsttafel hoort het in ieder geval niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoort dat ook bij je letters? Per sé gelijk willen hebben??![]()
![]()
Ik dacht dat overtuigd zijn van je eigen gelijk iets typisch INFJ was eigenlijk![]()
![]()
Dan ben ik gek!quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:56 schreef golfer het volgende:
Oh...en boos worden om wat iemand in een slowchat op Internet post is eigenlijk wel een beetje raar.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Geen idee of het bij m'n letters hoort, maar bij rijsttafel hoort het in ieder geval niet.
Dus hier een taart om te vieren dat je gelijk hebt:
[ afbeelding ]
Kantoor issuesquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
why?
blijf vrolijk, het is maandag!![]()
![]()
nee joh, bijna weekend! jabbadabba dooooooquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hmm, blijf vrolijk, ook al is het maandag had me logischer in de oren geklonken
Diep inademen, en iets leuks plannen voor vanavondquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kantoor issuesEn mensen die aan m'n kop zeuren
En volledige onmogelijkheid iets gedaan te krijgen wat meot gebeuren.
* TAV74 kijkt in agendaquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee joh, bijna weekend! jabbadabba doooooo
Teveel koolhydraatjes. Die mag Sun helemaal nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Geen idee of het bij m'n letters hoort, maar bij rijsttafel hoort het in ieder geval niet.
Dus hier een taart om te vieren dat je gelijk hebt:
[ afbeelding ]
Nou je bent er, ze kunnen weer door!quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:00 schreef Bluezz het volgende:
Hey niet stiekum ruziepruiken als ik niet mee kan lezen
er naar kijken is al goed genoegquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Teveel koolhydraatjes. Die mag Sun helemaal niet
Ja, mamquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:00 schreef Bluezz het volgende:
Hey niet stiekum ruziepruiken als ik niet mee kan lezen
Hangt ervanaf! Ben je met blauwe kleurstof bezig geweest?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:02 schreef DarkElf het volgende:
ik heb blauwige vingers, das niet goed wrs he?
neuh... ik heb t gewoon koud.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hangt ervanaf! Ben je met blauwe kleurstof bezig geweest?
Wie moeten we de hersens inslaan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou je bent er, ze kunnen weer door!
bah P das zuurquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kantoor issuesEn mensen die aan m'n kop zeuren
En volledige onmogelijkheid iets gedaan te krijgen wat meot gebeuren.
Dan zou ik ze snel om een beker warme thee doenquote:
ja ga maar eens een beker thee of bouillon nemen idd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan zou ik ze snel om een beker warme thee doen
Denken aan eten is wel het laatste wat ik moet doenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bah P das zuurhopelijk is over een uur de situatie heel anders. en idd... denken aan wat je vnv gaat doen of eten
quote:
oh je mag wel een stukje taart van mijquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denken aan eten is wel het laatste wat ik moet doenIk ben al moe en dan extra gevoelig voor de lekkere trek!
Heb je t koud?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:02 schreef DarkElf het volgende:
ik heb blauwige vingers, das niet zoals t hoort he?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh je mag wel een stukje taart van mij
nogal ja. ben een koukleumpje tegenwoordig.quote:
oh sorry P.!quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
neheee!! Jij alleen.. P mag niet
![]()
Brrr... Niet mijn favorietquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:05 schreef FutureFairytale het volgende:
btw; ik had minstens rijstevlaai verwacht!
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
neheee!! Jij alleen.. P mag niet
![]()
mijne ook niet maar een koeklaag met rijst erop met een strikje eromheen...quote:
De rijst was op.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:05 schreef FutureFairytale het volgende:
btw; ik had minstens rijstevlaai verwacht!
Lekker warme trui aanquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nogal ja. ben een koukleumpje tegenwoordig.
(afgevallen, lage bloeddruk hebben en bloeddrukverlagers en redelijk weinig zout nuttigen doet dat blijkbaar)
Tiramisuvlaaiquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mijne ook niet maar een koeklaag met rijst erop met een strikje eromheen...
Nee joh geen snickerdoodles! Tis maandag! Ma tot en met vrij braaf eten in Huize DEquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lekker warme trui aanEn een goeie pot warme thee
Met een snickerdoodle natuurlijk
vanavond is poging 3 om eraan te beginnen
![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:10 schreef rijsttafel het volgende:
Wat is het koud, jongens!![]()
Maar dat is mooi, want dan kan ik m'n sjaal weer aan en ik hou van m'n sjaal. Zoveel zelfs, ik heb 'm al een paar weken om, maar nu staat het minder raar.
mijn schuld?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tiramisuvlaai
Zie je...nou heb je het voor elkaar he![]()
Ik denk aan taart
je bent toch geen familie van een Duitser?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
omdat ik een groot hoofd heb? en daarna keihard lachen. en als ik zeg dat plofkop wel een belediging is nog harder lachen
Moest je steeds zuigzoenen verbergen voor je ouders?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Herkenbaar.. ik liep vroeger altijd met een sjaal om
Ook hoog zomer: broek, hemdje en een sjaal
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nee joh geen snickerdoodles! Tis maandag! Ma tot en met vrij braaf eten in Huize DE
Das voor de zieke dan, niet voor Ptjes *streng kijkt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik ga vanavond op ziekenbezoek
Dus ik vond dat ik dan wel iets mee moest nemen. Fruitschaal is al onderweg vanuit kantoor dus dan zorg ik wel voor het ongezonde
Ik vind dat wel meevallen. Sterker nog, ik vind het wel lekkerquote:
dat heb ik nooit gesnapt. bij warm weer mensen met een sjaal en bij duisternis mensen met een zonnebrilquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En ik ben nog steeds dol op col-truien en sjaals en zo![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Moest je steeds zuigzoenen verbergen voor je ouders?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Das voor de zieke dan, niet voor Ptjes *streng kijkt.
Dat laatste vind ik ook wel gek hoor, dan zie je toch niets meer?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat heb ik nooit gesnapt. bij warm weer mensen met een sjaal en bij duisternis mensen met een zonnebril
Nee!quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Maar ik moet mijn eigen baksel toch proeven?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
*checkt stamboom*quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:11 schreef z80 het volgende:
[..]
je bent toch geen familie van een Duitser?
Image, babyquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat heb ik nooit gesnapt. bij warm weer mensen met een sjaal en bij duisternis mensen met een zonnebril
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nee!Mevrouw is een kennerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoog zomer is wat overdreven, maar heb 'm inderdaad wel eens om als het totaal niet nodig isquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En ik ben nog steeds dol op col-truien en sjaals en zo![]()
[..]
Nee!Ik was dan ook serieus niet van plan de hele trommel leeg te eten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Jules mag het.. maar verder is het toch gewoon onhandig??quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Image, babyImage
Kijk maar naar Jules Deelder
Geweldige man met een uitermate toffe platencollectie
Nee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schuldig
Deze man is ook zo'n baas die áltijd een sjaal aanheeft, zelfs als ie drumt:quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Image, babyImage
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:15 schreef rijsttafel het volgende:
Dan ben ik op m'n gemak, omdat ik m'n sjaal heb.![]()
![]()
dus toch.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh sorry P.!
*schuift taart in één keer naar binnen*
Jahquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat kan ik me dus heel goed voorstellen.. al ben ik het inmiddels al aardig ontwend. Ik hou hem nu ook soms om op mijn werk bijvoorbeeld
lekker knus
En ik meen het wel serieusquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:18 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Jah
Was eigenlijk een geintje, je moet goed je best doen wil je mij van m'n gemak krijgen.![]()
Mannen met een sjaal omquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Deze man is ook zo'n baas die áltijd een sjaal aanheeft, zelfs als ie drumt:
[ afbeelding ]
Jij doet ook al zo lekker ongenuanceerd. Echt, wat is er aan de hánd vandaag?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:19 schreef borisz het volgende:
Mannen met een sjaal om. Althans in onnodige situaties. Als het koud is dan snap ik het nog, maar sowieso binnen een sjaal om.
Bij dames eigenlijk ook trouwens
.
En dan allemaal die Arafatkrengen![]()
de rode variant daarvan is van de bedouinen. Niet zo kortzichtig, boriszjequote:Op maandag 18 oktober 2010 15:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Mannen met een sjaal om. Althans in onnodige situaties. Als het koud is dan snap ik het nog, maar sowieso binnen een sjaal om.
.
quote:
WTF Lein. Je gaat me toch niet vertellen dat jij vandaag de meest genuanceerde bent?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jij doet ook al zo lekker genuanceerd. Echt, wat is er aan de hánd vandaag?
Mannen met een sjaal omquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:19 schreef borisz het volgende:
[..]
.
Hip en trendy en waarom niet iddquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:22 schreef Aure het volgende:
[..]
Mannen met een sjaal omEn dan vooral gewoon van die dunne lange sjalen
![]()
Dat vind ik dan eerlijkgezegd weer een beetje gay ofzo. Of net te hip, zo u wiltquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:22 schreef Aure het volgende:
[..]
Mannen met een sjaal omEn dan vooral gewoon van die dunne lange sjalen
![]()
Nou, dat niet. Maar ik proef een gebrek aan nuance. En dat zegt wat, als ik het zegquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:22 schreef ColdFeet het volgende:
WTF Lein. Je gaat me toch niet vertellen dat jij vandaag de meest genuanceerde bent?
Mijn wereldbeeld
wat heeft een slagroomtaart met een plofkop te maken?quote:
Ja, te hip vind ik vaak zo sneu staan of zo.. fashion victims..quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat vind ik dan eerlijkgezegd weer een beetje gay ofzo. Of net te hip, zo u wilt
Hip & trendy is het jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat vind ik dan eerlijkgezegd weer een beetje gay ofzo. Of net te hip, zo u wilt
Ik nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
okee dames, steek je hand maar op, wie zijn er ongesteld vandaag?
Ikke nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
een sjaal voor je image.. als je er beroemd mee bent geworden ok, maar 'gewone' mensen; hebben die dan een image? ik zie t nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Image, babyImage
Geen idee, herfstdepressie is begonnen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jij doet ook al zo lekker ongenuanceerd. Echt, wat is er aan de hánd vandaag?
beter!! heb je een billenprik?quote:
Ik hou echt zoooooo niet van van die hippe metro-mannetjesquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:24 schreef Aure het volgende:
[..]
Hip & trendy is het ja
Ik vind het echt heel mooi staan, niet bij iedereen trouwens, maar das met alles zo
met van die gladgestreken lange haren vol met gel en een merkblouseje ieeeehhhhquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik hou echt zoooooo niet van van die hippe metro-mannetjesVerzorgd en netjes, ja graag, maar zo uber-hip en verzorgd is mij een brug te ver
Prikpil vind ik, met alle respect verder, een totaal inferieure vorm an anticonceptie die mij alleen geschikt lijkt voor mensen die echt niets anders kunnenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
beter!! heb je een billenprik?![]()
ik denk over 2 weken weer ongesteld
Oh, vergeet de grote 'diamant' in de oorlel nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:29 schreef FutureFairytale het volgende:
met van die gladgestreken lange haren vol met gel en een merkblouseje ieeeehhhh
Dat zijn corpsballen schatquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mannen die hun uiterlijke verzorging 'grooming' noemenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:24 schreef Bluezz het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de man met de sjaal/hier op fok/opa
aahquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh, vergeet de grote 'diamant' in de oorlel niet
Bij de prikpil denk ik vaak aan langdurig zieke vrouwen. In een psychiatrische kliniek of een instelling voor geestelijk gehandicapten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:30 schreef ColdFeet het volgende:
Prikpil vind ik, met alle respect verder, een totaal inferieure vorm an anticonceptie die mij alleen geschikt lijkt voor mensen die echt niets anders kunnen
PC Hooftstraatmannetjes.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
Mannen die hun uiterlijke verzorging 'grooming' noemen
Nou ja, dat type associeer ik dus met dunne sjaaltjes.
Ik gebruik het ook al jaren, vind het ideaal. Ik vergeet zo mn anticonceptie nooit.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:33 schreef FutureFairytale het volgende:
mijn huisarts begon over een prikpil bij mij.
moet ik me nu zorgen maken?
Zolang je maagd blijft, niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Waarom?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat denk ik welquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:33 schreef FutureFairytale het volgende:
wil niet meer ongesteld worden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Waarom?
Ik snap niet waarom een jonge, gezonde vrouw zoals jij aan de prikpil moet. Het is een heel zwaar anticonceptiemiddel...
Op zich is het wel een natuurlijk iets he. Doet het teveel pijn maandelijks, of verlies je teveel bloed?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wil niet meer ongesteld worden.
Awel, smaken verschillen. En ik vind de outfits sowieso veel te feuterigquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:34 schreef Aure het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk hoor(Ik heb het nu wel specifiek over de outfits btw
)
ik kan niet tegen de pil. krijg hoge koorts en hartkloppingen ervan. dus heb meerdere varianten geprobeerd en heb er nu 1 waar ik gelukkig wel tegen kan. maar ik wil helemaal van het ongesteld zijn afquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat denk ik wel![]()
Even serieus: niet aan beginnen!! Probeer eerst de pil of de nuvaring.
Het kutte met de prikpil is dat je, als je erop reageert (en goeie kans want de hormonendosis is niet te laag ofzo), je het niet meer kunt terugdraaien en je de bijwerkingen maar moet 'uitzitten', wat best een half jaar kan duren.
Met de pil of de nuvaring is de uitwerkperiode veel korter.
Ik heb altijd overal bijwerkingen van, behalve van de prikpil. Maar het is inderdaad een zwaar middel, en ik zou hem niet aanraden tenzij je (vrijwel) zeker bent dat je geen kinderen wil. Je weet niet wat het op de lange termijn met je hormonen doet, je kan er onvruchtbaar van worden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat denk ik wel![]()
Het kutte met de prikpil is dat je, als je erop reageert (en goeie kans want de hormonendosis is niet te laag ofzo), je het niet meer kunt terugdraaien en je de bijwerkingen maar moet 'uitzitten', wat best een half jaar kan duren.
Mja, dan zou ik nog steeds niet aan de prikpil gaan, alleen al om wat CF zegtquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Volgens mij heb je met een mirena meer kans dat je daar vanaf bent.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mjah precies, daar had ik dus echt last van. Gestopt met de prikpil en toen nog iets van een half jaar met die bijwerkingen gezeten. Maargoed, ik had destijds bjina alle anticonceptie al gehad en niks werkte zoals het hoorde te werken (ik was 3 weken ongesteld en 1 week nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat denk ik wel![]()
hipsters.. te hip voor mijquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Awel, smaken verschillen. En ik vind de outfits sowieso veel te feuterig
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou, dat niet. Maar ik proef een gebrek aan nuance. En dat zegt wat, als ik het zeg
Ik heb nu 4 jaar prikpil, nooit meer ongesteld geweest. Ik heb hem onder andere omdat ik regelmatig tot 3 maanden achter elkaar ongesteld was.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij heb je met een mirena meer kans dat je daar vanaf bent.
Moet je je baarmoeder eruit laten halen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik kan niet tegen de pil. krijg hoge koorts en hartkloppingen ervan. dus heb meerdere varianten geprobeerd en heb er nu 1 waar ik gelukkig wel tegen kan. maar ik wil helemaal van het ongesteld zijn af
gezellig dat je meepraatquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op zich is het wel een natuurlijk iets he. Doet het teveel pijn maandelijks, of verlies je teveel bloed?
Of wachten tot de overgang.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:38 schreef ColdFeet het volgende:
Moet je je baarmoeder eruit laten halen.
Het hoort er in het algemeen gewoon bij.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:38 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar er is genoeg reden om aan te nemen dat de prikpil niet gelijkaardige klachten oplevert als een gewone pil - en dan zit je daar dus een half jaar aan vast. Want je kunt het niet meer uit je lijf krijgen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gezellig dat je meepraat![]()
1e dag loop ik krom (pijn aan mn eierstokken.. ja echt waar!)
en dan kan ik ook niet zwemmen en optreden is ook een ramp (ik kan niet met een tampon omgaan behalve een kleine maar die is te klein en dat werkt niet)
Zo vind ik het wel leuk jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:39 schreef Aure het volgende:
[ afbeelding ]
Ook leuk![]()
Ja sjaals kunnen prima bij mannen
Hoezo een half jaar? Mijn prikpil duurt altijd 3 maanden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar er is genoeg reden om aan te nemen dat de prikpil niet gelijkaardige klachten oplevert als een gewone pil - en dan zit je daar dus een half jaar aan vast. Want je kunt het niet meer uit je lijf krijgen.
Inderdaad. Mijn libido ging heeeul erg omlaag en ik werd er gewoon depressief vanquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar er is genoeg reden om aan te nemen dat de prikpil niet gelijkaardige klachten oplevert als een gewone pil - en dan zit je daar dus een half jaar aan vast. Want je kunt het niet meer uit je lijf krijgen.
Morgen zie ik ook gewoon een naakte vrouw met heel veel bloedverlies op de operatietafel hoor. Soms kan ik er inhoudelijk wel mee overweg.quote:
Tja, da's een moeilijke afweging idd. Spijtig dat je hiermee geboren bent. De afweging is dan, wil je een zo hoog mogelijke vruchtbaarheidskans behouden, of van de pijn en last af zijn....quote:1e dag loop ik krom (pijn aan mn eierstokken.. ja echt waar!)
en dan kan ik ook niet zwemmen en optreden is ook een ramp (ik kan niet met een tampon omgaan behalve een kleine maar die is te klein en dat werkt niet)
Als je er mee stopt dan werken de bijwerkingen gemiddeld nog een half jaar door. Ik heb er ook nog een half jaar last van gehad.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:41 schreef Windigo het volgende:
[..]
Hoezo een half jaar? Mijn prikpil duurt altijd 3 maanden.
Ja, beetje welquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Nuance??
Maar; dat doen ze niet. Zeker niet bij iemand van <30 en een gezond gestel.
Denk dat CF het sarcastisch bedoeldequote:Op maandag 18 oktober 2010 15:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Nuance??
Maar; dat doen ze niet. Zeker niet bij iemand van <30 en een gezond gestel.
Dat had ik toen ik een te lichte pil hadquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:42 schreef Aure het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn libido ging heeeul erg omlaag en ik werd er gewoon depressief van(Dat laatste stond vast in verband met het eerste
)
Oh nou ja ik heb er nooit bijwerkingen van gehad behalve het niet meer ongesteld worden, de spookverhalen uit dit topic herken ik helemaal niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:42 schreef Aure het volgende:
[..]
Als je er mee stopt dan werken de bijwerkingen gemiddeld nog een half jaar door. Ik heb er ook nog een half jaar last van gehad.
Ja, dat je 'm opnieuw moet laten zetten omdat de bescherming anders niet afdoende is - maar die hormonen zakken gedurende ongeveer een half jaar af en als je klachten krijgt, duren die dus langer dan drie maanden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:41 schreef Windigo het volgende:
[..]
Hoezo een half jaar? Mijn prikpil duurt altijd 3 maanden.
jij ook alquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:42 schreef Windigo het volgende:
Nou ja, ik stop ook maar. Niemand leest wat ik schrijf geloof ik
Het verschilt ook ontzettend per persoon. Voor mij was het gewoon niet het juiste middel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:43 schreef Windigo het volgende:
[..]
Oh nou ja ik heb er nooit bijwerkingen van gehad behalve het niet meer ongesteld worden, de spookverhalen uit dit topic herken ik helemaal niet.
Heb je in de 4e, 5e of 6e maand na het stoppen met de prikpil proberen zwanger te worden en is dat gelukt dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:43 schreef Windigo het volgende:
[..]
Oh nou ja ik heb er nooit bijwerkingen van gehad behalve het niet meer ongesteld worden, de spookverhalen uit dit topic herken ik helemaal niet.
Ahá ok dat wist ik dan weer niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat je 'm opnieuw moet laten zetten omdat de bescherming anders niet afdoende is - maar die hormonen zakken gedurende ongeveer een half jaar af en als je klachten krijgt, duren die dus langer dan drie maanden.
Pfffffquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:42 schreef Windigo het volgende:
Nou ja, ik stop ook maar. Niemand leest wat ik schrijf geloof ik
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:45 schreef golfer het volgende:
En dat allemaal omdat Steer zo nodig even wilde inventariseren wie er momenteel ongesteld is.
Haha neequote:Op maandag 18 oktober 2010 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je in de 4e, 5e of 6e maand na het stoppen met de prikpil proberen zwanger te worden en is dat gelukt dan?
Ja, maar dat jij geen last hebt gehad van die bijwerkingen, betekent natuurlijk niet dat ze niet bestaan, toch?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:43 schreef Windigo het volgende:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:45 schreef golfer het volgende:
En dat allemaal omdat Steer zo nodig even wilde inventariseren wie er momenteel ongesteld is.
Ja ik schrijf 6 posts over dit onderwerp op de vorige pagina en niemand reageer er op, dat verbaasd me dan een beetjequote:
Nee dat had ik dan ook al uitvoerig gepost, maar dat las niemandquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, maar dat jij geen last hebt gehad van die bijwerkingen, betekent natuurlijk niet dat ze niet bestaan, toch?
Mja, we reageren toch wel op je? Alleen niet DIRECT METEEN GELIJK, maar we reageren wel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:46 schreef Windigo het volgende:
Ja ik schrijf 6 posts over dit onderwerp op de vorige pagina en niemand reageer er op, dat verbaasd me dan een beetje
Da's uberhaupt de ramp met anticonceptie: hoe je erop reageert, kan zo verschillen van persoon tot persoon! (nou ja, behalve condooms, dat vindt iedereen rot geloof ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, maar dat jij geen last hebt gehad van die bijwerkingen, betekent natuurlijk niet dat ze niet bestaan, toch?
Mja, dat zie ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja, we reageren toch wel op je? Alleen niet DIRECT METEEN GELIJK, maar we reageren wel.
Ik denk niet dat niemand het heeft gelezen. Alleen reageert er niet gelijk iemand op.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:47 schreef Windigo het volgende:
Nee dat had ik dan ook al uitvoerig gepost, maar dat las niemand
Waarom denk jij altijd dat niemand je posts leest als er niet op is gereageerd? Ik heb ze wel gelezen hoor, maar gewoon mn eigen mening laten weten over de prikpil. Daarbij heb ik ook op je post gereageerd over dat half jaar uitwerkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:47 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nee dat had ik dan ook al uitvoerig gepost, maar dat las niemand
Misschien omdat het relatief gezien niet een van de meest inhoudelijke bijdrages was, in het punt dat Lein&ik probeerden te maken over de prikpil?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:46 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja ik schrijf 6 posts over dit onderwerp op de vorige pagina en niemand reageer er op, dat verbaasd me dan een beetje
Brrr, condoomsquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:48 schreef ColdFeet het volgende:
Da's uberhaupt de ramp met anticonceptie: hoe je erop reageert, kan zo verschillen van persoon tot persoon! (nou ja, behalve condooms, dat vindt iedereen rot geloof ik). Mirena werkt bij mij toevallig prima, maar ik ken genoeg dames die het vreselijk vonden. En de yasmin, een pil die in het algemeen goed wordt verdragen, was bij mij een ramp.
dan vraag ik het nog maar eens na aan de huisarts. alleen misschien omdat ik al ziek word van de gewone pil ben ik bang dat de prikpil ook zo is omdat ie zwaarder is. en dan ben ik een half jaar lang ziekquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:43 schreef Windigo het volgende:
[..]
Altijd? Je kan ook overdrijvenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:49 schreef Aure het volgende:
[..]
Waarom denk jij altijd dat niemand je posts leest als er niet op is gereageerd? Ik heb ze wel gelezen hoor, maar gewoon mn eigen mening laten weten over de prikpil. Daarbij heb ik ook op je post gereageerd over dat half jaar uitwerken
Dat zou ik dan écht niet doen lieverd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan vraag ik het nog maar eens na aan de huisarts. alleen misschien omdat ik al ziek word van de gewone pil ben ik bang dat de prikpil ook zo is omdat ie zwaarder is. en dan ben ik een half jaar lang ziek
Ik raad het je echt niet aan hoor. Ik heb er zo'n spijt van dat ik er ooit aan ben begonnen.Plus dat het dus inderdaad niet zo heel goed schijnt te zijn voor je vruchtbaarheid.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan vraag ik het nog maar eens na aan de huisarts. alleen misschien omdat ik al ziek word van de gewone pil ben ik bang dat de prikpil ook zo is omdat ie zwaarder is. en dan ben ik een half jaar lang ziek
Vraag eerst eens aan je huisarts naar de nuvaring! Is een handig middel voor chaotische mensen, net zo betrouwbaar als de pil en je kunt 'm ook drie periodes achtereen gebruiken ofzo zonder 'stopweek'.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Is het geen bijdrage dat ik zeg dat het ook anders kan zijn dan? Dat ik die overal bijwerkingen van heb, hier geen nare bijwerkingen van heb?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien omdat het relatief gezien niet een van de meest inhoudelijke bijdrages was, in het punt dat Lein&ik probeerden te maken over de prikpil?
Nouja ik zie het je echt heel vaak zeggen in de tijd dat je hier zit, verschil is dat ik er nu wat over zegquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:51 schreef Windigo het volgende:
[..]
Altijd? Je kan ook overdrijvenIk zeg een keertje dat ik het idee heb dat wat ik schreef niet gelezen is, dat zeg ik niet altijd
En ik had t ook over de vorige pagina, dat is te zien want het is de 2e post van deze pagina
Steekt nooit meer handjes opquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
Nee daar waarschuwde mijn huisarts ook voor. En als je al ziek bent van de gewone pil zou ik er echt niet aan beginnen FFT.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:51 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik raad het je echt niet aan hoor. Ik heb er zo'n spijt van dat ik er ooit aan ben begonnen.Plus dat het dus inderdaad niet zo heel goed schijnt te zijn voor je vruchtbaarheid.
Hallo moeten mensen continue op jou persoonlijk reageren voor je t gevoel hebt dat je bestaat ofzo?? (net of mensen niet genoeg op je reageren en je steunen ontzéttend vaak) ... Pfffffffffffquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:52 schreef Windigo het volgende:
[..]
Is het geen bijdrage dat ik zeg dat het ook anders kan zijn dan? Dat ik die overal bijwerkingen van heb, hier geen nare bijwerkingen van heb?
Pas over 2 weken weerquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
Volgens mij zijn jullie stiekem wel allemaal ongesteld
Volgens mij heb je het niet alleen vandaag gezegd hoor, maar pin me er niet op vastquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:51 schreef Windigo het volgende:
Altijd? Je kan ook overdrijvenIk zeg een keertje dat ik het idee heb dat wat ik schreef niet gelezen is, dat zeg ik niet altijd
Huh?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:52 schreef Aure het volgende:
[..]
Nouja ik zie het je echt heel vaak zeggen in de tijd dat je hier zit, verschil is dat ik er nu wat over zeg
mee eensch..quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hallo moeten mensen continue op jou persoonlijk reageren voor je t gevoel hebt dat je bestaat ofzo?? (net of mensen niet genoeg op je reageren en je steunen ontzéttend vaak) ... Pfffffffffff
Dat het anders kan zijn? Nee, niet echt. Als het gaat om het minimaliseren van de risico's op vervelende hormoonreacties, is de prikpil de laatste keuze, objectief gezien. Dat jij de uitzondering op de regel bent, verandert daar weinig aan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:52 schreef Windigo het volgende:
[..]
Is het geen bijdrage dat ik zeg dat het ook anders kan zijn dan? Dat ik die overal bijwerkingen van heb, hier geen nare bijwerkingen van heb?
Dat dacht onze schoondochter ook en toen....was daar baby J.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:51 schreef ColdFeet het volgende:
Vraag eerst eens aan je huisarts naar de nuvaring! Is een handig middel voor chaotische mensen, net zo betrouwbaar als de pil en je kunt 'm ook drie periodes achtereen gebruiken ofzo zonder 'stopweek'.
zal ik doen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:53 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nee daar waarschuwde mijn huisarts ook voor. En als je al ziek bent van de gewone pil zou ik er echt niet aan beginnen FFT.
Ik zeg dit alleen omdat ik het gevoel heb dat ik alleen gehoord word als ik iets vervelends te melden heb, verder heb ik inderdaad het gevoel dat er niet zo veel gelezen wordt van wat ik schrijf. Maar kennelijk is dat niet zo, nou oké, point taken, ik zit fout. Sorryquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hallo moeten mensen continue op jou persoonlijk reageren voor je t gevoel hebt dat je bestaat ofzo?? (net of mensen niet genoeg op je reageren en je steunen ontzéttend vaak) ... Pfffffffffff
Geen enkele anticonceptie is 100% waterdichtquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat dacht onze schoondochter ook en toen....was daar baby J.
hoewel dat ook aan haar gelegen kan hebben
Mooi. En nu weer in je hoek.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:57 schreef Windigo het volgende:
Ik zeg dit alleen omdat ik het gevoel heb dat ik alleen gehoord word als ik iets vervelends te melden heb, verder heb ik inderdaad het gevoel dat er niet zo veel gelezen wordt van wat ik schrijf. Maar kennelijk is dat niet zo, nou oké, point taken, ik zit fout. Sorry
Prikpil heb ik nooit gehad maar ken mensen die dat wel hadden en hoorde eigenlijk vooral negatieve berichten. Nuvaring gebruikte een vriendinnetje en die was er erg blij mee. Mirena heb ik gehad en dat was een drama maar CF is er dol op dus dat verschilt gewoon...quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zal ik doen.
en nuvaring; hoe lang blijft het dan weg? als het net zo lang als de pil is heeft het weinig zin
Volgens mij wordt het aangeraden om elke drie periodes een stopweek in te lassen i.v.m. doorbraakbloedingen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zal ik doen.
en nuvaring; hoe lang blijft het dan weg? als het net zo lang als de pil is heeft het weinig zin
edit; oh je zei periodes i.p.v. weken![]()
Nou ja, dol, dol... De voordelen wegen p tegen de nadelen, dat welquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Prikpil heb ik nooit gehad maar ken mensen die dat wel hadden en hoorde eigenlijk vooral negatieve berichten. Nuvaring gebruikte een vriendinnetje en die was er erg blij mee. Mirena heb ik gehad en dat was een drama maar CF is er dol op dus dat verschilt gewoon...
Helemaal niks en condooms gebruiken is misschien beter voor je lichaam?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:00 schreef FutureFairytale het volgende:
hehe ik hou t wel bij de pil die ik nu heb als ik dit zo hoor. dan maar pijnlijke eierstokken
Ik geloof dat je een begrip een beetje verwart?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:02 schreef flying-dutchman het volgende:
weet je wat nog het makkelijkst is... lid worden van de blauwe knoop
Jij zit ook geregeld lekker in je eigen wereldje te posten he?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:02 schreef flying-dutchman het volgende:
ja jullie zijn n beetje aan t pissebedden op elkaarquote:
Ik zei gewoon wat ik vond.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja jullie zijn n beetje aan t pissebedden op elkaar
Jij doet het alleen als je gedronken hebt? Of doen mensen het alleen met je als ze gedronken hebbenquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:02 schreef flying-dutchman het volgende:
Ja. En de subtiliteit is steeds verder te zoekenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:52 schreef DarkElf het volgende:
Gut ga je ff douchen, gaat t over zulke dingen als je terugkomt
ja tuurlijk!quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
voor n vrijgezel noodzakelijk naast de pil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |