En dat klopte ook niet echt he, zij klom als eerste de ladder op, maar wie was er als eerste op het dak toen ze boven kwam ?quote:Op zondag 17 april 2011 11:19 schreef alors het volgende:
OMGBig Girls You Are Beautiful voor Avalanche
![]()
![]()
Op zondagochtend is er een compilatie van de week.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
ik baal er wel van dat ik het nu 3 weken mis op vakantie
hmmn ze lijkt wel erg veel op der kleine zusje daar.quote:
Somsquote:Op donderdag 21 april 2011 19:17 schreef TLC het volgende:
Ik zie hier wel eens stukjes van, maar soms word ik onpasselijk van de politieke correctheid van deze serie.
Misschien zijn jullie te huffterig ........quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:11 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Soms![]()
![]()
Echt vreselijk hoe politiek correct deze serie is
Zag het net. The fuck?quote:Op zondag 17 april 2011 11:19 schreef alors het volgende:
OMGBig Girls You Are Beautiful voor Avalanche
![]()
![]()
Maar sex ho maar.quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:50 schreef Blossom86 het volgende:
Het zijn wel echt van die vrije school kindertjes. Allemaal zo creatief en allemaal leuke ideeën om de school nóg leuker te maken.
Ja iddquote:
Jaaa Fort Alpha was echt supertof!quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ja iddmaar ik las ook dat de doelgroep 9 tot 12 jarigen was, maar dat er dus veel meer ouderen kijken. Seks is idd een taboe onderwerp voor de schrijvers.
Als je een leukere serie wil zien zou ik de 2 seizoenen van Fort Alpha downloaden/kopen, dat was pas een toffe serie rond een middelbare school.
film is idd iets volwassenerquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben Luxor en Annabella en Barry en Lana dan geen seks gehad in spangas the movie ?
De suggestie werd bij Luxor en Annabella zeker wel gewekt .
quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Annabella en LuxorIs dat om de kneusjes in de wereld die kijken hoop te geven ?
Alsof je die permanente treurwilg van een Luxor wil associeren met een seksleven.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben Luxor en Annabella en Barry en Lana dan geen seks gehad in spangas the movie ?
All-stars hequote:
Volgens mij komt ie nieteens door de voorselectie.quote:Op zondag 24 april 2011 13:30 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als Luxor. Die zou het goed doen in een boer zoekt vrouw...
Nou dat zijn dan ook de enige gevallen ..quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |