je quotequote:Op maandag 18 oktober 2010 13:51 schreef Bluezz het volgende:
quote]Op maandag 18 oktober 2010 13:43 schreef PdeHoog het volgende:
Iets met garnaaltjes
[quote]Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
heb 3fm aan staan en haal zo mijn boek van boven.. komt goedquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
kun je beter de laptop lekker dichtklappen en een rustig achtergronddeuntje opzetten....of de tv op een nieuwszender of zo.
ooh spannend Windigo!quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:50 schreef Windigo het volgende:
Ik ga vanavond lekker stamppot witlof maken met rookworst![]()
Morgen pas uitslag van de dokter.. Wel woensdag eindelijk intake voor therapie!
Wat voor boek?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een boek gekocht vd boekenbonnen
Mja de uitslag van de intake krijg ik waarschijnlijk volgende week pas, maar er gebeurd in ieder geval ietsquote:
Klinkt mij meer als een hoax, maar goedquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:56 schreef golfer het volgende:
Misschien ga ik wel iets maken met het nieuwe speeltje dat we zaterdag kregen:
http://www.kokenophout.com/index.html
Oeh! Lekker stukje zalm er op, worteltjes en venkel er bij..quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:56 schreef golfer het volgende:
Leuk zeg! Ben benieuwd wat je van het resultaat vindtquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:56 schreef golfer het volgende:
Doet me eraan denken..quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:56 schreef golfer het volgende:
Dat sowieso hoor! Maar dan kan ie nog moeilijk doenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waarom vraag je 't hem niet gewoon, wat hij wil eten?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:14 schreef Sunnythesun het volgende:godsamme wat zingt die Duffy toch onwijs lelijk en irritant
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Ze verdient er haar geld mee, dus ik denk dat er meer mensen zijn die niet dezelfde mening hebben als jij. Tenzij je het als vaststaand feit presenteert
Ik vindquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:14 schreef Sunnythesun het volgende:
godsamme wat zingt die Duffy toch onwijs lelijk en irritant
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:41 schreef Stereotomy het volgende:
ff bij de universiteitskantine![]()
![]()
lunchen. Qua studentes psychologie/geneeskunde altijd wel yummie.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]waarom lijken 21-jarigen zo jong tegenwoordig
Net alsof je Aure of Memo niet meer als je kleine zusje ziet enzo
Ze kan zeker zingen hoor maar tis wel een vreemd piepstemmetjequote:Op maandag 18 oktober 2010 14:22 schreef Aure het volgende:
Ik ben ook niet zo'n fan van Duffy, maar zingen kan ze wel.. Tis alleen niet mijn smaak
zeg, worden we hier voor baby uitgemaakt?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]waarom lijken 21-jarigen zo jong tegenwoordig
Net alsof je Aure of Memo niet meer als je kleine zusje ziet enzo
Eigenlijk vind ik dat je nu wel een beetje aangebrand doet. Was jij niet degene die zei dat je je mening als een mening diende te presenteren en niet als een feit?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:18 schreef Sunnythesun het volgende:
sorry hoor, ik post wel helemaal niets meer
![]()
dag
Oh ja en LieLiequote:Op maandag 18 oktober 2010 14:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
zeg, worden we hier voor baby uitgemaakt?
moeten mensen (vrouwen) bij jou doen:quote:
Agreequote:Op maandag 18 oktober 2010 14:14 schreef Sunnythesun het volgende:godsamme wat zingt die Duffy toch onwijs lelijk en irritant
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
moeten mensen (vrouwen) bij jou doen:
ja die steer, da's zo'n schatje,echt zo'n klein broertje... je zou zo in zijn wangetjes willen knijpen koetiekoetie...![]()
Hmquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jaja, koetsiekoetsie.
Niet alle 21-jarigen over een kam scheren
En was jij niet die gene die niets met tact had?? Moet je vooral iemand anders daar op aansprekenquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat je nu wel een beetje aangebrand doet. Was jij niet degene die zei dat je je mening als een mening diende te presenteren en niet als een feit?
Maargoed, als je weg bent heeft het ook geen nut om deze discussie aan te gaan.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
moeten mensen (vrouwen) bij jou doen:
ja die steer, da's zo'n schatje,echt zo'n klein broertje... je zou zo in zijn wangetjes willen knijpen koetiekoetie...![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ja wel schattig hoor. ik werd gisteren 'plofkop' genoemd.
Ja, dat doe je maar al te graag hequote:Op maandag 18 oktober 2010 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy kruipt onder DE's rok
dat mag je heulemaal nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:06 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Doet me eraan denken..
Zat eraan te denken m'n vegetarische gewoonte eens te doorbreken en een zalmpje te roken binnenkort.
Gewoon, omdat het kan.
Storm op komst? of storm in een glas waterquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy kruipt onder DE's rok
Is veilig bij DEquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, dat doe je maar al te graag he. Die 21 jarige studentes hebben een slechte invloed op je
.
omdat ik een groot hoofd heb? en daarna keihard lachen. en als ik zeg dat plofkop wel een belediging is nog harder lachenquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
![]()
ik dacht dat t achter iemands rok kruipen wastenminste, dat doet mijn neefje als hij verlegen wordt
Ik maak geen ruziequote:Op maandag 18 oktober 2010 14:41 schreef rijsttafel het volgende:
Okee, ik ben ENSP en ik hou dus niet van ruzie, dus alsjeblieft ophouden
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
omdat ik een groot hoofd heb? en daarna keihard lachen. en als ik zeg dat plofkop wel een belediging is nog harder lachen
Dat weet Steer heus ook welquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
![]()
ik dacht dat t achter iemands rok kruipen wastenminste, dat doet mijn neefje als hij verlegen wordt
Als het uitzicht maar is bevallen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
Al die jaren verkeerd gedaan.Verklaart een hoop ineens.
![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzieeen INFJ houdt daar al helemaal niet van..
Ben er al lang klaar mee dus
again with the letters. je bent gewoon sun hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzieeen INFJ houdt daar al helemaal niet van..
Ben er al lang klaar mee dus
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
again with the letters. je bent gewoon sun hoor
Ik heb inderdaad een probleem met tact, maar ik vond deze reactie op jou zelf behoorlijk tactisch.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:38 schreef Sunnythesun het volgende:
En was jij niet die gene die niets met tact had?? Moet je vooral iemand anders daar op aanspreken![]()
En ja aangebrand.. omdat ik net wilde gaan editten en er 'vind ik' bij wilde zetten maar jij er al als een gek boven op gesprongen was.Alsof je er op zit te wachten.. en dat zit ik dus ff niet eerlijk gezegd
Kinderachtig gedoe is het. en dat is een feit
En hier vind je waarschijnlijk ook van alles van, maar daar heb ik eerlijk gezegd nu even geen boodschap aan.![]()
er staat toch eenquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
niet zo serieus
Rijst begon over zijn letters he
Typisch INFJ, iemand anders de schuld geven.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
niet zo serieus
Rijst begon over zijn letters he
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Typisch INFJ, iemand anders de schuld geven.
vind dequote:Op maandag 18 oktober 2010 14:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
er staat toch eenachter? wel lezen he? mutsie.
Alleen als het mijn gevoel voor rechtvaardigheid anders aantast hequote:Op maandag 18 oktober 2010 14:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Typisch INFJ, iemand anders de schuld geven.
Ik zie nu voor me hoe jij continu aan t F5-en bent met eenquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een probleem met tact, maar ik vond deze reactie op jou zelf behoorlijk tactisch.
Ik weet niet wat voor beeld jij van me hebt, maar ik zit echt niet mijn hele vrije dag te F5- en in de slowchat in de hoop dat jij een opmerking maakt waarop ik 'je kan pakken'.
Ik zat er niet op te wachten, het viel me alleen op. En ik kan natuurlijk ook niet voorzien waar jij wel of geen behoefte aan hebt, en of je nog gaat editten of niet.
is dat zo? Vervelend voor jequote:Op maandag 18 oktober 2010 14:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
vind debij jou posts soms lastig te interpreteren doosje
![]()
![]()
Oh Tżpisch ENFJ! *grinquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:47 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me hoe jij continu aan t F5-en bent met eenhoofd erbij
![]()
Waarom zie ik altijd overal meteen beelden bij
Dat was nu helemaal niet zo. Je had gewoon straf verdiend!quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Alleen als het mijn gevoel voor rechtvaardigheid anders aantast heAlleen dan..
Duidelijkheid ftwquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja erg rottig.. dus neem meestal maar het zeker voor het onzekere en leg het ff uit aan je
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:47 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me hoe jij continu aan t F5-en bent met eenhoofd erbij
![]()
Waarom zie ik altijd overal meteen beelden bij
Nee hoor, want JIJ begon over de lettersquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:48 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat was nu helemaal niet zo. Je had gewoon straf verdiend!
Oké, oké, je hebt gelijk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee hoor, want JIJ begon over de lettersIk niet.. ik zou niet durven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
Nou dat duidelijkheid fijn is, en dus ftw is.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
zie je.. dit bedoel ik nou.. hoe moet ik dit nu weer interpreteren??![]()
![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:50 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Oké, oké, je hebt gelijk.
Hoort dat ook bij je letters? Per sé gelijk willen hebben??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik dacht dat overtuigd zijn van je eigen gelijk iets typisch INFJ was eigenlijk![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou dat duidelijkheid fijn is, en dus ftw is.
als ik iets niet zeker weet vraag ik t ook na, duidelijkheid is fijn dus...
why?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:52 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn goede humeur wordt op dit moment danig op de proef gesteld
Toch maar eens mee experimenteren vanavond.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:56 schreef golfer het volgende:
Hmm, blijf vrolijk, ook al is het maandag had me logischer in de oren geklonkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
blijf vrolijk, het is maandag!![]()
![]()
Precies.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hmm, blijf vrolijk, ook al is het maandag had me logischer in de oren geklonken
Hmm, zo'n plank op de BBQ werkt in ieder geval super, deze zomer geprobeerd met een paar mooie stukken zalmquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Toch maar eens mee experimenteren vanavond.
Heb wel een aardig idee in mijn hoofd daarvoor en de ingrediėnten gekocht en alvast een beetje mise-en-place gedaan.
Ik ben echt heel benieuwd wat je er mee gaat doen en hoe dat uit paktquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Toch maar eens mee experimenteren vanavond.
Heb wel een aardig idee in mijn hoofd daarvoor en de ingrediėnten gekocht en alvast een beetje mise-en-place gedaan.
Geen idee of het bij m'n letters hoort, maar bij rijsttafel hoort het in ieder geval niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hoort dat ook bij je letters? Per sé gelijk willen hebben??![]()
![]()
Ik dacht dat overtuigd zijn van je eigen gelijk iets typisch INFJ was eigenlijk![]()
![]()
Dan ben ik gek!quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:56 schreef golfer het volgende:
Oh...en boos worden om wat iemand in een slowchat op Internet post is eigenlijk wel een beetje raar.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Geen idee of het bij m'n letters hoort, maar bij rijsttafel hoort het in ieder geval niet.
Dus hier een taart om te vieren dat je gelijk hebt:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |